Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taapero ja loppuraskaus

Vierailija
01.02.2017 |

Itsellä on nyt raskauden viimeinen kolmannes käynnissä. Edellisestä raskaudesta olin loppuvaiheessa useamman pätkän sairaslomalla supistelujen vuoksi vaikka lopulta supistelut eivät osoitautuneet vaarallisiksi. Nyt olen hoitovapaalla, viimeinen raskauskolmannes alkoi ja taas supistelee. Etenkin kumartelu, nostelu yms aiheuttaa supistuksia. Pärjäilemme taaperon kanssa ihan hyvin kotosalla, mutta tällä viikolla emme ole juuri ulkoilleet. Viime viikolla tuli ulkoiltua, mutta hankalaa se oli. Toppakamojen pukeminenkin jo supistaa, sitten pitää selvitä pihalle ja yleensä raahata vastahankainen lapsi sieltä sisälle. Vaikka taapero ei yleensä saa raivaria niin hänestä on hauska juosta pakoon ja saattaa haluta syliin tai lopulta makaa rappussa, josta hänet on poimittava ylös ja raahattava kotiovesta sisälle. Nyt minulla on huono omatunto, että ei olla tällä viikolla ulkoiltu aamuisin ollenkaan. Lapsi on kyllä päässyt ulos iltapäivällä/illalla miehen tultua töistä. Lähden itsekkin mukaan ja pärjään ihan hyvin, kun mies hoitaa raskaammat hommat. Raskautta jäljellä kuitenkin vielä parikuukautta.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi