Koira söi konetiskitabletin!
Auttakaa, mitä pitää tehdä? Olin siis laittamassa astioita koneeseen, kun pudotin tabletin lattialle ja koira söi sen samalla sekunnilla. Eläinlääkäriin en pääse, sillä ei ole autoa käytössä ja matkaa yli 20km.
Kommentit (32)
Sekoita suolasta ja vedestä tahna, tee siitä "pallo" ja laita se mahdollisimman syvälle koiran kurkkuun. Pitäisi aiheuttaa sen, että koira oksentaa.
JA SOITTO ELÄINLÄÄKÄRIIN!
Mulla koira söi tiskikoneen. Mutta ei hätiä mitiä....tukiaisilla ostetaan uusi
TILAAT TAKSIN JA VIET SEN HETI LÄHIMPÄÄN ELÄINLÄÄKÄRIIN. SOITAT SINNE JO VALMIIKSI. SINUN KOIRASI KUOLEE!
Taksi. Jos jatkat tätä keskustelua täällä sen sijaan että otat taksin ja viet koiran eläinlääkäriin, kyse on eläinrääkkäyksestä.
Soitto Viikkiin ja sieltä ohjeet ja sinne lääkäriin vaikka taksilla tai lääkäri kotiin lopettamaan koira, jos alkaa kovat kivut.
Tutun lapsi söi kerran ja myrkytystietokeskuksesta sanottiin, etteivät ne nykyään ole vaarallisia. Käskivät antaa vettä juotavaksi, mutta ei väkisin juottaa, vaan antaa juoda sen verran kun lapsi itse haluaa. En tiedä onko koirilla eri juttu?
Koirasi kuolee jollet saa sitä heti oksentamaan. Sormet kurkkuun vaikka. Soita myrkytyskeskukseen ja kysy ohjeita, sieltä minne soitetaan jos esim lapsi olisi syönyt sen tiskiainetabletin. Ehkä jokin maito auttaisi neutralisoimaan.
Koira todennäköisesti kuolee tuskallisesti jos et saa sitä oksentamaan ainetta ja eläinlääkäriin. Siitä sitten johtopäätöksiä tekemään.
Taksi tulossa ja koira oksennutettu... Ihan pirteältä vaikuttaa vielä.
AP
Hyvä sinä! Onko minkä kokoinen koira?
P.s. ymmärrän jos nyt ei ahdi näpyttää vastausta... Kerrothan miten kävi!
EI TULLA MINNEKÄÄN VAUVAFOORUMILLE VAAN SOITTO ELÄINLÄÄKÄRIIN ASAP = HETI
Ei ole kovin vaarallista. Tutun lapsi söi sellaisen, hälytyskeskus sanoi ettei kovin vaarallista.
Anna suklaata päälle, kumoaa konetiskitabletin haitalliset ainesosat vatsalaukussa.
Vierailija kirjoitti:
Tutun lapsi söi kerran ja myrkytystietokeskuksesta sanottiin, etteivät ne nykyään ole vaarallisia. Käskivät antaa vettä juotavaksi, mutta ei väkisin juottaa, vaan antaa juoda sen verran kun lapsi itse haluaa. En tiedä onko koirilla eri juttu?
Ennen olivat syövyttäviä mutta ei enää.
Vierailija kirjoitti:
Sekoita suolasta ja vedestä tahna, tee siitä "pallo" ja laita se mahdollisimman syvälle koiran kurkkuun. Pitäisi aiheuttaa sen, että koira oksentaa.
JA SOITTO ELÄINLÄÄKÄRIIN!
Ei oksetusta jos kyseessä on syövyttävä aine!!
Koira on melko nuori welsh corgi.
Täällä taksissa istutaan, koira selvästi kärsii jo. Vaikuttaa todella huonovointiselta, kunpa vaan ehdittäisiin ajoissa...
Kannattaa mennä kaivaan kuoppaa takapihalle.