Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi minulle lastataan aina kyläpaikassa/ruokalinjastossa valtava annos ruokaa? Olen lihava

Vierailija
02.02.2017 |

Mutta yritän laihduttaa. Esim. työpaikkaruokalassamme hoikille työkavereille annostellaan esim. muutama pieni peruna ja kauhallinen kastiketta (jos siis ei erikseen ehdi mainita paljonko ruokaa haluaa) mutta minun kohdallani 5-6 perunaa ja kaksi kauhallista. Olen lihava, mutta ihan oikeasti syön pieniä annoskokoja juuri siksi, että laihdutan.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, minulle lastataan myös vaikka olen hoikka "nyt syöt kerrankin mahasi täyteen!" öö syön kyllä aina mahani täyteen, olen aikuinen ihminen ja osaan syödä sen verran kuin haluan.

Vierailija
2/3 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sielä ruokalassa käy useampi sellainen ylipainoinen jotka pyytävät isoa annosta ja ovat tottuneet että isoille isosti? Ikävä ennakkokäsitys tietysti. Sanot vaan, että riittää kiitos, kun on haluamasi määrä lapattu lautaselle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan syönyt missään, missä ei saisi ihan itse annostella ruokaansa. Paitsi ravintolassa, mutta siellähän on vakioannokset muutenkin. Etkö osaa sanoa annostelijalle, että vain kaksi perunaa kiitos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme