Inhoamamme asiat (Peukutusta!)
Asia voi siis olla mitä tahansa, ja liittyä mihin vain. Jos inhoat/et pidä niin nuoli ylös, jos et inhoa niin nuoli alas.
Minä aloitan: Eläinten vihaajat ja niistä turhanpäiten ("hajun", haukun tms takia) valittavat
Kommentit (23)
Inhottaa kun jollain keskustelupalstoilla esim. suomi24 on jo niin paljon trolleja pilkkaamassa ja provosoimassa, että kaikki fiksut keskustelut ovat loppuneet ja pelkästään trollit jäljellä haukkumassa toisiaan.
Vierailija kirjoitti:
Oliivit. (Silti jos jossain on tarjolla oliiveja, otan lautaselleni yhden, mutta se on aina yhtä pahaa. Onko aikuisena liian myöhäistä tottua "uusiin" makuihin?)
Sama täällä. Syön aina oliiveja, mutta vuodesta toiseen ne maistuvat pahalta. Aikuisena olen oppinut sietämään ja jopa tykkäämään ennen vihaamiani makuja. Mutta oliivien kohdalla olen todennut, että joistain ruuista ei todennäköisesti vain ikinä opi pitämään. (Mutta en luovuta vielä oliivien suhteen, ehkä olen väärässä!)
Anteeksi ohis!
SANA NAMI. Aikuiset ihmiset jotka käyttävät karkeista/makeisista sanaa NAMI. Nami -sana sallittakoot lapsille, mutta jotenkin koomista kun joku 50-vuotias karski tukkimies alkaa lässyttää "namihyllystä" tai "pitäisköhän sitä ostaa jotain namia näin perjantai-iltana <3333"
Isot ovat ongelmani.