Itku kurkussa naputtelen tätä.
Olen niin monin tavoin ihan finaalissa ja loppu. Yksityiselämässä pitkään jatkuneita ongelmia eikä niissä valoa näy vieläkään, tuskin koskaan, toivottomuuden tunne on se mikä on lisääntynyt paljon. Lisäksi tämä työ ja työnkuva mättää ja pahasti. Eikä muuta työtä tai työpaikkaa ole löytynyt.
En jaksaisi enää yhtään tätä ilmapiiriä, raatamista, ulkopuolisuutta, en yhtäkään 40-60v naisihmistä. Olen puhunut pomolle paristakin käytännön asiasta mitkä koen.tod syrjäyttävinä työssäni mutta ei niihin muutosta ole tullut eikä tulekaan.
En jaksa enää. Mitä tapahtuu jos menee työterveyslääkärille tai vaikka terv.keskuslääkärille ja toteaa että voimat on nyt ihan loppu? Ahdistaa.
Kommentit (23)
Ihan uteliaisuudesta kysyn, mitä ne 40-60v naisihmiset ovat sulle tehneet? Onko 18-39v kanssa erilaista, tai miesten?
Itse jäin sairauslomalle työstäni kun stressi alkoi vaikuttaa nukkumiseen ja keskittymiskykyyn (unohtelin asioita). Olin jatkuvasti huonolla tuulella ja itkuinen. Lääkäri kirjoitti ensin viikon kerrallaan palkallista saikkua masennuksesta, ja lopulta jäin pois koko työstä.
Varasitko ajan lääkäriin?