Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä, joka syöt epäterveellisesti, laitapa tähän ravinnolliset rimanalituksesi. Minä aloitan...

Vierailija
02.02.2017 |

Oma ruokakurini romahti, kun taannoin asuin pari kuukautta putkiremontin keskellä. Keksin EINEKSET!

Ja nyt olen jotenkin heittänyt hanskat tiskiin, tyyliin "kuollaan sitä kuitenkin".

EIliset ruokani:

aamulla puoli litraa maitokahvia
lounas: omituinen jämäruoka toissapäivältä: punakaalia, paprikaa, sulatejuustoa. Oli siis pataruoan tapainen, totta kai söin lounaan kylmänä. Kylkeen kaksi palaa ruisleipää Oivariinilla, pepperoni-makkaralla ja epämääräisellä X-tra-sulatejuustolla.
kotona: vodkadrinkkejä
illalla: pastaa törkykastikkeella eli sekaisin pannulla Uncle Sam -sweet chiliä, tonnikalaa öljyssä ja sulatejuustoa. Ruoan kanssa ruisleipää Oivariinilla ja rasvatonta maitoa suoraan purkista.

Ja vielä ihan normipäivä. Häpeäisin, jos viitsisin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinalla, viinillä, kaljalla ja pakastepizzalla mennään.

Vierailija
2/7 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä juon alkoholipitoisia juomia. 

Henkeni pitimiksi järsin jotain lenkkimakkaran pätkää silloin tällöin, jonka satun taloyhtiön roskiksesta löytämään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ap:n ruuissa ei ole mitään vikaa. Mä olen aina syönyt mitä sattuu ja silti olen terve ja hoikka. En syö mitään rahkoja tms mitä nykyään kaikkien pitäis vetää, ihan peruskotiruokaa syön ja joskus hedelmiä, en edes päivittäin.

Vierailija
4/7 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätitte sitten tehdä tästä huumoriketjun, no, ei siinä mittää, proceed....AP

Vierailija
5/7 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

-aamupalaksi ei ikinä mitään

-lounaaksi lasi pepsiä

-päivälliseksi jotain paskaa einestä/ruokaa jonka kokkaamiseen menee max vartti ja lasi vettä.

-illalla kuppi kaakaota

Mut oon hengissä ja laiha niin ei tuo nyt kovin paha voi olla.

-N22

Vierailija
6/7 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus parikymppisenä ja köyhänä pistin mieluummin vähätkin rahat suklaaseen kuin ruokaan.

Muistan yhden viikon, kun oli markka-aikana 21 markkaa kolikoina ja sillä sai Cittarista tarjouksesta kolme levyä Fazerin sinistä. Sitä sitten mustan kahvin kanssa, jep.

Vierailija
7/7 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kun mies on matkoilla, enkä jaksa laittaa ruokaa syön monta päivää vain kanelipullia ja juon kahvia ja sitten vielä vitamiinit naamaan omatuntoa hillitsemään...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme