Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsoiko kukaan eilen mtv3doc:ia?

Vierailija
17.03.2006 |

Näytettiinkö siinä lopussa miten tämän Krisin hormoonihoito tehosi?

Alkoiko muuttua naisellisemmaksi?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä se jenkkipariskunta, jolla oli pieni tytto ja poika (joka siis halusi olla tyttö) olivat ihan sekoja! Tuntui, että vanhemmat olivat itse aiheuttaneet sen pojan tytöksi haluamisen! Sehän on ihan yleistä, että monet pienet lapset haluis jossain vaiheessa olla poika/tyttö, mutta ohimenevää.. Ei niin pieni lapsi voi vielä olla niin vahvasti tietoinen siitä. Tuli semmonen fiilis, että jos poika on jossain vaiheessa tykännyt tyttöjen leikeistä ja sanonut haluavansa olla tyttö, niin vanhemmat heti oli sitä mieltä, että siitä on tultava tyttö!!? Säälitti kyllä se lapsi.. se oli ihan sekasin.. esim kun ne katteli niitä sen valokuvia.. huh huh..

Muut tapaukset olivat mielestäni ihan ookoo, olivathan lapset jo vanhempia.

Vierailija
2/8 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se Kris muuttui tosi paljon naisellisemmaksi. Ja onnellisemmaksi :).

Ne jenkit oli munkin mielestä ihan kaheleita ton asiansa kanssa. Ne muut vaikutti ihan " oikeilta" jutuilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaivaamaan se Krisin kohtalo, oli jotenkin sympaattinen tyyppi, eikä hävennyt sitä mikä oli, kavereidenkin ohi vaan pokkana meni meikeissään. Ja isänsä ja äitinsä suhtautuivat aika hienosti vaikka äitiä vähän surettikin pojan " menetys" .

ap

Vierailija
4/8 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin mielestä tosi hienosti suhtautui vanhemmat! Ja oli hienoa, että isäkin ymmärsi..Usein näissä tapauksissa isät eivät millään voi käsittää. Se Kris oli kyllä tosi symppis!

Mutta tosiaan, jäi ihan kauhea olo siitä jenkkipojasta/tytöstä... Mun mielestä aivan täysin vanhempien aiheuttamaa!

Vierailija
5/8 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla tervettä tukea alle 15-vuotiaan lapsen halua olla vastakkaisen sukupuolen edustaja! Lapset ovat melko helposti manipuloitavissa, ja jos aikuinen lähtee täysillä tällaiseen pakkomielteeseen mukaan, se varmasti vaikuttaa siihen, että identiteetin kehitys menee lopullisesti vinksalleen. Ohjelmassahan sanottin, että 3/4 tapauksista haluaakin olla lopulta sen sukupuolen edustaja, joksi syntyi.

Erityisesti minua järkytti se, että murrosikäisten lasten kehitys pysäytetään lääkkeillä. Suomessa näin ei varmastikaan tehdä, paitsi tietysti tapauksissa, joissa murrosikä alkaa selvästi liian aikaisin.

Vierailija
6/8 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko muita?

Vierailija
7/8 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli se aika järkyttävää kyllä

Vierailija
8/8 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä uskon, että on parempi pysäyttää lapsen puperteetti ajoissa jos oikeasti transseksuaalista kyse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme