Toisen ketjun innoittamana: mistä sellaisesta sinä pidät, mistä "kukaan" muu EI pidä?
Aloitan: maksa ja punaherukat sellaisenaan. (Siis ei kylläkään yhdessä.)
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Hammaslääkärissä käynti täällä myös! Ja lentokoneruoka.
Minäkin tykkään lentokoneruuasta! Onkohan taustalla joku geenivirhe, jonka ansioista tykkää laitosruuasta ja hammaslääkärikäynneistä? :D
T. Se eka hammaslääkäridiggari
Kouluruoka (kun olin vielä koulussa).
Mämmi!
Kurdilainen vuorimusiilkki, venäläinen rap, hindin/pashton/farsin/Arabian kuunteleminen toistona vaikken ymmärrä sanaakaan.
Pidän kielistä siis :D.
Pidän perseeni puhdistamisesta vedellä, enkä käytä vessapaperia.
Vesisade, myrsky ja ukkonen. Joskus on niin ihanaa kävellä ulkona kunnon kaatosateessa, sitten kun vielä vähän myrskähtää, tuntuu se ihanalta etenkin järven reunalla kävellessä.
Kerran tuulisella sadesäällä menin vain järven laidalle seisomaan ja nautin siitä hetkestä. Asun kaupungissa ja oli valoisaa, mutta sain olla ihan rauhassa.
Vesisade täälläkin, lumisade, talvi, pimeys, Pakkanen
Vierailija kirjoitti:
Lyhyet miehet <3
Moi
Viihdyn sairaalassa. Ruoka on hyvää, eikä kukaan paheksu, vaikka loikoileekin sängyssä koko päivän.
Viinietikkasipsit maistuvat myös. Teen sipsini itse, sillä Suomessa ei edes myydä tarpeeksi etikkaisia sipsejä omaan makuuni.
kynsilakan, ja kynsilakanpoistoaineen hajusta :)
Pandan suklaarasioiden ananaskonvehdit. Eivät kelpaa kenellekään muulle meidän perheessä vaikka ovat minun suosikkejani.
http://2.bp.blogspot.com/_tXRSvsId10c/TLl03klnOLI/AAAAAAAADNA/bs2hlhktq…
Kielileikkele (esim. Makulihan) leivällä tai jo sellaisenaan. Aina pakko ostaa, jos on leikkeletiskillä myynnissä. Yleensä perhe on tyhjentänyt paketin jääkaapista jo parissa päivässä. Hyvää ja halpaa! :)
Itse tykkään myös ulkoilusta kaatosateessa, pakkasessa, räntäsateessa jne. Oli ihanaa kun joku aika sitten oli -30 asteen pakkaset. :)
Mahdoton kysymys. En voi vastata, koska maailmassa on niin paljon ihmisiä. Joku niistä kuitenkin pitää samasta asiasta. :D
Pinaattikeitto <3 Ei ole kovin suosittua ainakaan minun tuttavapiirissäni
Talven pimeydestä ja pakkasesta pidän kovasti. Muutenkin vaihtelevasta säästä. Olisi tylsää jos aina paistaisi aurinko ja olisi lämmintä.
Pidän anaaliseksistä kumminkin päin (olen nainen) :)
Matematiikasta ja tillilihasta. Joko yhdessä tai erikseen.
Hei jee, joku muukin hämähäkkityyppi <3 Itsekin olen lapsesta asti tykännyt hämähäkeistä ja muista mönkiäisistä. Erityisesti tykkään hyppyhämähäkeistä.