Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mahtaako eroa huomata enää? Lopetin tupakoinnin mutta poltin vain 1-3 /pv

Vierailija
01.02.2017 |

Eli oon polttannu viimiset puolivuotta 1-3pv ja nyt viimisen kuukauden 2-3/ viikossa.
Nyt kolme päivää ilman ja olen päättänyt lopettaa mahtaako eroa huomata?
onko lopettamisesta hyötyä, kun poltin muutenkin niin vähän.
Ps. Oon 27v.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut oon joskus poltannu enempiki.

Ap

Vierailija
2/6 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettamisesta on aina hyötyä. Joka kerta, kun poltat kertyy keuhkoihisi terva ja muita haitallisia aineita, joilla kestää poistua elimmistöstäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sama ahdistunut teini sä olet.

Vierailija
4/6 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei merkittävää eroa. Esimerkiksi olen aina lenkkeillyt viikossa 100km ja salilla myös kolmesti viikossa. Tupakkaa on mennyt töissä päivittäin 3 kpl.

Tupakkavastustajissa on aika paljon paskanpuhujia ja selkeitä vihaajia. Heille se ihmisten vihaaminen tupakan kautta on joku sairas pakkomielle.

Tässä porukassa on varmasti myös muiden ihmisten vihaajia esim homoseksuaalien, maahanmuuttajien jne... Heillä on joku psyykkinen vamma vihata ihmisiä jotka eivät ole samalaisia ja tekevät eritavoin asioita.

En huomannut terveydelle mitään muutosta mutta en tosiaankaan polttanut koskaan sitä askia päivässä. Olen varma että esimerkiksi hyvin saasteisissa suurkaupungeissa saa moninkertaisesti enemmän nokea ja epäpuhtauksia keuhkoihinsa kuin muutaman savukkeen polttavana.

Lopetin koska tupakka ei tuonut minulle enää mitään. Samasta syystä lopetin myös hiilihydraatit ja sokerin kokonaan ruokavaliostani.

Jälkimmäisen vaikutuksen huomaa hyvin energisyytenä ja kunnon kohoamisena.

Eli tupakoinnin lopettaminen minun kohdalla ei ainakaan tuonut mitään hengitysteitä parantavaa vaikutusta. Kenties niin pienellä tasolla ettei sitä edes huomaa.

Vierailija
5/6 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopettamisesta on aina hyötyä. Joka kerta, kun poltat kertyy keuhkoihisi terva ja muita haitallisia aineita, joilla kestää poistua elimmistöstäsi.

Joka kerta myös pölyä ja ilman epäpuhtauksia menee keuhkoihin tukkien keuhkorakkuloita. Toki askin päivässä kymmenien vuosien ajan saa ne nopeammin tukkoon.

Vanhuksilla jotka tekevät kuolemaa on keuhkot hengitetty tukkoon vaikkei tupakkaa ole poltettu.

Elämä tukkii keuhkot mutta tupakka tekee sen nopeammin.

Eli vähän saa käyttää järkeä myös tupakkavastaisessa toiminnassakin.

Lopettajia voi lohduttaa tieto että keuhkot tukkiintuu joka tapauksessa mutta miksi tukkia keuhkot jo nuorena ennenaikaisesti?

Vierailija
6/6 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu täällä 1–3 sätkää käärin päivässä, toppa kestää 3 viikkosta kuukauteen. Käynyt lopettelu mielessä mutta kahvin kanssa kiva joskus polttaa. Pitäisi keksiä joku syy lopettaa. Talvella kyllä olen huomannut että tuo vähäkin määrä yskittää ulos mennessä, jos on kylmä ilma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi