Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helsingin uimahalleissa käy miehiä jotka vain saunoo

Vierailija
09.10.2024 |

Ketä on nuo miehet jotka kuluttaa tuntikausia saunassa, suihkutiloissa ja pukuhuoneessa väkeviä ottaen. Uimahalliin voi mennä uimaan. Ei se ole mikään yleinen sauna!

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä se on kielletty?

Vierailija
2/15 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jumalauta että on jollain taas ongelma!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uiminen ei ole pakollista, pelkän saunomisen hinta on sama. Mutta ei ne mitään ryyppää pukutiloissa, vissyä korkeintaan. Olet urkkinut huonosti heidän kassiensa sisällön!

Vierailija
4/15 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimahalli on oikein kätevä myös yleisenä saunana. Suosittelen!

Vierailija
5/15 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ovat Ari, Pekka ja Simo. Ole hyvä!

Vierailija
6/15 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun asuntoautossa ja käyn pesulla uimahallissa. 

Vierailija
7/15 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn siellä torstaisin. Saunassa pannaan ja lupsutellaan kyrpiä ihan avoimesti.

Vierailija
8/15 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se uimahallin sauna on yleinen sauna. Siellä käy myös paljon miehiä jotka ei käy saunassa ollenkaan vaan pelkästään uimassa, kuten minä koska käyn mieluummin saunassa kotona missä voi ryypätä ja runkata rauhassa. Eli menisikö tasoihin?

Vierailija
9/15 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä vain, saavatpahan nekin peseytyä joilla ei ole siihen mahdollisuutta esim. kotonaan. Helsingissä on oikeasti jonkin verran aika järjettömiä pohjaratkaisuja, esim. ei suihkua asunnossa :D

Myös kodittomalle uimahallissa peseytyminen on varmasti hyvä vaihtoehto.

Vierailija
10/15 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi meille uimareille kaikki ne jotka eivät ui. Uimahalli saa rahaa ja radoilla on väljempää.

Vierailija
11/15 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin asunnoton kävin uimahallin saunassa ja suihkutiloissa peseytymässä. Maksoihan se mutta oli puhdasta ja siistiä. Tuli hyvä olo moneksi päiväksi.

Vierailija
12/15 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisessa uimahallissa käy näitä tyypillisesti toimettomia eläkeukkoja jotka pitävät saunoja omina reviireinään ja savustavat muita pihalle nakkelemalla ämpärikaupalla löylyä. Kukaan ei näitä ukkoja kaipaa paitsi se heidän oma pieni saunamafia. Miehenä mua on aina vi*uttanut nää ukot ja joka kerta muistan takuulla sanoa mitä mieltä oon heidänsaunakäyttäytymisestä. 

Mulle on aivan sama vaikka istuisivat aamusta iltaan löylyssä, mutta se käytös ja kyvyttömyys ottaa muita huomioon on se minkä takia mun mielestä ansaitsisivat kaikki porttikiellot jos homma ei suju normaalisti muut huomioiden.

Vierailija
13/15 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä vain, saavatpahan nekin peseytyä joilla ei ole siihen mahdollisuutta esim. kotonaan. Helsingissä on oikeasti jonkin verran aika järjettömiä pohjaratkaisuja, esim. ei suihkua asunnossa :D

Myös kodittomalle uimahallissa peseytyminen on varmasti hyvä vaihtoehto.

Näin. Minäkin aikanaan kävin kodin ulkopuolella peseytymässä ja sauna oli aina iso bonus, etenkin kun asunnossa oli kylmä!

Vierailija
14/15 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko uimahousut jalassa saunovia?

Vierailija
15/15 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen, kun lukiossa ollessani kävin kouluavustajani kanssa jokusen kerran vain saunomassa paikallisessa uimahallissa. Otettiin kunnon löylyt. Sen jälkeen koulupäivä vielä jatkui, ja saunomisella oli suotuisa vaikutus päivän sujumiseen. Se jotenkin piristi ja rentoutti yhtä aikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän