Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aviomiehen tärkein tehtävä nykymaailmassa on tuottaa vaimolleen säännöllisesti orgasmeja

Vierailija
01.02.2017 |

Jos mies epäonnistuu tässä, avioliitto hajoaa.

Nykypäivän emansipoitunut nainen ei tarvitse miestä muuhun.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle sopisi kyllä, jos vaimo vain niitä orkkuja haluaisi. Totesi vain tyynesti pariterapiassa, ettei enää nykyään kaipaa seksiä. Ei koe kuulemma tarvetta. No lähden pian tuottamaan niitä muille naisille...

Vierailija
2/19 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä ei. Orgasmin saan kyllä itsekin (vaikka toki se on seksissä mukavampaa) mutta ilman läheisyyttä ja hellyyttä olemme vain kämppiksiä! Katsotaan kuinka kauan pää kestää tätä:(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. Tässä vaiheessa hänen tärkein tehtävänsä meillä on tarvittaessa huolehtia kotihommien sujumisesta, jos minä en syöpähoidoiltani jaksa.

Vierailija
4/19 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin olla väitteen kanssa samaa mieltä yliampuvuudesta huolimatta.... kyllä se seksi oman miehen kanssa on niin ihanaa.

Vastineesksi minusta tuntuu, että aviovaimon tärkein tehtävä on tehdä miehelle koti. Kaiken muun mies saa muualta.

Vierailija
5/19 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi pystyn hoitamaan työni ap:n aloituksen mukaisesti.

Vierailija
6/19 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulin, että se on rahoituspuolen hoitaminen. Kyllä nainen osaa orgasminsa muualtakin hakea. 😂

Vierailija
7/19 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole. Muutama työntö ja se siitä. Mies saa, minä en saa.

Vierailija
8/19 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi jos olisit emansipoitunut ja arvonsa tunteva nainen joka osaa vaatia laatua parisuhdeseksiltä. Ihan oma vikasi, ellet sellainen halua olla ja tyydyt itsekkääseen mieheen. Ap

Vierailija
9/19 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutko ap nyt siis omasta avioliitostasi? Miksi yleistät sen koskemaan kaikkia muitakin? Eikö keskustelu olisi sujuvampaa, jos jokainen jakaisi omia kokemuksiaan ilman typeriä yleistyksiä? Etkö kykene siihen? Oletko ajattelultasi mustavalkoinen ja kaavamainen? Jos, niin oletko pohtinut, voisiko kyseessä olla jonkin asteinen aspergerius?

Vierailija
10/19 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap heteronainen?

Vierailija
11/19 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä FB:n ja Jännämiesten duunia .. pitäähän naisen saada harrastaa ja olla oikeus omiin tunteisiin 😀

Ainakin jos on kyseessä international luonteinen nainen 18-45v

Vierailija
12/19 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ap heteronainen?

Joo, miksi kysyt? Ap

Vierailija
13/19 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä luulin, että se on rahoituspuolen hoitaminen. Kyllä nainen osaa orgasminsa muualtakin hakea. 😂

Kyllä ne naiset sen rahoituspuolenkin hakee ihan sieltä töistä. Ja ihan itse ne palkkatyöt tekee. Miesten työttömyysprosenttikin on korkea ja niin eipä niistä elättäjäksi ole. Enemmänkin ovat elätettäviä. Ja mitä noihin orkkuihin tulee, niin aika harva mies niitä valitettavasti naiselleen saa hommattua. Kyllä se naisella on se oma käsi joka ne orkut tekee. Miehen kanssa voi muuten olla mukavaa jopa siellä sängyssä, mutta  harvoin huipulle nainen niissä hommissa pääsee.  KYllä meillä ainakin olisi liitto jäänyt lyhyeksi jos  tuo olisi ollut se miehen pääsääntöinen tehtävä. Huonosti olisi onnistunut. Miehellä kestää valitettavasti veltosta velttoon se muutama työntö.  Ja mitä vanhemmaksi tässä tullaan, sitä herkemmäksi näyttää vehkeet tulevan.

Vierailija
14/19 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just käskin miehen lähteä aikaisemmin töistä, käydä kaupassa ja tulla panemaan mua kunnolla. Lisäksi se hoitaa useimmat kotityöt. Hyvä mies, rakastan.

Vierailija
15/19 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi jos olisit emansipoitunut ja arvonsa tunteva nainen joka osaa vaatia laatua parisuhdeseksiltä. Ihan oma vikasi, ellet sellainen halua olla ja tyydyt itsekkääseen mieheen. Ap

Numero 3 vastaa: Tiedän kyllä, mitä on laadukas parisuhdeseksi, ja sitä olen saanut  mieheltäni. Silti toistan: tärkeämpää on se, että hän pyörittää huushollia silloin, kun minä en sairaudeltani jaksa. Samoin minä tekisin, jos hän sairastaisi.

Vierailija
16/19 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun seksirobotit kehittyy ja yleistyy, niin naiset saa sitä räplätä omiaan ihan rauhassa

Vierailija
17/19 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka jaksaa aina vaan seksiä ja vielä saman tylsän tyypin kanssa? Elämässä on niin paljon muutakin!

Vierailija
18/19 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi saatana, ikinä en haluaisi tuollaista "orgasmintuottaja"miestä. Haluan miehen, joka rakastelee minua vain omasta halustaan, tavoilla, joista hän pitää.

N44

Vierailija
19/19 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä laatua se sellainen on, että mies velvollisuutenaan harrastaa seksiä?

N44

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi