Oletteko ostaneet koskaan villasukkia netistä?
Jos olette ostaneet, niin miten usein ja kuinka paljon? Huomasin, että villasukat myydään mm. Facebookissa ja niiden tarjonta on siellä joka lähtöön. Mutta meneekö sukat siellä ylipäätän kaupaksi? Ostetaanko villasukat Facebookissa yhtä ahkerasti kun niitä tarjotaan? Kyselisin villasukkien myyjiltä, kuinka hyvin saatte villasukat myytyä verkossa? Voiko tulla toimeen pelkkään villasukkien myynnillä? Mielestäni, villasukat menevät huonosti kaupaksi ja siksi ne myydään pilkkahintaan.
Kommentit (5)
Laske ihan itse, monetko sukat ehdit tehdä kuukaudessa. Sen jälkeen laske, minkä verran maksavat niiden langat. Paljonko pitäisi saada sukkaparista, jotta tulisit sillä rahalla toimeen?
Jos sukat on tehty hyvästä langasta ja ovat hyvän malliset, niin kyllä ne menevät kaupaksi. Keinokuituläppänöitä ei kannata tarjota, ne eivät pysy kuosissaan eivätkä lämmitä. Mutta lankojen kohdalla pitää olla rehellinen. Viime viikolla poikkesin kirpparilla ja siellä joku myi sukkia, jotka oli tehty 100-prosenttisesta villasta eli 7 veljeksestä! Veljekset ja nalle-lanka eivät kuitenkaan ole 100-prosenttista villaa, vaan siinä on 25 % polyamidia, mikä onkin hyvä juttu, sillä puhtaasta villasta tehdyt sukat kuluvat puhki muutamassa viikossa, kun taas mainituista langoista tehdyt kestävät hyvin käyttöä sekä konepesua.
En, mutta maitoa olen. Lähikaupasta.
Olen. Helsingin villasukkatehtaan malleja.