Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko normaalia etten saa naisia?

Vierailija
02.02.2017 |

Olen melko komea mutta femiiniset piirteet (olen söpö) ja olen yrittänyt saada naisia seksiin, tulin juuri pitkästä suhteesta. Tuntuu ettei kukaan halua seksiä, mitä on meneillään? En seuraa yhteiskunnan lisääntymisiä mutta onko molemmat miehet sekä naiset ainoastaan kiinnostuneita pitkistä suhteista?

Vähäsen kyllä extra vituttaa jos asia on näin, pitkässä suhteessani harrastettiin seksiä jokapäivä ja paljon.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole normaalia. Minulla on poikamainen babyface, mutta kuitenkin hyvät kasvonpiirteet. Olen huomannut, että naama ja se, että pitää naista ihmisenä ratkaisee kaiken. Pituus 172 cm, kapeat hartiat ja leveä lantio (paita S, housut M). Nuo asiat eivät tunnu naisia haittaavaan. Sen sijaan pieni turnoff näyttää olevan se, että olen epävarma pienestä munastani.

Juu, ei haittaa kapeat hartiat + leveä lantio! Kuulostat söpöltä :3

Ja koeta olla miettimättä liikaa sitä munaasi, se on oikeasti aika kurjaa kun luulis miehen olevan aivan himoissaan minusta ja toinen ajattelee vaan senttejään :/ Mut älä lannistu! Kaverin exä oli kuulemma tosi isomunainen ja se esitteli, mittaili ja taputteli siitä ku jotain palkintohevosta :S Exähän siitä tulikin sitten :'D

N23

Vierailija
22/23 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole normaalia. Minulla on poikamainen babyface, mutta kuitenkin hyvät kasvonpiirteet. Olen huomannut, että naama ja se, että pitää naista ihmisenä ratkaisee kaiken. Pituus 172 cm, kapeat hartiat ja leveä lantio (paita S, housut M). Nuo asiat eivät tunnu naisia haittaavaan. Sen sijaan pieni turnoff näyttää olevan se, että olen epävarma pienestä munastani.

Minä olen huomannut, että juuri tällaisilla korkean estrogeenin omaavilla miehillä on usein nainen. Ihme juttu.

Testohirmut eivät tarvitse parisuhdetta, kun naisia kaatuu muutenkin tasaisen kovaan tahtiin. Testosteroni aiheuttaa myös riskinottokykyä ja -halua, mikä johtaa siihen, että parisuhteessa miehellä olisi tylsää. Testovajareilla kulkevat miehet sitä vastoin nauttivat parisuhteen tylsästä yhteen sitoutumisesta. Siitä tuo huomiosi. 

T: Mutuilun jumala 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitkä suhteesi kariutui?

Millä lailla olet yrittänyt tutustua naisiin ja saada seksiä?

Millaisia naisia olet yrittänyt iskeä? Ehkä ovat olleet tasokkaampia kuin sinä tai nuorempia tms.

Lisää infoa, jotta voidaan kommentoida.