Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

LOKAMAMMOJEN (2) perjantai bileet!

17.03.2006 |

juu juu TRUUTTA, tänään on taas saunapäivä ja huurteista naamaan sitten illalla. :)

Voi kamala miten väsyny mä olin eilen, on jääny vähän univelkaa menneeltä viikolta joten menin sitten sänkyyn (pikku unille) jo puoli seitsemän maissa illalla ja nukuinkin sitten kellon ympäri. :) No, syötin tietysti typykän sinä aikana 2 kertaa mut kuiteski. Jäi nyt sitte LOST katsomattaa, BYÄÄÄH! Eikä mieskään varmaan ottanut sitä nauhalle kun tiuskin sille ennen nukkumaan menoani... :/ Sitä se väsymys teettää. Että et ole ainoa Truutta jolta onnistuu tämä ihanana kumppanina oleminen. ;)

Niin joo, TERVETULOA Josefiina ja muutkin uudet tuttavuudet! Kiva saada teitä mukaan! :)

Me lähetään nyt koirien kanssa ulos mutta palaillaan varmasti päivän mittaan kun meillä on tänään ihan vapaa päivä. :)

T: mari ja dinappi

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=BLUE]Hansu... - 09.02. 15:27

....pitää lumipallosotianne ja [B] muita nettikännäys [/B]keskusteluitanne? Hittoako te täytätte tuolla jauhamisella koko lokamammojen pinon???? Muutenkin menee aikaa kun lukee pinon läpi ja sitten vielä joutuu etsimään tekstejä [B](asiallisia) [/B]sieltä välistä...

[COLOR=RED]Hansu...:- 17.03. 12:14

En tiedä mistä täällä nyt on keskusteltu paitsi kaljottelemisesta;) Mun kaljottelut on ollut sen tasan kaksi kertaa ja hauskaa kyllä oli=) Kumma juttu vaan että ennen ei ole viinaksia tehny mieli yhtään, että helposti on voinut olla sen puoli vuotta, vuodenkin juomatta, mutta nyt tekis mieli koko ajan. Outoa. Ja onhan se ihan hyvä päästä tuulettuu, vaikka siis ei joiskaan. Mulla se ainakin lataa akkuja pitkäksi aikaa.

Voihan se olla että tänäänki johki lähtisin, jos iskä suostuu lastaan katsomaan, ilman että asiasta täytyy vääntää kättä laisinkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla