Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi kylässä tarjotaan aina niitä samoja mustikkapiirakoita, kuivakakkuja, mokkapaloja....so last season!

Vierailija
02.02.2017 |

Jos ei muutakaan keksi niin pelkkä kahvikuppikin kyllä riittää.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tarjotaan yleensä pähkinöitä ja hedelmiä. Joskus saatetaan tarjota jopa keksejä.

Teetä ja kahviakin saa. Jos jääkaapista löytyy mehua, olutta tai siideriä niin silloin voidaan tarjota niitäkin.

Vierailija
2/22 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä itse tarjoat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä ei ole pakko syödä jos ei halua.

Vierailija
4/22 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meiltä saa raakakakkua.

Vierailija
5/22 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaleivottua mustikkapiirakkaa parempaa kahvitarjottavaa ei juuri ole olemassakaan.

M

Vierailija
6/22 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän niitä ole pakko syödä? Vai tunkeeko joku niitä väkisin sun suuhus?

Kerro kyläpaikassa reilusti että teidän leipomuksenne on niiin last season ettei niitä voi syödä.

Tule sitten joskus kertomaan vieläkö sua kutsutaaan kylään

Vierailija
7/22 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niitä ei ole pakko syödä jos ei halua.

No kait niitä on pakko maistaa. Muuten emäntä suuttuu.

Vierailija
8/22 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ois kiva kuulla mikä nyt juuri on in?

Vierailija
9/22 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit viedä menessä tuliaisiksi mieliherkkujasi. Sehän olisi huomaavaista ja kätevää.

Vierailija
10/22 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoja, tavallisia. Tarjoa itse mielenkiintoisempia eväitä.

Vierailija
11/22 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs vika niissä on? Nehän on monesti hyviä. En ymmärrä, miten joku voi määritellä jonkun tarjoilun olevan "last season". Ei semmoista määritettä voi olla. Sitä tarjotaan vieraille sellaista, mistä kuvitellaan vieraan pitävän sen ohella, että itsekin pitää.

JA se joka tarjoaa hedelmiä ja pähkinöitä... Vitsi? Se on semmoista tarjottavaa, jota voi antaa, kun ei ole mitään oikeaa tarjottavaa ja pitää väkisin kaivaa kaapeista jotain.

Vierailija
12/22 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä saa tummaa suklaata ja tummaa kahvia tai  teetä. En tasan ala mitään kuivakakkuja leipoa kun en itse niistä pidä.

Vierailija
13/22 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona leivottu mustikkapiirakka on ihanaa! Kuivakakut ovat nykyään erittäin trendikkäitä. Mokkapaloista en osaa sanoa oikeastaan mitään, kun olen niitä maistanut vain kerran elämässäni; olivat kyllä oikein hyviä, söisin toistekin.

Kahvista en välitä, mieluummin teetä kiitos!

Vierailija
14/22 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro ap ihmeessä mitä haluat sinulle tarjottavan.

Vierailija
15/22 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sulle riittää tarjottavaksi lasillinen vettä! :D (Jos sitäkään...) :)

Vierailija
16/22 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sä mun tuttavani? Te aina tulette kylään ja narisette kaikesta tarjottavasta ja nyrpistelette. Teillä on niitä tee se itse diagnooseja ja mikään ei kelpaa. Sitten, kun käymme teillä te ette tarjoa mitään, korkeintaan jotain kuivaa gluteenitonta,hajutonta ja mautonta kinkkupiirasta.

Vierailija
17/22 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mokkapalat on ihania! Ja kesällä tuoreista mustikoista tehty piirakka myös. Meillä saa jättää syömättä ja juoda pelkkää kahviakin jos haluaa, tosin minun tuttavani ovat minun laillani so last season, että hyvin menee kuivakakut, korvapuustit ja mokkapalatkin. 😊

Vierailija
18/22 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei ole maininnut yhtäkään tarjottavaa, jota  oivoisi eikä kertonut, mitä hän itse tarjoaa vierailleen.

Se on sitten vaan lasillinen vettä?

Vierailija
19/22 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulemma osa ihmisistä ei halua lainkaan makeaa. Itse pidän makeasta. Tarjoan sitä, mistä itse pidän. Toki voi samalla olla myös jotain suolaisia pasteijoita tms.

Raakakakut kai ovat nykyään trendikkäitä, mutta en ole kokeillut niitä itse.

Vierailija
20/22 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en leivo joka vuosi eikä meillä koskaan ole valmiina mitään vierasvaraa, niin kuin ehtoisilla emännillä on tapana. Viimeksi kun minulla oli vieras (ihan kutsuttuna), tarjosin fetaparsakaalipiirakkaa ja salaattia. Tuo piirakka oli valmiista pohjasta ja vieras neuvoi täytteiden kanssa, vaikka oli minulla resepti. Jälkiruokakahvia varten käytiin kipaisemassa pullat kadun toisella puolella olevasta kaupasta.