Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies alkoholisti

Vaikea valinta
31.01.2017 |

Olemme olleet 7v yhdessä. Miehelläni on ajoittain pitkiäkin juoma reissuja joista seuraa kova katumus, anteeksi ja hyvittely kausi. Odotan töistä kotiin, ei kuulu...yöllä tuleekin ihan kännissä. Luvannut lopettA/vähentää, mutta tauko kestää 1-2 kk ja taas mennään. Säännöistä ja toisten ajatuksista on keskusteltu, mihin tämä johtaa? Ei halua menettää minua, koska rakastaa. Känni reissuihin on kotona liittynyt pojan haukkumista, minulle ärjymistä. Ja aamulla pitäisi olla niin rakastava vaimo vieressä pussailemasta. Kun ei kiinosta kännilääpinnät ja haisevat suudelmat. Jos pitäisi lupaukset, jos kertoisi että ei tulekaan töistä kotiin, mutta ei. Hänellä vp minulla työpäivä, tulen tyhjään kotiin. Mies baarissa ihan kännissä, ajatteli juoda vaan pari ennen nuin tulen kotiin, mutta vähän meni yli....älä oo vihainen...miksi taas tällainen kränä...no miksiköhän. Olenko nipottaja? Olen yrittänyt keskutella, aa kerhossa käy, juttelevat. Antavista ei tarvitse kun hallitsee homman (?) Nyt minua pelottaa jo omat ajatuksenakin, vuokrakämpään (nyt oma omistusasunto) jotta saisi eron vireille , vai miten?? Selvinpäin ihana ihminen, rauhallinen ja iloinen. Rakastan häntä en tätä toista. Lähdenkö vai jäänkö?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla