Onko kauniiden naisten perään olevat miehet pahempia pettämään?
Kun tuntuu että ne on niitä jotka vaihtavat jatkuvasti naista ja pettävät. Tavallisten naisten kanssa olevat taas eivät niin petä vai miten on?
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Jaa a.. Itse olen suht kaunis ja minua on kyllä petetty aika monessa suhteessani. Lähes poikkeuksetta naiset ovat olleet rumempia kuin minä ja mies on tuntenut heidät jostain. Yksi näistä naisista sanoi, ettei yleensä lähde varattujen matkaan mutta koska tiesi että miehen tyttöystävä on kaunis niin ei tuntenut empatiaa minua kohtaan, vaan pettäminen oli oikeutettua (mitä helvettiä) ja hänestä tuntui että miehen mielestä hän on kauniimpi koska valitsi hänet :D
Hyi miten etova ihminen tuo nainen on! Ruma sisältä -ja ulkoa, kateus kauniita naisia kohtaan rumien taholta on inhottava ilmiö, johon törmää jatkuvasti.
Kuulostaa hassulta mutta silti siinä voi olla perää.Jos viehättyy kauniista naisista ja varsinkin seksuaalisesti niin kiusauksethan ei tästä maailmasta lopu koska viehättäviä naisia on paljon.Mut en sit tiedä miten tuo korreloi moraalin kans koska ihminen jolla on korkea moraali ei petä vaikka mikä kaunotar vonkaa.
Suuri osa miehistä ei saa naisia, eikä varsinkaan kauniita naisia. Vaikea sanoa kuinka paljon he pettäisivät jos saisivat siihen joskus tilaisuuden.
Miehet jotka saavat kauniita naisia ovat hyviä saamaan naisia. Miksi he eivät tekisi sitä missä ovat hyviä? ;)
Pettäminen on kiinni omasta moraalista, mutta myös uskalluksesta. Itse olen naiskauneuden suhteen kyllä niin esteetikko kuin olla ja voi, mutta en ainakaan ole aloitteellinen pettämiseen - joten en allekirjoita väitettä millään muotoa. Ehkä kuitenkin vieteltävissä, jos tilanne ja paikka olisi juuri oikea. Mutta niinpä oikeastaan kaikki.
Satunnaisjuttuja säännöllisesti harrastavat voi laskea kahteen sakkiin. Toiset pitää silmänsä auki laskelmoiden ja tarttuvat erityisen hyviin tilanteisiin. Toiset taas tekevät sitä ikään kuin automaationa, mihin hakevat usein oikeutuksen alkoholin kautta. Molemmat vaatii tietynlaista röyhkeyttä, uskallusta ja aloitteellisuutta.
Sitten on romanssimaiset pettämiset, joita näkee esim. työpaikoilla. Niihin voi haksahtaa vähän viattomammatkin, kun hommaa voi kypsytellä ajan kanssa. Siellä on sitten se moraali isommassa osassa.
Vierailija kirjoitti:
Pettäminen on kiinni omasta moraalista, mutta myös uskalluksesta
Nimenomaan siitä että tavis voi jäädä tyhjän päälle käryn käydessä, tai ei osaa edes valehdella vaan kertoo totuuden heti vaikka petetty olisi kyllä uskonut kun olisi tarpeeksi määrätietoisesti kiistänyt vaan kaiken.
Minä olen aina ollut perso naiskauneudelle, mutten ole koskaan pettänyt. Vaihtanut olen nuorempana sitäkin tiuhempaan, mutta aina jätin entisen ennen kuin etsin uuden. Sitten törmäsin "siihen oikeaan" ja olen ollut uskollisesti yhdessä 15 vuotta.
Ne miehet jotka viehättyy erityisesti kauniista naisista pakonomaiset, ovat todennäköisemmin psyykkisesti sairaita?
Näin miehenä voin kertoa teille uutisen: Rumat naiset antaa helpommin, joten heidän kanssaan on helpompi pettää. Jos mies on vain kauniiden naisten perässä, niin ei pettäminenkään onnistu yhtä helposti.
Kaikki miehet tykkää kauniista naisista.
Kauniilla naisella riittää kysyntää jonoksi asti.
Jos mies pettää, se tuskin riippuu naisen kauneudesta, vaan miehen omasta luonteesta.
Jaa a.. Itse olen suht kaunis ja minua on kyllä petetty aika monessa suhteessani. Lähes poikkeuksetta naiset ovat olleet rumempia kuin minä ja mies on tuntenut heidät jostain. Yksi näistä naisista sanoi, ettei yleensä lähde varattujen matkaan mutta koska tiesi että miehen tyttöystävä on kaunis niin ei tuntenut empatiaa minua kohtaan, vaan pettäminen oli oikeutettua (mitä helvettiä) ja hänestä tuntui että miehen mielestä hän on kauniimpi koska valitsi hänet :D