Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ilmoitin vaimolleni, että seksielämämme loppuu tähän

Vierailija
02.02.2017 |

Kokeillaanpa näin päin, sillä tämä on totta. Vaimoni on pihdannut seksiä 43 vuotta. Harvemmin kuin kerran kuussa olen saanut, jos olen jaksanut tarpeeksi vongata. Viimeksi syyskuun alussa 2016. Olen normaalikokoinen, ei kaljamahaa, ei tupakkaa, alkoakin harvoin. Nyt on tullut viimein mitta täyteen ja totesin että kun kerta on niin vaikeaa, lopetetaan koko touhu sitten kokonaan. Lapsia on kolme, joista kaksi maailmalla ja opiskelija/iltatähti asuu kotona. Kuten näkyy, kolmesti vaimoni on ollut viikon verran halukas, muuten ei siedä tai halua minkäänlaista kosketusta tai läheisyyttä. Vastamäessä on siis sinnitelty papin aamenen jälkeen pitkään ja nöyränä. Mites nyt suu pannaan?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä juttu, jos et sitäkään vähää tarvitse niin ehkä näin in parempi :)

Vierailija
2/27 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat jatkaa avioliittoa vaimosi kanssa, jollei hän edes läheisyyttä siedä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi menit lisääntymään tuon naisen kanssa? Yli 40 vuoden aikana olet saanut kolmena viikkona seksiä. Huhhuh. Oma valintasi.

Vierailija
4/27 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko näiden 43 vuoden aikana jutellut vaimosi kanssa?

Vaimosi taitaa olla jo sen verran iäkäs että saattaa kärsiä limakalvo-ongelmista tai yhdyntäkivuista. Osa naisista saa tuommoisia vaivoja riesakseen ikääntyessään.

Vierailija
5/27 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena kerron nyt mielipiteeni, jonka saa sit ihan vapaasti lytätä. Olin yli 10 vuotta parisuhteessa, jossa seksiä oli alkuun useita kertoja viikossa. Aina samalla kaavalla, pisto, veto ja pitkä tuijotus. Ihan sama harrastettiinko seksiä monta kertaa päivässä tai harvemmin. Minä en hänen kanssaan seksistä päässyt nauttimaan, koska hän ei vain ymmärtänyt, miten nainen tyydytetään. Seksikerrat harveni ja harveni ja lopulta loppui kokonaan, ihan sen takia, että hän laukesi minuutissa ja minä en kertaakaan. Kauhea valitus aina jälkeenpäin, kun hän on niin nopea ja voi voi ja vali vali, siis mies valitti. Mitään hän ei kuitenkaan toisin tehnyt.

Yritin kertoa hänelle, mistä pidän ja miten pitäisi toimia, niin hän tokaisi, että "tuossa just on se ongelma, kun sinä et tiedä mitä haluat, minä tiedän, mitä nainen haluaa, minä olen lukenut netistä". Takaapäin asentoa ei voinut ollenkaan käyttää, kun hän laukeaa niin helposti just siinä asennossa. Suhteen alussa tein sen virheen, että feikkasin orgasmeja ihan vaan hänen ilokseen ja siitä sain maksaa koko suhteen ajan. Hän kuvitteli, että hänen tyylinsä on just se oikea ja minä teen jotain väärin kun en nauti. Seksi siis loppui meiltä kokonaan ja kaikki pikkuasiatkin alkoi ärsyttämään, joten halusin lopulta erota, mikä oli elämäni paras päätös.

Nykyisessä suhteessa seksiä on edelleen 2-5 kertaa viikossa, vaikka jo useamman vuoden olemme yhdessä olleet. Tämäkin mies alkuun toimi samalla tavalla kuin tämä edellinen mies, mutta sanoin, että tällä menolla ensin loppuu seksi, sitten suhde ja hänpä innostuikin ihan eri tavalla esileikeistä ja aikansa harjoiteltuaan osaakin tuottaa orgasmin minulle joka kerta. Tämähän tietenkin tarkoittaa sitä, että minäkään en pihtaa vaan seksielämä on vilkasta ja molempia tyydyttävää.

Eli pointti on se, että että pelkästään sormella reiän kokeilu ja kulli sisään ja nylkyttämään tapa ei suurimmalla osaa naisia toimi. Jos nainen nauttii seksistä ja saa siitä tyydytystä, niin ei kukaan terve nainen pihtaa mieheltään läheisyyttä, lämpöä ja seksiä! Sinun vaimosi luultavasti on tyytyväinen, kun loppui se ainainen vonkaaminen, että olisko sulla miehenä aika miettiä omia toimintatapojasi?

Vierailija
6/27 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitkeä kaveri kyllä olet. Meillä on muutaman vuoden ollut sama tilanne. Siis tyyliin kerran kuussa, jos hyvin käy. Kävi se kliseinen perhejuttu. Eli lapset tehty, talo rakennettu ja vaimoa ei enää seksi kiinnosta...

Minäkin tein uudenvuodenlupauksen, että en enää ehdota seksiä. Ja tämä on itseasiassa mennyt yllättävän hyvin. Siis henkisesti. Katsotaan ehdottaako vaimo seksiä jossain vaiheessa ennen juhannusta. Tuskimpa.

Parisen vuotta vielä odottelen, että lapset ovat hieman isommat, niin sitten nostan kytkintä.

Vierailija
7/27 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...

Eli pointti on se, että että pelkästään sormella reiän kokeilu ja kulli sisään ja nylkyttämään tapa ei suurimmalla osaa naisia toimi. Jos nainen nauttii seksistä ja saa siitä tyydytystä, niin ei kukaan terve nainen pihtaa mieheltään läheisyyttä, lämpöä ja seksiä! Sinun vaimosi luultavasti on tyytyväinen, kun loppui se ainainen vonkaaminen, että olisko sulla miehenä aika miettiä omia toimintatapojasi?

Ja taas tämä. Eli naisen pihtaaminen on aina miehen vika...

Minä huolehdin vaimolle aina orgasmin, enkä edes suostu sääpilluun. Ehdottaa kyllä sellaistakin aina välillä, mutta ei kiinnosta. Ja kuin pisteenä iin päällä, vaimo ei tee seksissä ikinä mitään. Minä siis teen kaiken ja hän vain nauttii. Silti seksiä on noin kerran kuussa, jos sitäkään.

Kyllähän se pisti miettimään, kun rouva totesi pariterapiassa, että hänellä ei vain ole enää mitään tarvetta seksille. Toivon vain, että olisi aikanaan ollut kristallipallo, josta olisi tämän nähnyt. 

Vierailija
8/27 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...

Toivon vain, että olisi aikanaan ollut kristallipallo, josta olisi tämän nähnyt. 

Ei varmaan riitä sinun ymmärryksesi siihen, että ihminen muuttuu, elämäntilanteet muuttuu, ulkoinen olemus muuttuu ajan saatossa. Nää on niin käsittämättömiä "en minä tuota nainut"-lausahduksia. Ihanko tosiaan ihmiset kuvittelevat, että se puoliso säilyy (fyysisesti ja henkisesti) tismalleen samanlaisena vuosikymmenien ajan?

Vierailija
9/27 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kaikki, aivan kaikki, miehen vika. Sori vaan...

Vierailija
10/27 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella surullista, että ihminen tuhlaa koko elämänsä epätyydyttävässä suhteessa, ja sitten myhäilee 6x (?) ikäisenä että ähäkutti, siitäpä sait. Siinä se elämän onnen hetki, kun pääsee "kostamaan" ihmiselle, jonka pitäisi olla elämässä rakkain ja läheisin? Aivan hirveä tilanne..

Ottakaa edes nuoremmat opiksi jos sinnittelette huonossa suhteessa: haluatteko olla kuin ap, jonka ainoa ilo on eläkeikäisenä myhäillä vahingoniloisena, kuinka hänkään ei enää halua seksiä puolisonsa kanssa (jota varmaan ei edes haittaa, kun ei kerran ole kiinnostanut koskaan)?? Siinä meni se teidän ainutkertainen elämä :'(.

Vierailija
11/27 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...

Toivon vain, että olisi aikanaan ollut kristallipallo, josta olisi tämän nähnyt. 

Ei varmaan riitä sinun ymmärryksesi siihen, että ihminen muuttuu, elämäntilanteet muuttuu, ulkoinen olemus muuttuu ajan saatossa. Nää on niin käsittämättömiä "en minä tuota nainut"-lausahduksia. Ihanko tosiaan ihmiset kuvittelevat, että se puoliso säilyy (fyysisesti ja henkisesti) tismalleen samanlaisena vuosikymmenien ajan?

Ei siitä varmaan miehet haaveile sen enempää kuin naiset siitä, että saisivat miehen muuttumaan mieleisekseen. Minä ainakin ymmärsin, että ap olisi halunnut tietää millaiseksi toinen muuttuu. Monesti kun täälläkin mainostetaan miten naiset muuttuvat iän myötä innokkaammiksi ja avoimemmaksi seksissä. Ja ilmeisesti tämä harmittaa ap:ta juuri siksi, että hän pitää avioliittoa elinikäisenä sitoumuksena. Muutenhan asia olisi ollut helppo ratkaista erolla jo aikaa sitten.

Vierailija
12/27 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...

Ei siitä varmaan miehet haaveile sen enempää kuin naiset siitä, että saisivat miehen muuttumaan mieleisekseen. Minä ainakin ymmärsin, että ap olisi halunnut tietää millaiseksi toinen muuttuu. Monesti kun täälläkin mainostetaan miten naiset muuttuvat iän myötä innokkaammiksi ja avoimemmaksi seksissä. Ja ilmeisesti tämä harmittaa ap:ta juuri siksi, että hän pitää avioliittoa elinikäisenä sitoumuksena. Muutenhan asia olisi ollut helppo ratkaista erolla jo aikaa sitten.

Juuri näin. Osuit naulan kantaan. Lisäksi kotoa pois muuttaneet lapset ovat nyt siinä elämäntilanteessa etteivät hyväksyneet tai ymmärtäneet hetkeksi tekemiäni ratkaisuja (,joista ei nyt sen enempää). Heillä on ollut sitäpaitsi harhakäsitys ettei minun ikäiselläni ole enää tarvetta ja haluja läheisempään kanssakäymiseen vaimoni kanssa.

- ap.

Vierailija
13/27 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kertomastasi päätellen ollut vaimolle ilouutinen.

Vierailija
14/27 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se lehmä!

Vierailija
15/27 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...

Minä huolehdin vaimolle aina orgasmin, enkä edes suostu sääpilluun. Ehdottaa kyllä sellaistakin aina välillä, mutta ei kiinnosta. Ja kuin pisteenä iin päällä, vaimo ei tee seksissä ikinä mitään. Minä siis teen kaiken ja hän vain nauttii. Silti seksiä on noin kerran kuussa, jos sitäkään.

Kyllähän se pisti miettimään, kun rouva totesi pariterapiassa, että hänellä ei vain ole enää mitään tarvetta seksille. Toivon vain, että olisi aikanaan ollut kristallipallo, josta olisi tämän nähnyt. 

Ei aina, mutta monesti. Puhuin tässä vain omasta kokemuksesta. Jos olisit lisännyt tämän alkuperäiseen kirjoitukseesi, niin olisin vastannut toisin. Vaihtelua, jotain uutta mukaan ja ei painostusta, niin luulisi seksihalujen heräävän. Tosin et kerro ikää, eli voiko olla kyseessä vaihdevuosien tuomat ongelmat naisella.. Tai sit hän vaan on kyllästynyt ja tunteet ovat hiipuneet, siihen taas ei auta oikein mikään.

Vierailija
16/27 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...

Ei aina, mutta monesti. Puhuin tässä vain omasta kokemuksesta. Jos olisit lisännyt tämän alkuperäiseen kirjoitukseesi, niin olisin vastannut toisin. Vaihtelua, jotain uutta mukaan ja ei painostusta, niin luulisi seksihalujen heräävän. Tosin et kerro ikää, eli voiko olla kyseessä vaihdevuosien tuomat ongelmat naisella.. Tai sit hän vaan on kyllästynyt ja tunteet ovat hiipuneet, siihen taas ei auta oikein mikään.

En ole tätä yllä olevaa kirjoittanut.

-ap

Vierailija
17/27 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa minunkin mieheni lopettaisi reilusti eikä vai hivuttaisi aina vaan väliä pidemmäksi.

Voisin reilusti ottaa toisen miehen hoitamaan tämän homman mikä ei miestä kiinnosta:)

Vierailija
18/27 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut jo vuosia seksiä ehkä kahden-kolmen kuukauden välein. Muulloin saa vain rukkasia kun yrittää ruinata. Lapsia löytyy ja elämä olisi muuten ihan hyvää, minkä takia tässä seksittömyydessä olen kituutellutkin. Puoli vuotta sitten tein oman ratkaisuni ja otin rakastajan. Nähdään noin parin viikon välein, jolloin pannaan kuin kanit. Siinähän akka pihtaa. Ei enää haittaa pätkääkään. Monelle ehkä harva saanti tuokin, mutta aika paljon parempi kuin kotona. Suosittelen tätä ratkaisua tuollaisen enpä enää anna lainkaan linjan sijaan. Tosin eipä tuota enää jaksa kotona ruinata. Otan sen vähän seksin sielläkin, mutten enää tee itse aloitteita.

Vierailija
19/27 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäjä kirjoitti:

Meillä on ollut jo vuosia seksiä ehkä kahden-kolmen kuukauden välein. Muulloin saa vain rukkasia kun yrittää ruinata. Lapsia löytyy ja elämä olisi muuten ihan hyvää, minkä takia tässä seksittömyydessä olen kituutellutkin. Puoli vuotta sitten tein oman ratkaisuni ja otin rakastajan. Nähdään noin parin viikon välein, jolloin pannaan kuin kanit. Siinähän akka pihtaa. Ei enää haittaa pätkääkään. Monelle ehkä harva saanti tuokin, mutta aika paljon parempi kuin kotona. Suosittelen tätä ratkaisua tuollaisen enpä enää anna lainkaan linjan sijaan. Tosin eipä tuota enää jaksa kotona ruinata. Otan sen vähän seksin sielläkin, mutten enää tee itse aloitteita.

Siis oletko mies, joka otit rakastajan? Eikös sinulla ollutkaan naisen puutetta? Vai tarkoitatko sittenkin rakastajatarta?

Vierailija
20/27 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...

Sano ensin itsellesi ja sitten vaimollesi, ettei sinulla ole enää mitään tarvetta katsella häntä.

Nosta jalka kytkimeltä ja aja kohti auringonlaskua, äläkä katso taaksesi.