Tyttöystäväni suuttui kun en antanut ravintolassa tippiä
Meillä ei ole ikinä ollut tapana jättää tippiä ravintoloissa, tällä kertaa hän ihan puskista sanoi että jätä tippiä koska annokset tulivat niin nopeasti (ihan normaalisti tulivat). Kun sanoin vaan etten jätä hän suuttui, ja valitti siitäkin kun maksoin osan laskusta kolikoilla (olisi halunnut että maksan seteillä??). Kaiken lisäksi minä maksoin hänenkin annoksen (yleensä puolitamme) ja olin käyttänyt suuren summan rahaa että pääsen katsomaan häntä joten luulin hänen tajuavan ettei minulla juuri ole ylinmääräistä jaella.
En edes tiedä olemme nykyään tauolla kun hän vaan suuttuilee minulle enkä kestä. Tässä kirjoitan ylös itselleni kaikkea outoa mistä on on raivostunut ja sillä vakuuttelen itseäni etten olisi onnellinen hänen kanssaan.
Eihän tuollainen voi olla normaalia käytöstä? Mistä voi johtua?
Kommentit (3)
Toivon totisesti, ettei tippauskäytäntö tule Suomeen, palvelurahaosuus pitää olla jo laskussa.
Ole rehellinen itsellesi, tuhlaatko vain aikaasi ja roikutko turhaan ihmisessä, jonka kanssa et (enää) viihdy tai jonka tempauksia saa aina pelätä?
Annan aina tippiä jos palvelu pelaa. En ole köyhä joten on varaa antaa tippiäkin.
Akka vaihtoon, juokse jo! Tuommoinen pahenee vaan.