Minkä ikäisenä mies on liian vanha kaikille 17-23-vuotiaille ihanuuksille?
Puhutaan siis tilanteesta, jolloin ei enää ole mahdollista kokea tuollaisen ihanuuttaren ihon pehmeyttä. Ja lähdetään oletuksesta, että mies ei ole miljardööri, formulatähti tmv.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen ap on?
Olen 52v. Mutta näytän korkeintaan 35-vuotiaalta. Alkossakin on papereita melkein kysytty, paitsi että tunnen myyjän
t. AP
Hauska!!
Papereitakin kysytty melkein!
No voin kertoa ettei sinun kannata enää yrittää noita nuoria ihanuuksia. Asia selvä.
Muuta kysyttävää?
Luulitko oikeasti, että tuo olin minä?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se bodari Vertti 33v? sai Miss Suomen Shirly Karvisen 24v, muistaakseni. Haastattelussa kertoi Shirly ettei ensin tajunnut miten vanha Vertti on ja sitten oli jo myöhäistä kun oli rakastunut. Vaatii tietenkin että näyttää Vertiltä joka kieltämättä on aika hyvin säilynyt
http://im.mtv.fi/image/6173474/landscape16_9/1024/576/2e6244b6c77b79ecf…
Eipä tuolla muuta hyvin säilynyttä ole kuin tukka. Näyttää vanhemmaltakin kuin 33v naamasta.
No näyttää se nyt keskimääräistä 33 vuotiasta suomimiestä kuomattavasti paremmalta...
Siis huomattavasti :D Mutta näkeehän sen selvästi, että pariskunnalla on ikäeroa reilusti. Mies toivoo lapsia ja perhe-elämää kun baareilut nähty. Nainen haluaa muuttaa ulkomaille ja kokea kaikenlaista, eri elämäntilanteita voi olla vaikea sovittaa yhteen....
Näin on.Olisi Vertti voinut ottaa jonkun ikäisensä naisen joka jo odottaa että saa sen perheen perustaa. Mutta turhamaisuus ja tyhmyys...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen ap on?
Olen 52v. Mutta näytän korkeintaan 35-vuotiaalta. Alkossakin on papereita melkein kysytty, paitsi että tunnen myyjän
t. AP
Hauska!!
Papereitakin kysytty melkein!
No voin kertoa ettei sinun kannata enää yrittää noita nuoria ihanuuksia. Asia selvä.
Muuta kysyttävää?
Luulitko oikeasti, että tuo olin minä?
Ap
Tietenkin olit! Pappa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se bodari Vertti 33v? sai Miss Suomen Shirly Karvisen 24v, muistaakseni. Haastattelussa kertoi Shirly ettei ensin tajunnut miten vanha Vertti on ja sitten oli jo myöhäistä kun oli rakastunut. Vaatii tietenkin että näyttää Vertiltä joka kieltämättä on aika hyvin säilynyt
http://im.mtv.fi/image/6173474/landscape16_9/1024/576/2e6244b6c77b79ecf…
Eipä tuolla muuta hyvin säilynyttä ole kuin tukka. Näyttää vanhemmaltakin kuin 33v naamasta.
No näyttää se nyt keskimääräistä 33 vuotiasta suomimiestä kuomattavasti paremmalta...
Tiedän, mutta ei tässä siitä puhuttu.
Noin 27-vuotiaana. Paitsi jos satut olemaan Orlando B, Ryan G, Ryan R tai Tiger W.
Vierailija kirjoitti:
Noin 27-vuotiaana. Paitsi jos satut olemaan Orlando B, Ryan G, Ryan R tai Tiger W.
Tai ihan vaan Danny 74-v
Ei yhtään mun tyyppiä, mutta pelkästään nuiden lärväkuvien perusteella olisin heittänyt iäksi 34 v, eli ei olisi edes kauas heittänyt.