Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äiti, miksi imetät junassa?

Vierailija
31.01.2017 |

Kyllä oli kuusallista mennä tänään junalla töihin, kun eräs matami päätti alkaa junassa imettää. Junassa paljon ihmisiä ja yksi alkaa tissiään pyörittää. Lapsi ei edes itkenyt, mutta rouva näköjään halusi varmistaa, ettei tule nälkä. Onkohan tuo jo vähän perverssiä?

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit kattellut ikkunasta ulos.

Siis hyi kauheeta. Kaikkien äitien pitäis pysyä neljän seinän sisällä siihen saaka kun lapsi osaa syödä itse siististi lusikalla. Fine diningissa.

Oletko kenties vähän vajaa?

Vierailija
2/47 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, että lapsella on nälkä ja tarvitsee ravintoa elääkseen.

Imetän myös muualla samasta syystä.

Kuten muutkin äidit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/47 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ihmeessä traumaterapiaan.

Vierailija
4/47 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjoiseenkin jos on matkalla (ja en nyt tarkoita Riihimäkeä), vie matka aikaa sen 12 tuntia.

Nälässäkö pitäisit?

Vierailija
5/47 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidon tarpeessa olet yksin sinä, jos pidät imetystä perverssinä. Kuulut varmaan myös niihin, joita hehtaarin kokoiset pitsialusvaatemainokset lähes alastomine naisineen eivät häiritse millään lailla

Vierailija
6/47 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ime mun mutteria :D

Vierailija
7/47 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pointtini oli se , että normaalilla järjellä varustettu äiti ei ala imettämään täydessä junavaunussa, kun lapsikaan ei itke.

Ap

Vierailija
8/47 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tätä ap:kin kokemaa pahaa oloa oikein aiheuttaa? Onko yhteisöllisyys niin harvinaista ettei enää kyetä näkemään omaa napaa pidemmälle, ja koetaan loukkaantumista asioista joissa ei ole mitään syytä loukkaantumiseen?

Vierailija
9/47 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pointtini oli se , että normaalilla järjellä varustettu äiti ei ala imettämään täydessä junavaunussa, kun lapsikaan ei itke.

Ap

Jos on menossa vaikkapa johonkin tapaamiseen niin kyllä se lapsi kannattaa ruokkia juuri ennen sitä. 

Vierailija
10/47 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielikuva tissiään "pyörittävästä" mammasta.

11/47 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tasan tarkkaan alkaa imettämään, pitääkseen vauvan tyytyväisenä ja välttääkseen nälkäitkut. Helpompi imettää junassa kuin jossain kadulla tai kahvilassa, josta pitää käytännössä ostaa jotain.

Vierailija
12/47 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tätä ap:kin kokemaa pahaa oloa oikein aiheuttaa? Onko yhteisöllisyys niin harvinaista ettei enää kyetä näkemään omaa napaa pidemmälle, ja koetaan loukkaantumista asioista joissa ei ole mitään syytä loukkaantumiseen?

Miksi äiti imetti, jos lapsi ei itke? Eikös silloin yleensä imetetä, kun lapsi ilmoittaa nälästään? Kyllä vaikutti, että huomiota vain haki tuolla tempulla.

Ap

Vierailija
13/47 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Järjellä varustettu äiti imettää nimenomaan ennen kuin lapsi alkaa itkemään. Itku ja kitinä se nimenomaan häiritsee muita matkustajia, imetys ei millään tavalla.

Vierailija
14/47 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en imettäisi vaikka itkisi. Menisin vessaan jos juna on täynnä.

Mä en koskaan imettänyt julkisella paikalla. Ei ole mun juttu.

Se on yksityinen asia että en halua kenekään tuijottavan vieressä.

Vierailija
15/47 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi äiti imetti, jos lapsi ei itke? Eikös silloin yleensä imetetä, kun lapsi ilmoittaa nälästään? Kyllä vaikutti, että huomiota vain haki tuolla tempulla.

Ap

Minua huvittaa aina sinuntapaiset maailmannavat, jotka kuvittelevat että kaikki mitä muut ihmiset tekevät julkisilla paikoilla, tekevät sen juuri SINUN vuoksesi. :D Honey, ikävä tuottaa pettymys mutta et sinä noin tärkeä ihminen ole.

Vierailija
16/47 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, että joku on järjissään

Ap

Vierailija
17/47 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tämä on niin tätä. Jos vauva olisi alkanut itkeä ja äiti siinä kohtaa vasta alkanut nälkäistä lasta lohduttaa, olisit ollut täällä närisemässä, kuinka taas joku kusipäävauva parkui junassa. Äiti ennakoi: tunsi lapsensa ja alkoi imettää, jotta vauva pysyisi hiljaa loppumatkankin ja ehkä myös muun asioidenhoidon ajan.

Vierailija
18/47 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tajuatko, että täydessä junassa on "muutama" ihminen, joka tarvitsisi sitä vessaa ihan oikeille tarpeilleen. Sinä lukittaudut sinne vaan hengaamaan.

Vierailija
19/47 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, että joku on järjissään

Ap

Läpinäkyvää. Itse kommentoit, kun kukaan ei ollut samaa mieltä.

Vierailija
20/47 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Itku on viimeinen vauvan viestintäkeino nälästä. Sitä ennen vauva saattaa esimerkiksi lipoa kielellä, aukoa suuta, hamuta, käännellä päätään ja viedä nyrkkejä suuhunsa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi