Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ilmoitin vaimolleni, että seksielämämme loppuu tähän

Vierailija
02.02.2017 |

Kokeillaanpa näin päin, sillä tämä on totta. Vaimoni on pihdannut seksiä 43 vuotta. Harvemmin kuin kerran kuussa olen saanut, jos olen jaksanut tarpeeksi vongata. Viimeksi syyskuun alussa 2016. Olen normaalikokoinen, ei kaljamahaa, ei tupakkaa, alkoakin harvoin. Nyt on tullut viimein mitta täyteen ja totesin että kun kerta on niin vaikeaa, lopetetaan koko touhu sitten kokonaan. Lapsia on kolme, joista kaksi maailmalla ja opiskelija/iltatähti asuu kotona. Kuten näkyy, kolmesti vaimoni on ollut viikon verran halukas, muuten ei siedä tai halua minkäänlaista kosketusta tai läheisyyttä. Vastamäessä on siis sinnitelty papin aamenen jälkeen pitkään ja nöyränä. Mites nyt suu pannaan?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sitten viitsinytkään sanoa vaimolleni, että seksielämämme loppuu nyt. Otin sen sijaan nuoren rakastajattaren. Onkin todella upea ja halukas. Kyllä nyt kelpaa. 💏😂

Vierailija
22/27 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tein samoin. Eilen kävin taas iltapäiväkahveilla. Meni aika myöhäseen, kun piti kahdet kahvit juoda. Tehkää ihmeessä veljet samoin kuin minä. Nuoressa naisessa riittää puhtia ja haluja. Kyllä on kevyt olo, kun on saanut pumpata kassit tyhjiksi. Viikonloppuna uusiksi.😋

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena kerron nyt mielipiteeni, jonka saa sit ihan vapaasti lytätä. Olin yli 10 vuotta parisuhteessa, jossa seksiä oli alkuun useita kertoja viikossa. Aina samalla kaavalla, pisto, veto ja pitkä tuijotus. Ihan sama harrastettiinko seksiä monta kertaa päivässä tai harvemmin. Minä en hänen kanssaan seksistä päässyt nauttimaan, koska hän ei vain ymmärtänyt, miten nainen tyydytetään. Seksikerrat harveni ja harveni ja lopulta loppui kokonaan, ihan sen takia, että hän laukesi minuutissa ja minä en kertaakaan. Kauhea valitus aina jälkeenpäin, kun hän on niin nopea ja voi voi ja vali vali, siis mies valitti. Mitään hän ei kuitenkaan toisin tehnyt.

Yritin kertoa hänelle, mistä pidän ja miten pitäisi toimia, niin hän tokaisi, että "tuossa just on se ongelma, kun sinä et tiedä mitä haluat, minä tiedän, mitä nainen haluaa, minä olen lukenut netistä". Takaapäin asentoa ei voinut ollenkaan käyttää, kun hän laukeaa niin helposti just siinä asennossa. Suhteen alussa tein sen virheen, että feikkasin orgasmeja ihan vaan hänen ilokseen ja siitä sain maksaa koko suhteen ajan. Hän kuvitteli, että hänen tyylinsä on just se oikea ja minä teen jotain väärin kun en nauti. Seksi siis loppui meiltä kokonaan ja kaikki pikkuasiatkin alkoi ärsyttämään, joten halusin lopulta erota, mikä oli elämäni paras päätös.

Nykyisessä suhteessa seksiä on edelleen 2-5 kertaa viikossa, vaikka jo useamman vuoden olemme yhdessä olleet. Tämäkin mies alkuun toimi samalla tavalla kuin tämä edellinen mies, mutta sanoin, että tällä menolla ensin loppuu seksi, sitten suhde ja hänpä innostuikin ihan eri tavalla esileikeistä ja aikansa harjoiteltuaan osaakin tuottaa orgasmin minulle joka kerta. Tämähän tietenkin tarkoittaa sitä, että minäkään en pihtaa vaan seksielämä on vilkasta ja molempia tyydyttävää.

Eli pointti on se, että että pelkästään sormella reiän kokeilu ja kulli sisään ja nylkyttämään tapa ei suurimmalla osaa naisia toimi. Jos nainen nauttii seksistä ja saa siitä tyydytystä, niin ei kukaan terve nainen pihtaa mieheltään läheisyyttä, lämpöä ja seksiä! Sinun vaimosi luultavasti on tyytyväinen, kun loppui se ainainen vonkaaminen, että olisko sulla miehenä aika miettiä omia toimintatapojasi?

Entäs kun olisin valmis tekemään mitä vaan ja miten vaan,mutta akalle ei käy mikään,mikään ei tunnu hyvälle ym.

Itse kärsin siitä että tulen nopeasti,olen ehdottanut että ekakierros lakanoille,poskeen tai mihin vaan,mutta sekään ei käy,ei uusinta panoa vähän ajan päästä,kaikki on vaan ei ei ei.

En tiedä mitä sitä tekisi tai tuleeko mistään mitään jos joskus vielä kohtaan naisen joka haluaisi mun kanssa seksiä? Huoriinkaan en ilkeä mennä,mitä jos nekin nauraa itsensä kipeäksi eikä niilläkään varmaan ole minuutti taksaa?

Vierailija
24/27 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisköhän kokeilla samaa mieheni kanssa nyt ei olla oltu yhdynnässä yli puoleentoista vuoteen vaikka haluaisin miestäni vaikka kokoajan. Viimeinen kunnon pano oli silloin kun panimme kaksi vuotiaan lapsemme alulle. En ole kuitenkaan vongannut enää pitkään aikaan olen tehnyt kuitenkin selväksi että haluaisin seksiä ja yrittänyt jutella asiasta. Ikinä en ole kieltäytynyt mutta en myöskään rasittavasti vongannut. Olen naamasta nätti, 23v, mitat 167 52 95-62-93 Laittaudun usein ja osaan meikata hyvin kokeilen erilaisia tyylejä ja saatan kulkea kotona seksileikki asuissa joita olen tilannut viimeaikoina paljon. Muutenkin käytän kotona aika paljastavia hienoja, seksikkäitä ja naisellisia asuja. Minulla on tiukka pillu, huolehdin hygieniasta ja ajelen karvani. Tänään taas aloin hitaasti ensin silittelemään mieheni penistä ja se alkoi kovettumaan mutta kun aloin hieromaan vähän nopeampaa mies otti käteni pois. Aina olen ollut aktiivinen seksissä, halunnut kokeilla kaikkea uutta ja ottanut perseeseenkin ja suihin, mies ei ole suostunut nuolemaan minua. Kun yritin lähestyä suullani miehen alapäätä se melkein suuttui mulle. Mies kuitenkin katselee mua ja kehuukin. Alussa meillä oli joka päivä seksiä. En oo lihonut, päinvastoin rinnatkin ovat kasvaneet ja ovat aika isot (istuvia vaatteita vaikea löytää koska vyötärö kapea rinnat isot ja lantio naisellinen) Mulla on myös aika hyvä perse. Muut miehet kyllä kuolaavat ja tämän tästä tulee treffikutsuja ja tilaisuuksia pettää silti olen ollut uskollinen vaikka panettaakin.

Vierailija
25/27 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisköhän kokeilla samaa mieheni kanssa nyt ei olla oltu yhdynnässä yli puoleentoista vuoteen vaikka haluaisin miestäni vaikka kokoajan. Viimeinen kunnon pano oli silloin kun panimme kaksi vuotiaan lapsemme alulle. En ole kuitenkaan vongannut enää pitkään aikaan olen tehnyt kuitenkin selväksi että haluaisin seksiä ja yrittänyt jutella asiasta. Ikinä en ole kieltäytynyt mutta en myöskään rasittavasti vongannut. Olen naamasta nätti, 23v, mitat 167 52 95-62-93 Laittaudun usein ja osaan meikata hyvin kokeilen erilaisia tyylejä ja saatan kulkea kotona seksileikki asuissa joita olen tilannut viimeaikoina paljon. Muutenkin käytän kotona aika paljastavia hienoja, seksikkäitä ja naisellisia asuja. Minulla on tiukka pillu, huolehdin hygieniasta ja ajelen karvani. Tänään taas aloin hitaasti ensin silittelemään mieheni penistä ja se alkoi kovettumaan mutta kun aloin hieromaan vähän nopeampaa mies otti käteni pois. Aina olen ollut aktiivinen seksissä, halunnut kokeilla kaikkea uutta ja ottanut perseeseenkin ja suihin, mies ei ole suostunut nuolemaan minua. Kun yritin lähestyä suullani miehen alapäätä se melkein suuttui mulle. Mies kuitenkin katselee mua ja kehuukin. Alussa meillä oli joka päivä seksiä. En oo lihonut, päinvastoin rinnatkin ovat kasvaneet ja ovat aika isot (istuvia vaatteita vaikea löytää koska vyötärö kapea rinnat isot ja lantio naisellinen) Mulla on myös aika hyvä perse. Muut miehet kyllä kuolaavat ja tämän tästä tulee treffikutsuja ja tilaisuuksia pettää silti olen ollut uskollinen vaikka panettaakin.

Nyt tsypykkä tänne,panen sut puhki ja teen ihan mitä tahdot,tuolla esittelyllä voit muuttaa meille vaikka heti ja avokki voi pakata kamansa ja suksia vittuun.

Toivottavasti ei haittaa mun 4v lapsi.

Vierailija
26/27 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies ei halua minua? Vastatkaapa miehet. T24

Vierailija
27/27 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tein samoin. Eilen kävin taas iltapäiväkahveilla. Meni aika myöhäseen, kun piti kahdet kahvit juoda. Tehkää ihmeessä veljet samoin kuin minä. Nuoressa naisessa riittää puhtia ja haluja. Kyllä on kevyt olo, kun on saanut pumpata kassit tyhjiksi. Viikonloppuna uusiksi.😋

Minä olen ajatellut tehdä samoin. Kotona on eläkkeellä oleva, erektiohäiriöinen mies. Joo, kyllä se kovasti rakastaa ja huolehtii, mutta mutta... p*rkelessentään, minä tarvitsen seksiä. Mielellään friends with benefits -seksiä. Edes joskus. Moraalini on niin löyhä, että ajattelen, ettei se olisi mieheltä oikeasti yhtään pois. Ainakaan jos ei tiedä.