Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajatuksia herättäisi mies, jolla ensin näyttäisi olevan kaikki asiat kunnossa..,

Vierailija
01.02.2017 |

Mutta hyvin pian alkaisi valjeta, että mies ei käy töissä, eikä ole oikeastaan koskaan käynytkään. Asunto on äidin ja isän ostama, jotka eläkkeellään lyhentävät velkaa tästä joka kuukausi. Mies itse saa asuntoon asumistukea, koska on näennäisesti vuokralla asunnossa, vaikka siis pitää rahat itse. Mies on itse täysin varaton, ja 50 vuotias. ??

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääliä ja turhautumista.

Vierailija
2/7 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveysongelmainen? Mitä tee kaikella vapaa-ajalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hän siis onnistuisi ensin luomaan sen mielikuvan, että hänellä on kaikki asiat kunnossa? Vaikea kuvitella, että tuollainen mies panostaisi esimerkiksi ulkonäköönsä tai edes hygieniaansa. Saati että hänellä olisi harrastuksia ja muita sosiaalisia menoja.

Vierailija
4/7 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kuten mun ex. On tosin vasta kolmikymppinen, mutta tuo hänellä on edessä. Ja hänen vanhempansa eivät enää eläkkeellä lyhennä asuntoa tuloistaan, uskoisin näin.

Ex on valmistunut alalle, jolla työnsaanti tiukassa tänä päivänä, varsinkin, kun hänellä ei juuri ole työkokemusta. Hänellä on myös mielialalääkitys. Suhteemme oli muuten hyvä, mutta hänen lääkityksensä ja paniikkihäiriökohtauksensa vaikuttivat arkeemme niin paljon, että koin, että haluan erota.

Vierailija
5/7 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aluksi pystyy esittämään vaikka mitä. Kallis kerrostaloasunto kaupungin keskustassa hämää, ja kyllähän työttömyysrahasta ja asumistuesta jää ihan kivasti dödöönkin, kun ei maksa asumisestaan yhtään mitään.

Ap.

Vierailija
6/7 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin sekavia, hyvin sekavia ja kenties saattaisi ottaa, jos ihastukseltani kykenisin ottamaan suhteelle aikalisän, eli edetä varovaisemmin ja vieläkin varovaisemmin. Olisi mielenkiintoista tietää, miten mies on elänyt tähän asti. Ja millainen asenne hänellä on yleensä elämään ja onko "asenne" riippuvainen lääkityksestä ja onko lääkitys hänellä osa arksita rutiinia vai nollaako hän tilanteen välillä ottamalla kunnon lärvit ja haukkumalla ja sättimällä muita tilanteestaan tms. Eli onko mies kuinka tasa-painoinen.... Kiinnsoatisi  ennen kaikkea miten hän saa päivänsä kulumaan...

Vierailija
7/7 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissä taitaa osan päivästä roikkua, ja olen huomannut myös, että on peliaddikti, vaikka yrittää tätä salailla. Luultavasti viettää aikansa pelaamalla pitkävetoja ym.kaiket päivät. En tiedä onko mielialalääkitystä, tai onko edes sairas. Jokin täs nyt vain on kovin kummallista. Mies on kuitenki. 50v. Huonekaluja ei juurikaan ole, ja olen ymmärtänyt ettei kotona juuri viihdy. Hän hermostuu selvästi, jos alan kyselemään tekemisistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi