Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä muutti eniten suhtautumistasi että kuinka ison asian teet seksistä

Vierailija
01.02.2017 |

Nuorelle kokemattomalle naiselle seksin aloittaminen on usein suuri asia suhteessa ja sitä mietitään ja pohditaan. Viisikymppisten sinkkujen kesken taas se on osa elämää eikä siitä tarvitse tehdä isoa numeroa.

Vaikuttiko joku näistä sinulla eniten

1) ensimmäinen vakava seurustelusuhde
2) lasten saanti
3) ensimmäinen iso ero jossa jo asuttiin yhdessä
4) vai joku muu mikä?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuelämää

Vierailija
22/23 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut aiemmin aika seksikeskeinen suhteissani ja se on jopa jollain lailla hallinutkin suhteita, joissa olen ollut. Takana on kaksi pitempää parisuhdetta ja nyt sitten eron jälkeen muutama lyhyempi ja sen lisäksi joitakin lyhyitä tapailuja.

Hassua sanoa, mutta tuntuu, että vasta nyt tajuan seksin ja rakastelun välisen eron. Seksi on ollut nautinnollista ja kivaa, mutta nyt pitkästä aikaa oikeasti sinkkuna tajuan, että ilman sitä voi hyvinkin olla. Ja että seksi ei ole syy olla suhteessa. Toisaalta ilman seksuaalista kemiaa/yhteyttä en halua olla suhteessa. Eli olen mielummin ns. puutteessa kuin harrrastan huonoa tai välttävää seksiä. Ajattelen siis parisuhteistakin nykyään aika eri lailla kuin aiemmin.

Mutta siis, onko se nyt sitten viimeisin ero(t), ikä vai mikä. Olen sinut itseni ja seksuaalisuuteni kanssa, mutta en anna seksin (tai sen puutteen) liikaa vaikuttaa elämääni.

N40

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kokemukseni on että naisen suhde seksiin muuttuu kun takana yksi pitkä suhde jossa on kymmeniä ja satoja kertoja antanut miehelle ilman suurta intohimoa ja omaa kiinnostusta. Sen jälkeen voi antaa muillekin miehille samalla tyylillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme