Jos imetät, pysy kotona!
Älä tule julkisille paikoille tissiä pyörittämään. Tuo maito pullossa. Minä en ole luonnosta vieraantunut, mutta monet muut sen kokevat häiriköivänä. Kiitos.
Kommentit (27)
Käännä pääsi. Minä koen tuollaiset kaikesta nillittäjät häiriköivänä. Ja joo, en itse imetä.
En ihan näin vihainen olisi. Mutta tosiasia kuitenkin on, että vauva ei tarvii mitään "virikkeitä" sun muuta sosiaalista toimintaa pitkään aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Heh, heh ai että olisin viettänyt 9 vuotta kotona, kun on monta lasta?
Voihan lapsia kärryssä kuskata ulos, mutta imetys hoitukoon kotona.
Ap
Imetän missä tykkään ja missä vauva haluaa. Mitäs luulit asialle tekeväsi?
Lisään vielä, että en saanut maitoa lypsettyä pulloon. Vaikka kuinka yritin, niin en herunut pullolle! Tää on vähän samanalainen juttu, kuin jotkut naiset käyttää sidettä ja jotkut tamponia. Kaikki ei saa laitettua sitä tamponiakaan. Heh, heh!
1.
Onko Valtteri herännyt kuolleista?
Ei kuulu sinulle muuten sitten vähääkään.
Vierailija kirjoitti:
Miksi aina pitää vain itseään ajatella ja olla kuin maailman omistaja. Kanssaihmisistä tulee välittää myös.
Ap
Shoppailureissulla nälkiintynyttä taaperoa imetin häveliäästi bussin takapenkillä. Metromatkan hän malttoi odottaa, mutta sitten kun päästiin bussiin, niin maitoa oli saatava.
Pakkoko sitä tapahtumaa on katsella? Itse katselisin muualle, en siksi että minua se häiritsisi vaan siksi, että äiti saisi rauhassa imettää kiusaantumatta.
Entäs kun lapsi itkee nälkäänsä ulkona tai bussissa, jossa istut? Minun lapsi itki välillä jo puolen tunnin kuluttua edellisestä syönnistä ja en olisi mitenkään ehtinyt käymään kaupassa, jos en olisi imettänyt. Menin imettämään sovituskoppiin:)
1.
Tai mitä jos vain itse pysyt kotona? Ja pysy myös poissa internetistä, sinun kaltaisia ei ihmisten ilmoille tarvita.
Haluaisin imettäjiltä vastauksen, että miksi ette kätevästi kuljeta maitoa pullossa? Sitten voisi aina nopeasti antaa maitoa kun on tarve, ei tarvitse alkaa rintaa kaivamaan vaatteiden alta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi aina pitää vain itseään ajatella ja olla kuin maailman omistaja. Kanssaihmisistä tulee välittää myös.
Ap
No jos asiasta olisi sinulle jotain harmia tai vaaraa, voitaisiin keskustella. Ei ole, joten imetän missä haluan.
Rinnassa maito on steriiliä ja lämmintä.
Ei tarvi lämmitellä.
Imetän missä haluan. Hanki arskat, jos haluat tuijotella. Pervo.
Ei kaikki vauvat syö pulloa. Ja ei kaikki äidit saa lypsettyä maitoa. Ja miksi pitäisikään, kun rinnasta maito on aina steriiliä ja oikean lämpöistä ja sitä on aina tarpeeksi mukana.
Vierailija kirjoitti:
Syö itekki sit kotonas vaan.
Niin teenkin.
Ap
Heh, heh ai että olisin viettänyt 9 vuotta kotona, kun on monta lasta?