Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tori.fi ja ei noutoa, miten voi olla noin vaikea tajuta

Vierailija
02.02.2017 |

Mä olen tosi epäsäännöllisesti kotona ja aivan satunnaisiin aikoihin, niin nouto on hankala järjestää. Nytkin tulen olemaan seuraavat 3 päivää kokonaan pois kotoa mutta ei kelpaa postitus. Jos tänään olisin paketin lähettänyt ostajalle niin se olisi todennäköisesti huomenna perillä, mutta ei. Kai mä olen sitten hirveä huijarikusipäämyyjä kun ei sovi noutaa.

Mielummin lähetän postilla, sillä se ehtii perille 1-2 päivässä ja helppo sitten postittaa kun käy kääntymässä kotona ja ottaa tavaran mukaan, kun aikataulut tosiaan on mitä on. Miksi jotkut eivät voi mitenkään ymmärtää tätä vaan väkisin pitäisi noutaa? Harvoin edes pyydän postikuluja, jos tuotteen hinnalla pystyy kattamaan postituksen. Toisen romu voi olla toisen aarre, joten mitä sitä turhaan käytetystä vaatteesta tms ylimääräistä kiskomaan, sehän kirppiksen idea on.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut eivät luota eivätkä halua maksaa etukäteen ja siksi haluavat noutaa. En silti usko että kukaan millään 5e paidalla tai 2e dvd:llä haluaisi kenenkään rahoja viedä huijaamismielessä, eli hyvin todennäköisesti myyjä kyllä lähettää sen mitä lupaa. Olis melko turhaa työtä kusettaa ostajia jollain halvoilla romuilla. :D

Vierailija
2/14 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavaroiden noutajat ovat yksi vitsaus. Tehdään ohareita lapsi kipeä/unohdin/auto hajos/en otakkaan sitä. Tai sitten sovitaan nouto klo 17 ja ostaja on klo 19 oven takana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoat mitä myyn noudolla on huonekalut ja isommat esineet mitä ei ole järkevää lähettää. Minulla ei todellakaan ole aikaa päivystää kotona kun noutaja ei osaa perille tai tulee tunnin myöhässä tai ei tule ollenkaan. Eli vänkääjille suorat sanat, se on postitus tai on sitten ilman.

Vierailija
4/14 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutonet kokemus... Mulla on lähes 400 palautetta ja kaikki positiivisia. Yhtäkkiä sinne kuitenkin ilmestyi erään kaupan jälkeen negapalaute: "Epäluotettava myyjä, ei lähettänyt tuotetta. Onneksi en ehtinyt maksaa mitään!" En tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa, kun vakioviestissä kuitenkin lukee että tuote lähtee postiin kun maksu näkyy tilillä.

Vois vähän käyttää järkeään. Jos on tosi paljon palautteita ja 100% positiivista niin tuskin kyseessä on huijari. Ja etenkin jos kyseessä on muutaman euron tyynynpäällinen. Vitun tyhmä, jos et edes maksa niin miten voit olettaa saavasi mitään?

Vierailija
5/14 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäluotettava myyjä

Vierailija
6/14 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sopinut noutoajan työpaikan lähelle tasan klo 11. Jos ei siihen aikaan ole paikalla, en odota hetkeäkään. Kävelen siitä ohi syömään, joten minulle ei kerry ylimääräistä kulkemista, mutta todellakaan en odota. Ja vain 30% ostajista tulee paikalle, loput ei sittenkään ehdi.

Vierailija
7/14 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postitus on niin kallista etten tilaa mitään postin kautta,jos nouto ei onnistu niin antaa olla.

Vierailija
8/14 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoat mitä myyn noudolla on huonekalut ja isommat esineet mitä ei ole järkevää lähettää. Minulla ei todellakaan ole aikaa päivystää kotona kun noutaja ei osaa perille tai tulee tunnin myöhässä tai ei tule ollenkaan. Eli vänkääjille suorat sanat, se on postitus tai on sitten ilman.

Sama juttu. Kaikki mitkä pystyy hyvin lähettämään niin lähetän. Ihan turhaa alkaa päivystämään iltaa kotona jonkun pienen tuotteen vuoksi, joka mahtuisi kirjepostinakin.

Suurin osa myyjistä on rehellisiä ja huijarit yleensä tunnistaa jo kaukaa jos yhtään käyttää maalaisjärkeä. Ei kukaan ole niin tyhmä että alkaisi huijauksia tekemään arkisella pikkutavaralla, kyllä huijauksissa liikkuu jo vähintään muutanat sataset kuvioissa.

Vierailija
9/14 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eikö voi tori.fi.ssä käyttää postiennakkoa niin, että myyjä lähettää pakkauksen ja noutaja maksaa postissa hakiessaan tuotteen tai tuote lähtee takaisin myyjälle?

Olenko ihan ulalla vai onko tämmöinen mahdollisuus?

Vierailija
10/14 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis eikö voi tori.fi.ssä käyttää postiennakkoa niin, että myyjä lähettää pakkauksen ja noutaja maksaa postissa hakiessaan tuotteen tai tuote lähtee takaisin myyjälle?

On tietysti. Myyjä voi myös kirjoittaa pakkaukseen että vastaanottaja saa tarkistaa pakkauksen sisällön ennen lunastamista. Reilua kauppaa.

Vierailija
11/14 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On mahdollista, mutta jos ostaja ei ota tuotetta, myyjä maksaa postille palautuksesta. menee helposti kaupat miinukselle.

Vierailija
12/14 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä lähetä postiennakolla kun on mahdollista joutua maksamaan paketin menomatka ja paluumatka. Toki se tulee ostajallekin kallimmaksi kun on postiennakkolisä.

Vierailija
13/14 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ikinä lähetä postiennakolla kun on mahdollista joutua maksamaan paketin menomatka ja paluumatka. Toki se tulee ostajallekin kallimmaksi kun on postiennakkolisä.

Postiennakko on aivan riistohintainen. Lähetin joskus viime kuussa ja maksoi yli 16eur, ihan sairasta.

Vierailija
14/14 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.