Kertokaa miksi Jenni Vartiaisen Turvasana on suoratoistolistojen kärkikympissä vaikka "kaikki sitä vihaa eikä kukaan sitä kuuntele"?
Onko tosiaan joku yksi superfani joka luukuttaa biisiä repeatilla yli 50 000 kertaa päivässä? Ehtiikö hän mitään muuta tehdäkään. Eihän tällaiset kuuntelumäärät ole mahdollisia kun mammojen mielestä kukaan ei paskabiisiä kuuntele eikä Jenni ole millään tavalla suosittu.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö just ollu juttua siitä että noita sijoja voi ostaa.
Kyllä kyllä, Jenni on ainoa koko listalta joka on OSTANUT sijoituksensa listoilla, suosionsa, levymyyntinsä ja kaikki keikoillaan käyvät fanit. Olet ehkä aavistuksen sairas tuossa vihassasi ja katkeruudessasi sinulle tuntematonta ihmistä kohtaan?
Päinvastoin. Jennin ja Antti Tuiskun uudet kappaleet katosivat Spotifystä 4 päiväksi viikonloppuna teknisen vian takia. Niillä siis oikeasti kuuluisi olla vielä enemmän kuuntelukertoja kuin nyt on. Joo, varmaan Jennikin itse poisti kappaleen eikä missään nimessä halua sinkun myyvän kultaa...
:D Ei mulla ole mitään vihaa tai katkeruutta. Tälläsen asian vaan kuulin ja sen kerroin. Mulle on aivan sama kuka milläkin listalla roikkuu. Kuuntelen jos tykkään ja vaihdan sujuvasti kanavaa jos en.
Siis oikeasti? Oletteko sitä mieltä että Jenni Vartiainen on ostanut listasijoitukset, levymyynnin ja keikkayleisön? Eikai hänelläkään sentään sellaisia omaisuuksia ole. Ja aivan varmasti joku olisi vuotanut tiedon Seiskaan ja saanut runsaat vihjepalkkiot jos tuo olisi totta.
:D Ei mulla ole mitään vihaa tai katkeruutta. Tälläsen asian vaan kuulin ja sen kerroin. Mulle on aivan sama kuka milläkin listalla roikkuu. Kuuntelen jos tykkään ja vaihdan sujuvasti kanavaa jos en.