Sinä vanhempi mies! Autatko?
Olen parikymppinen nainen, tiedän olevani kaunis (mutta en todellakaan ole ylimielinen sen, enkä minkään muunkaan suhteen.) Olen vaalea mutta mukavasti Thaimaassa ruskettunut. Siniset silmät, pituutta 172cm. Minulla on hyvä kroppa, treenaan womens physiquessa ja ensi vuonna kisat! :) Olen kiinnostunut reeeilusti vanhemmista miehistä (+40-60) mutta miksi ihmeessä he eivät kiinnostu minusta? Aina on keskusteluja kun jonkun mies on retkahtanut nuoreen naiseen mutta itse en löydä mistään niitä jotka retkahtaisivat minuun.. Olen tuntemattomille aika hiljainen ja kiltti mutta flirtti ja jutun edetessä aika rohkea. Aina kun isken silmäni johon kuhun, aloitan varovasti mutta kuitenkin teen aloitteen ja menen juttelemaan. Kerran kun eräs juttu oli edennyt jo pitkälle, olimme nähneet useasti yms. ja kysyin mennäänkö teille vai meille niin se jäi siihen eikä enää nähty sen kummemmin..
Mitä ihmettä? Niin ja en todellakaan ole mikään viinaan menevä tyhmä blondi.. en itseasiassa juo koskaan tai juhli ja koulutuksiakin löytyy..
Varmaan huono saada näin kirjoittamalla kunnon kuvaa mutta jos joku viitsisi kertoa missä vika? :DD
Kommentit (30)
VMP!
Danny & Erika on nyt sama kuin normaali kaikille, WTF?!?!
Eikös olisi parempi mennä deittisivuille, ne ovat seuran hakua varten. Omituista, ellei ihan tosi typerää, kirjoitella tuollaista naisvaltaisella palstalla. Mutta eihän sitä koskaan voi tietää, mitä kenenkin mielessä liikkuu, vai liikkuuko mikään.
Vierailija kirjoitti:
VMP!
Danny & Erika on nyt sama kuin normaali kaikille, WTF?!?!
Kyllä mielestäni Danny ja Erika ovat ihan tavallinen pariskunta, mitä nyt että julkkiksia ovat, ei muuta. Voin kyllä myöntää että olen jopa kateellinen Erikalle
No koska suurin osa tuon ikäisistä miehistä on varattu.
Tavallaan ihan ymmärränkin ap:tä, olen monesti itsekin ihastunut vanhempaan ihmiseen. Luulen että ainakin mulla se on jonkunlaisen turvan hakemista mitä en lapsena vanhemmilta saanut. Sitä en sitten tiedä mitä vanhemmat miehet ajattelee sellaisista naisista ja miten se käytännössä näyttäytyisi suhteessa koska sellaisessa en ole ikinä ollut.
Ehkä se kannattaa kuitenkin pitää mielessä että kaikki vanhemmatkaan miehet ei välttämättä ole hirveän aikuisia vaikka päällepäin näyttävätkin siltä.
Mua vaan ihmetyttää, että olet parikymppinen mutta sulla on koulutuksia. Yleensä tossa iässä ei ole kuin vasta yksi ammatti (amis) tai lukio käyty.
Ap:n on helppo auttaa itseään vanhana miehenä
Suurin osa meistä vanhemmista miehistä on otettuja nuoren naisen flirtistä, muttei ota sitä vakavasti. Häkeltyvät, kun menet odotettua pitemmälle. Sinun pitää asettua näytille ja odottaa, että joku hampaaton "toimitusjohtaja" tulee tarjoamaan drinkkiä. Silloin tiedät tilaisuutesi tuleen.
Vierailija kirjoitti:
Mua vaan ihmetyttää, että olet parikymppinen mutta sulla on koulutuksia. Yleensä tossa iässä ei ole kuin vasta yksi ammatti (amis) tai lukio käyty.
Olen käynyt kolmoistutkinnon eli koko lukion sekä amitsun, lisäksi olen kouluttautunut personal traineriksi sekä ravintoterapeutiksi ja olen tällä hetkellä urheiluopistossa.
Mä voisin jopa kiinnostuu..