Mitä mieltä 21-vuotiaan tytön ja 38-vuotiaan pojan suhteesta?
Kommentit (17)
38-vuotias ei ole poika. Mies on, vaikka voi tietysti olla lapsellinen ikäisekseen. Siinä tapauksessa tyttö huomaa muutaman vuoden päästä aikuistuneensa ja "poika" pysyneensä samanlaisena. Tulee siis ongelmia. Tai sitten tyttö on ohjailtavissa eikä opi tuntemaan itseään kun tekee kuten vanhempi mies käskee ja vasta vanhempana alkaa miettiä kuka onkaan ja mitä itse haluaa.
Itse en ajattele noin ison ikäeron tuossa iässä olevan kovin järkevää, mutta jokainen tekee tietysti omat valintansa.
Vierailija kirjoitti:
38-vuotias ei ole poika. Mies on, vaikka voi tietysti olla lapsellinen ikäisekseen. Siinä tapauksessa tyttö huomaa muutaman vuoden päästä aikuistuneensa ja "poika" pysyneensä samanlaisena. Tulee siis ongelmia. Tai sitten tyttö on ohjailtavissa eikä opi tuntemaan itseään kun tekee kuten vanhempi mies käskee ja vasta vanhempana alkaa miettiä kuka onkaan ja mitä itse haluaa.
Itse en ajattele noin ison ikäeron tuossa iässä olevan kovin järkevää, mutta jokainen tekee tietysti omat valintansa.
Hirveä essee tähän poikaprovoon. Itse vaan repesin nauramaan.
Puraisen nyt vähän lisää tätä mauttomaa päärynää, hyi. Muilla kokemuksia Pirkan conference-päärynöistä?
Vierailija kirjoitti:
Omaihoitajaksi joutuu
Ei välttämättä. Ukki kuoli 96 vuotiaana. Ajoi itse autolla sairaalaan jossa kuoli 2 kk myöhemmin.
Hänen poikansa ja vaimonsa olivat kuolleet 80 ja 90-luvulla.
Aika harva kuitenkaan joutuu omaishoitajaksi. Yleensä vanhoilla ihmisillä lähtö tulee aika nopeasti, aivoverenvuoto, sydänkohtaus, nopeasti etenevä syöpä, kaatuminen tms. onnettomuus.
Alkoholistit ja muut elämäntapakroonikot ovat tietysti erikseen.
Minkälainen neurootiikko miettii jotain eläkepäiviään kun parikymppisenä tunteet vie? Suhteet ei kuitenkaan kestä välttämättä montaa vuotta, joten ihan hyvin voi nauttia siitä 38-vuotiaasta pojasta murehtimatta että ehkä saattaa 40 vuoden päästä joutua hoitamaan miestä.
Vähän suhteellisuudentajua peliin, mammat.
Vaikkei omaishoitajaksi joudukaan niin näin muut ajattelee asian.
Ei ole kivaa kun mies on isän ikäinen.
40 vuotiaana ero on hirveä kun toinen suunnittelee eläkkeelle menoa. Ikäväähän se on kun toinen menee eläkkeelle niin toinen saa odotta 20 vuotta siihen samaan. Ja viiskymppisenä mies on seitsemänkymppinen jolla on jo kaikki sairaudet eikä enää jaksa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vaikkei omaishoitajaksi joudukaan niin näin muut ajattelee asian.
Ei ole kivaa kun mies on isän ikäinen.
40 vuotiaana ero on hirveä kun toinen suunnittelee eläkkeelle menoa. Ikäväähän se on kun toinen menee eläkkeelle niin toinen saa odotta 20 vuotta siihen samaan. Ja viiskymppisenä mies on seitsemänkymppinen jolla on jo kaikki sairaudet eikä enää jaksa mitään.
Ja mitähän ne naapuritkin ajattelee jne. Toiset elää. Toiset miettii mitä muut ajattelee, ja jättää elämättä sen vuoksi.
Kannattaa tiedustella niiltä kenellä sellainen on. Moni harmittelee jälkikäteen.
Kun tyty on 30 v, mies on 50v eikä jaksa niin hurjasti lasten kanssa. Lapsilla on myös huomattavan vanha isä. Jos lapset syntyy suomen keskiarvon mukaan lapset syntyy vasta 10 v jälkeen joka tarkoittaisi sen että mies on 50 v kun eka syntyy. Kun lapsi 20v isä 70 v. Onhan siinä se hyväkin puoli, lapsi saa aikaisin perinnöt, ainakin ekan
Tarkoitat varmaan 21-vuotiaan naisen ja 38-vuotiaan miehen suhteesta :D Ja mitä siitä nyt pitäisi olla mieltä, jokaisen oma asia. Itse en voisi kuvitella olevani niin vanhan kanssa, mutta mikäs siinä jos tykkää. Tosin en usko, että sellainen suhde kestää kovin kauaa.
Valtion päämiehellä on 29 v nuorempi vaimo. Onx ok?
Migs pitää gysellä muitten mielipiteitä tällaisissa asioissa?? Vastaa AP!
Omahoitaja? kirjoitti:
Valtion päämiehellä on 29 v nuorempi vaimo. Onx ok?
Tää ikäerosääntö koskee taviksia. Rikkaat ja kuuluisat on saa tehdä mitä haluavat.
38 vuotias poika ?