Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ruoka-inhokkeja sulla on, joista oikeasti "kuuluisi" tykätä?

Vierailija
31.01.2017 |

-homejuusto:kamalaa tunkkaista möhnää, jota jotkut friikit yhdistävät jo pipareiden kanssa. Just.
-tulinen ruoka: en halua että räkä valuu nokasta ja itkettää kun syön ruokaani

Kommentit (264)

Vierailija
101/264 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kananmuna "sellaisenaan" eli paistettuna ja etenkin keitettynä, etoo pelkkä hajukin. Paistettuna toki menee, kun sekoittaa rahkaan ja laittaa sekaan riittävästi pekonia, paprikaa, ym. mausteeksi.

Ihanat herkut sinulla <3

Vierailija
102/264 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Smoohtiet. Se rakenne ja makujen sekamelska ei iske.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/264 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sienet on kuvottavia, ihan kuin jotain ruumiinosia :x

Ihmeellinen vertaus? Ilmeisesti syöt kuitenkin lihaa, joka ihan oikeasti on ruumiinosa. 

En ole tuo tyyppi mutta olen kasvissyöjä ja minusta ei ollut ihmeellinen vertaus, kyllä sienet on jotenkin epämiellyttävällä tavalla kuin jotain limaista elintä jäystäisi. En itsekään ole koskaan tykännyt.

Sienethän eivät olekaan kasveja, eivätkä ne ole eläimiäkään, vaan ne ovat sieniä. Minäkään en voi syödä sieniä niiden iljettävän suutuntuman takia, se niljakkuus aiheuttaa oksennusreaktion. Minulla on myös vilkas mielikuvitus ja mieleen tulee siitä niljakkuudesta, että suussa on jotain mätänevää ruumista. :D

Vierailija
104/264 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

- sinihomejuusto

- kermavaahto

- pihvi

- viinerit

- mango

- muikut

Vierailija
105/264 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naudan sisäfilee. Maistuu minun suussani yksinkertaisesti siltä miltä lehmä haisee. Yäk. Ja syön kyllä hyvällä ruokahalulla huonompaa naudanlihaa, mutta hieno ja kallis sisäfilee maistuu pahalta.

Maito ja vaniljajäätelö. Sama juttu: maistuu lehmältä. Pelkkä hajukin puistattaa.

Maito on kammottavaa. Jo se hajukin on iljettävä, mausta puhumattakaan. Lopetin maidonjuonnin joskus lapsena, olisinko ollut ensimmäisellä luokalla. Viimeksi yritin juoda maitoa teininä, yli 20 vuotta sitten, yritin juoda lusikallisen maitoa, mutta en voinut nielaista sitä koska se oli niin pahaa. Mutta piimää (ei rasvatonta) voin juoda, mutta en juo sitäkään joka viikko.

Vierailija
106/264 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miks alapeukutatte toisten inhokkeja?

Koska kysymys ei koskenut kaikkia inhokkeja, vaan jotain yleisesti hyvänä pidettyä.

Vierailija
107/264 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jauheliha siinä irtonaisena paistettuna soirona missä tahansa ruuassa ja se haju, kun joku töissä on lämmittänyt mikrolla jauheliharuokaa! Joskus teen naudan tai peuran jauhelihasta lihapullia, tiiviitä ja paistan ne usein uunissa nopeasti niin, että jäävät sisältä punaisiksi. Kokonaan kypsä liha on etovaa.

Vierailija
108/264 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Makaroonilaatikko. Mössöä. En vaan jaksa enää ikinä.

No se "perinteinen" makaronilaatikkohan on harmaata mössöä. Mutta niitä makaronejahan EI tarvitse keittää ensin, tulee huomattavasti kiinteämpää ja parempaa kun laittaa makaronit kuivina vuokaan. Ja maustaa rohkeasti, niin että makua tulee niin kuin oikeaan ruokaan. Niin sanotut "suomalaiseen makuun" tehdyt ruuat ovat hämmästyttävän mauttomia.

Vierailija
109/264 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maidosta en ole pitänyt edes lapsena. Lämmin maito kalakeitossa ja kesäkeitossa inhottaa. Kesäkeittoa en edes yritä syödä, kalakeitto menee joskus. Kaakaota en pysty juomaan. Kahvin juon mustana enkä pilaa sitä maidolla enkä ainakaan kermalla. Myös pelkkä kermavaahto on vastenmielistä. Menettelee jos siinä on mukana hedelmiä tai kakkupala. En pidä myöskään marmeladikarkeista (vihreät kuulat, pihlajanmarja), enkä suklaasta jonka sisällä on marmeladitäyte.

Vierailija
110/264 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkaravut, simpukat, etanat, moni kala- ja äyriäislaji ja kaviaarit ja mädit. Persilja, tilli, ruusukaali, valkohomejuustot, piimä, oliivit. Siskonmakkara, bratwursti, keitetty liha.

Vierailija
111/264 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki meren herkut kalasta katkarapuihin. Yöks.

Vierailija
112/264 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mussukka_ kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mikä siinä on mutta te nirsot ihmiset ärsytätte ihan tolkuttomasti. Te, jotka inhoatte kaikkea mahdollista ennakkoluulojenne kanssa. Kalaa, sipulia, sieniä, oliiveja, juustoja, äyriäisiä, kaikkia kasviksia, yrttejä.. lista on loputon niin kun itse toteatte. Just sitä porukkaa joka tungeksii lasten buffet-pöydän ympärillä rohmeltamassa niitä nakkeja ja ranskalaisia.

Ettekö te joudu esim. duunin illallisilla pulaan kun ruokavalionne on niin... rajoittunut??

Vau! Duunin illallisilla? Mä olen ollut 20 vuotta ravintola-alalla, enkä tiedä mitä tuo tarkoittaa! :D

Viime viikonloppuna mun salaisuuteni paljastui, kun kokiksi opiskeleva lapsemme kyseli, että mitäs ruokaa sais äidille tarjoilla. Siinä emmin ja ähkin aikani... Sitten lapsi kysyi: "äiti, oletko SÄ nirso?!"

Kyllä mä olen!!! Olen vasta tullut nirsokaapista ulos. Kodin ruokatalous on 80% mun hallussa, joten täysin teen ja päätän mitä tänne ostetaan ja arkena syödään. Mies - kokki- lens pyrstölleen, kun kuuli lapsen sanat. Moni palapelin palanen loksahti paikalleen. Ups.

Mähän maistelen kaikkea, ja rakkaudella tuosta ylemmän luettelosta.  Kalat, sipulit, yrtit, sienet ovat mun bravuuri.

Olen todella tarkka miten ja mitä punaista lihaa syön, yleensä en syö. En syö makkaroita, leikkeleitä, kylkiä jnejne. Kasvikset pitää olla todella tarkasti tehty, muuten jää. Kyse on siitä miten asiat mun suussani purskahtaa tai narskahtaa, ei niinkään mausta.

Mä maistan uutta mielelläni, mutta vanhaa en. Mustekalaa en syö, en, en, en. Se kerran natku mun suussa.

Ruuan suutuntuma on tärkeä. Esimerkiksi sieniä en voi syödä niiden niljakkuuden takia, itse maku ei iljetä niin paljoa. Enkä suolakalaa, inhottavaa märkää lötköä, silmissäni se on raakaa. Kaikki lihat ja kalat mitä valmistan, ovat todellakin kypsiä, esimerkiksi joku lohipala saa olla uunissa (175-200 astetta) lähemmäs kaksi tuntia.

Vierailija
113/264 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohi ja homejuusto.

Vierailija
114/264 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suklaa. Oikeastaan kaikki karkit, limpparit ja makeat leivokset. En erityisesti pidä makeasta, tulee jotenkin tunkkainen olo ja jano :D Kaikkea suolaista herkkua kyllä himoitsen, mutta makeaa en ikinä.

Porkkanaa en saa myöskään alas. Muuten en juuri nirsoile.

Minäkään en pidä makeasta, mutta himoitsen suolaista ja rasvaista. Eilen "piti" syödä töissä pala täytekakkua, kun sieltä jäi työkaveri eläkkeelle ja sinne oli järjestetty kakkukahvit. Ei ole lihottanut minua tämä rasvanhimo, laitan teehenkin oikeaa voita, mutta en sokeria. Nytkin juon sellaista voideltua teetä.

Vierailija
115/264 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kermavaahto tai yleensäkkin perinteiset täytkakut. Märkää, säilykehedelmiä, hyytelöä ja vaahtoa 😥

Sienet maistuu aina mullalle vaikka miten tekis. Tuoreesta basilikasta puutuu kieli ja se haiseekin rautiepalkeille.

Munakoiso maistuu hajuvedelle samoin se oranssi vissy jota juodaan juttapatukoiden kanssa.

Kaikki proteiinijutut yök niissäkin maistuu sellainen hiekka kaikissa, varsinkin proteiinirahkoissa.

Mantelimaito oli jotain suoraan saatanasta seuraavaa.

Vierailija
116/264 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rommi, liköörikarkit, kuivakakku, suklaakakku, tumma suklaa, appelsiinin ja suklaan yhdistelmä, homejuusto, feta, riisi, oliivit, pasha, monet juustopohjaiset kastikkeet esim tortilloihin...

Vierailija
117/264 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mediumiksi (tai raaemmaksi) jätetty pihvi. Se verenmaku ällöttää, joten tilaan pihvini ihan kypsänä tai sitten jotain muuta. Yleensä jotain muuta, on ihan jäätävän noloa tilata sitä kypsää pihviä, koska se kuuluisi syödä mediumina.

Munakoiso. Ällöttävää limalöllöä.

Oliivit. En tosin muista milloin viimeksi olen oliiveja maistanut, ehkä ne voisivatkin olla ihan ok. Oliiviöljyä käytän kuitenkin ruaanlaitossa.

Vierailija
118/264 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maitorahka. Se tuntui ainakin jossain vaiheessa olevan sellainen hypersuosittu urheilijoiden ruoka, jota olisi pitänyt syödä joka käänteessä. Itse en vaan tykkää. En, vaikka laittaisi sekaan mehukeittoa tai marjoja tai mitä hyvänsä. Se on se outo jotenkin kova koostumus, melkein pitää pureskella että saa alas. Nk. pehmeä rahkakin on minusta kovaa. :D

Vierailija
119/264 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuohenjuusto. 

En tiedä, mikä siinä maussa tökkii, mutta ekana tulee huono olo, siis oikea pahoinvointi. Se pistävä maku...hrrrrr. Reaktioni on vähän samanlainen kuin mitä tulee esim. aromivahventeista: paha olo ja kuvotus, päänsärky on lähellä jne. joten olen surutta jättänyt syömättä. 

Vierailija
120/264 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fenkoli ja selleri, maku tuntuu läpi myös esim keitoissa.

Keksit, liian kuivia ja makeita. Samoin viinerit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä