Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itku kurkussa naputtelen tätä.

Vierailija
01.02.2017 |

Olen niin monin tavoin ihan finaalissa ja loppu. Yksityiselämässä pitkään jatkuneita ongelmia eikä niissä valoa näy vieläkään, tuskin koskaan, toivottomuuden tunne on se mikä on lisääntynyt paljon. Lisäksi tämä työ ja työnkuva mättää ja pahasti. Eikä muuta työtä tai työpaikkaa ole löytynyt.
En jaksaisi enää yhtään tätä ilmapiiriä, raatamista, ulkopuolisuutta, en yhtäkään 40-60v naisihmistä. Olen puhunut pomolle paristakin käytännön asiasta mitkä koen.tod syrjäyttävinä työssäni mutta ei niihin muutosta ole tullut eikä tulekaan.

En jaksa enää. Mitä tapahtuu jos menee työterveyslääkärille tai vaikka terv.keskuslääkärille ja toteaa että voimat on nyt ihan loppu? Ahdistaa.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mutta sen vain sanon että mikään työpaikka ei ole terveyden menettämisen arvoinen.

Vierailija
2/23 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuku yön yli. Katso huomena uudelleen, ennenkuin teet mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Burnoutista ei taida saada sairausajanpalkkaa, jos pärjäät ilman sitä niin sairausloma paikallaan.

Vierailija
4/23 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, mulla ei ole mitään töitä. Mietin tässä jatkuvasti miten saan leivän pöydälle. Sulla sentään edes jotain edellytyksiä katsoa hieman pidemmälle. Minulla menee kaikki voimat selviytymiseen. Voin ottaa vastaan sun duunin. Maailma on kova paikka ja ei auta uikutus. Tässä paikassa ei säälitä ketään.

Vierailija
5/23 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen on kuin torakka. Vaikka kuinka montaa kertaa elämänsä aikana on tuntenut, ettei enää jaksa, niin jotenkin sitä aina huomaa olevansa mukana oravanpyörässä nielemässä paskaa.

Vierailija
6/23 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene lääkäriin niin saat lähetteen työterveyspsykologille. Hän on oikea ammattilainen tähän tilanteeseen.

Vierailija
7/23 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niitä nukuttuja öitä on 2 aika monta kertynyt tässä viimeisen parin vuoden sisällä kun tämä oloni ollut enemmän tai vähemmän.tällainen. Ja nukkuminen ollut välillä, ja on yhä, aika huonoa aika ajoin.

Juu se hyvä puoli tässä työssä on että saan säänn palkan tilille, olkoonkin matalapalkka-alan palkka. Muuta hyvää en nyt jaksa siinäkään nähdä. Työttömänä olen kyllä oman osani ollut, yhteensä vuosien ajan. Luulisi että paskan ja kuran määrässä ihmisen elämän aikana olisi jokin katto, mutta ei ainakaan minun kohdallani ja nyt alkaa akka olla kaput.

Ap

Vierailija
8/23 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin olisin tuon itse kirjoittanut. Yritän vain tehdä työni työnä. Ja elää sitten muuta elämää. Tosin se muukaan elämä ei ole kovin palkitsevaa. Samassa tilanteessa kuin sinä, en osaa neuvoa. Toivotan voimia.

Vierailija
9/23 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Burnoutista ei taida saada sairausajanpalkkaa, jos pärjäät ilman sitä niin sairausloma paikallaan.

Työnantajan maksaman sairausloman pituus riippuu TES:tä, joillakin aloilla (mm. omani) 3kk. Tarkista asia työsuojeluvaltuutetulta tai luottamusmieheltä, jos haluat hieman levähtää.

Sairausloman syystä ei mene tietoa työnantajalle joten sitä ei tarvitse pelätä, burnout kelpaa sairausloman syyksi, jos sen lääkäri toteaa.

Vierailija
10/23 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työnantajan maksaman sairausloman pituus riippuu TES:tä, joillakin aloilla (mm. omani) 3kk. Tarkista asia työsuojeluvaltuutetulta tai luottamusmieheltä, jos haluat hieman levähtää.

Sairausloman syystä ei mene tietoa työnantajalle joten sitä ei tarvitse pelätä, burnout kelpaa sairausloman syyksi, jos sen lääkäri toteaa.

Edit: löydät oman TES:n netistä jos et halua asiasta kysyä luottamusmieheltä

Vierailija
11/23 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä sairausloma työnantajan maksamana on kai yhä max 9päivää, sen jälkeen maksu siirtyy kelan tehtäväksi, mutta siis korvauksen saat sinä (ihmeellistä, kerrankin on huomattu että pitkä salkku saattaa viedä firman suuriin vaikeuksiin!)

Vierailija
12/23 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia! :'C <3

T: samassa tilanteessa oleva

Vierailija
13/23 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

S.loman koodin oltava muu kuin Z-alkuinen, burn out ei oikeuta palkalliseen s.lomaan. Lääkärit laittaa masennusdiagnoosilla sen, silloin saa palkallista s.lomaa.

Mikähän koodi mulla olis oikea, luulen että jokin "elämän lopettama" tms osuisi oikeaan parhaiten. Ankean kuuloista, jopa säälittävän, mutta siltä tuntuu.

Ap

Vierailija
14/23 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sua ja voi meitä. Mitä helvettiä pitäisi oikein tehdä! Tein itse just aloituksen "En kestä mun työtä enää päivääkään..."

Täällä on ilmapiiri ihan hyvä ja varmaan ulospäin kaikki vaikuttaa olevan hyvin. Musta tuntuu että mun pää sekoaa kohta, koska työ on niin puuduttavaa. Haen pian opiskelemaan mutta aion opiskella työn ohessa kun ei mulla ole varaa jäädä töistä pois.

En voi/pysty hakea saikkua pelkän boreoutin vuoksi..:( Tekee mieli itkeä aamuisin kun pitää lähteä töihin ja itkettää illallakin kun tietää aamulla pitää taas tulla tänne. Viikonloput on liian lyhyitä palautumiseen. Todella ihan fyysisesti oksettaa.

Annan sulle virtuaalisesti halauksen!

Vierailija
15/23 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäriin, ethän sinä ole työkykyinen. Sairasloman jälkeen palaveri työpaikalla, vähän muutosta ja kevennystä tehtäviisi. Varaat vielä ajan työpsykologille.

Vierailija
16/23 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tosi mielelläni kuulla haitko/saitko sairaslomaa ja muutenkin miten jatkat. Pystyn niin hyvin samaistumaan sun tilanteeseen, kun itse oon melko vastaavassa. Seinä on tullut vastaan mulla myös.

Vierailija
17/23 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
18/23 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko harkinnut työpaikan vaihtoa? Etsi suosiolla muita töitä. Työhakemuksessa näyttää paremmalta, kun olet työsuhteessa. Ja hae ammattiapua, jos jaksaminen rupeaa oikeasti olemaan vaakalaudalla. Uskoisin kuitenkin, että tilanteessasi se työpaikan vaihtaminen voisi auttaa.

Vierailija
19/23 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko harkinnut työpaikan vaihtoa? Etsi suosiolla muita töitä. Työhakemuksessa näyttää paremmalta, kun olet työsuhteessa. Ja hae ammattiapua, jos jaksaminen rupeaa oikeasti olemaan vaakalaudalla. Uskoisin kuitenkin, että tilanteessasi se työpaikan vaihtaminen voisi auttaa.

Ymmärsin aloitusviestistä että on hakenut mutta ei ole löytynyt. Sama vika Rahikaisella täällä.

Vierailija
20/23 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene lääkärille ja niin pian kuin mahdollista. Älä epäröi, äläkä lykkää sitä. Kerro lääkärille rehellisesti miltä sinusta tuntuu. Kyllä se apu irtoaa, mutta sinun on kunnolla kerrottava miten voit. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi