Miten saada nopeasti miesten mielenkiinto loppumaan
Ilman siilitukkaa/muita radikaaleja ulkonäön muutoksia? Ilman että odotan kolmenkympin mukana tulevaa huomioimattomuutta? Miten olla mahdollisimman ei-puoleensavetävä?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Itse kerran baarissa päätin irvistää jokaiselle miehelle joka yritti lähestyä :D Vaatii kyllä pokkaa, mutta toimii!
Sanoisin vaan että ''Vau, kauniit hampaat sulla. Tosi hauskan ilmeen teit, ootko harkinnu sirkustyötä vielä?''
Mulla auttaa se, että kerron olevani aseksuaali. Lisäksi olen tarkoituksella negatiivinen, hiljainen, vakava, tyly ja lopetan keskustelut iskijöiden kanssa lyhyeen tai ignooraan täysin. Minulla on radikaaleja ajatuksia (misantropisia), joita heittelen välillä ilmoille, jos haluan karkoittaa tyrkkymiehen seurastani. :)
Aknesta kärsineenä voin sanoa, että näppylät ja punoitus naamassa toimivat tehokkaana miehenkarkottimena. Lieveilmiönä mukana tulee sitten satunnaisten tuntemattomien miesten törkeät kommentit rumuudesta jne. Pahaa aknea ei kylläkään voi oikein aiheuttaa itselleen itse, joten tämä taitaa olla turha neuvo.
Leikkaa otsatukka ja pukeudu säkkimäisiin vaatteisiin. Ehkä tuo on helpompi toteuttaa.
Kehu miten paljonja miten monista miehistä sulla on seksikokemuksia.
Kerro, että olet ahdistunut ja masentunut ihminen, etkä sosiaalisten pelkotilojen takia uskalla olla ihmisten kanssa tekemisissä ja joka päivä on painimista omien demonien kanssa. Sit kerro viel, et olet saanut lohtua yksisarvisilta ja etenkin omalta yksisarviseltasi, jonka kanssa puhelet päivittäin ja nyt luulet, että olet löytänyt kaksoisliekkisi kun hänet kohtasit.
Ole epävarma, säikky ja hermostunut. Itsevarmuus on kuulemma viehättävää, joten sen vastakohta, epävarmuus tekee kai ihmisestä epäviehättävän.
Onneksi ei ole koskaan ollut tuollaista ongelmaa.Miehet ovat suorastaan välttäneet mua.Syynä lienee paitsi ruma ulkokuori, myös höttö sisin.Olen ollut vain oma itseni, aina.Piereskellyt missä tahansa ja puhunut typeriä, lihonut tankiksi.
Erikoista että ihmisellä on tuollainen ongelma.Harva niin kaunis on että miehiä saa hätistellä pois.
Kerro, että käytät paljon AV-palstaa.
Vierailija kirjoitti:
piereskely on aika kova
Suorastaan 'pomminvarma' keino tuo...
Hauku miestä, sano että hän on ruma tai vaikka liihan läski.. valita kaikesta mitä keksit ii eiköhä se kiinnostus lakkaa
Verkkarit jalkaan :D Tai ehkä peittävät, huomiota herättämättömät vaatteet? Minua eivät juurikaan vieraat miehet lähesty (onneksi) vaikka en mielestäni ole mitenkään ruma, joten olen ajatellut että vaatteet voivat osittain vaikuttaa. Ja se etten käytä paljon meikkiä. Ja sitten se etten käy esim. baareissa.
N27
Juuri tuollainen nainen saa minun mielenkiintoni ja aika monien miestenkin! :)
M20