Ärsyttävimmät ilmaisut AV-palstan keskusteluissa
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ei voi olla kovin älykäs, jos...", "kukaan tervejärkinen ihminen ei...", "miten tyhmä täytyy olla, jos...?"
Pidän turhana ruveta keskustelussa pohtimaan muiden älykkyyttä, kun sillä ei ole yleensä juuri mitään tekemistä aiheen kanssa. Usein toisen älykkyyden puutetta ei edes käytetä itsessään perusteluna (missä olisi jo edes hitusen järkeä), vaan se on vain turha johtopäätös, jonka ainoa tarkoitus on loukata toista ("koska ajattelet/teet noin, et ole älykäs").
Jos on itse älykäs, niin näkee aika helposti toisen älykkyyden puutteen hänen kirjoituksestaan. Joskus turhauttaa niin paljon, että en malta olla sitä sanomatta. Kun haukun ihmisiä, niin haukun heitä nimenomaan tyhmäksi ja usein he ovat sen ansainneet. Itse asiassa en keksi miten muuten ihmisiä edes haukun. Älykkyyden puute on ainoa asia, joka saa minut oikeastaan ärsyyntymään, koska se on suurin yksittäinen syy miksi ihmiset toimivat typerästi. Ihminen voi vaikka potkaista 20 mummoa ojaan, enkä minä sitä voi tuomita jos se oli tuossa tilanteessa järkevin tapa toimia. En voi sietää ihmisiä, jotka asettavat tunteet järjen edelle, eikä minun kannattaisi koskaan edes aloittaa keskustelua tuollaisen ihmisen kanssa, koska tiedän, että hermoni palavat tuon epäloogisuuden edessä. En vain yksinkertaisesti voi sietää tyhmiä ihmisiä.
Kaikilla meillä tunteet ohjaavat tekemisiämme, sinäkin haukut muita tyhmiksi tunteidesi viemänä. Jostain syystä näet, että muut tyhmyyttään asettavat tunteensa järkensä edelle (sanavalintasi antaa ymmärtää, että se olisi mielestäsi lähes tarkoituksellista toimintaa, vaikka todellisuudessahan ihmiset ovat usein sokeita tunteidensa vaikutuksille), mutta itse et vaikuta huomaavan tunteidesi vaikutusta toimintaasi – tai pidät omien tunteidesi aiheuttamaa käytöstä oikeutetumpana kuin muiden kohdalla? Ymmärrätkö omia tunteitasi paremmin kuin muiden?
Älyään voi ihan hyvin käyttää opiskellakseen, mistä tunteissa on kysymys, ymmärtääkseen muita ja myös itseään. Muiden käytös ei turhauttaisi niin paljon eikä aiheuttaisi itsessä niin voimakkaita tunteita, kun ymmärtää mistä heidän käytöksensä johtuu. Ihmisten sisällä tapahtuvat tunteet ovat yhtä todellisia "tapahtumia" kuin mitkä tahansa muutkin asiat maailmankaikkeudessa.
Jos joku ihminen on vaikka tyhmä, niin siinä ei ole oikeasti mitään syytä suuttua.
No nyt pääsee avautumaan, hyvä!
Verbit "kipuilla" ja "oireilla". Yleensä käytössä silloin, kun selitellään puukon kanssa kotona vanhempiaan huitovan kiroilevan ja haistattelevan teinihirviön tekemisiä. On myös tapana lisätä: "LAPSELLA on varmaan todella PAHA OLO, voisitteko yrittää KESKUSTELLA hänen kanssaan?" Joo, varmaan ei olla yritetty keskustella ja toisakseen, yleensä pahan olon demoamiseen ei tarvitse teräaseita.
"Ruuhkavuodet". No sulla on nyt kiire, so what? Useimmilla on jossakin kohtaa elämää. Tuo termi vaan saa verenpaineen nousemaan.
"Sipaisu margariinia, lasillinen hyvää viiniä, teekupponen sohvan nurkkaan käpertyneenä viltti korvissa, makustella, napostella, nautiskella, kotoilla." Kaikki tällaiset teennäiset supernaiselliset pehmoilmaisut.
"Taapero".
Väkisellä väännetyt uusiosanat: "sormiruokailu, tiheän imun kausi, kantoliinailu, lapsentahtisuus, kiintymysvanhemmuus", voi vittu mitä paskaa.
Kiitos, helpotti.
Tämä iänikuinen "ah, niin hieno","ah, niin mahtava" jne. oli se ironinen ilmaisu tai ei.
Miksi tulet siitä puhumaan tänne naisten palstalle? Mene salibandypalstalle juttelemaan muiden miesten kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"paskavammaisin tekosyysi" ja muut ylilaudan idioottien hokemat.
Ylilaudalta löytyy varmasti merkittävästi enemmän korkean älykkyysosamäärän omaavia ihmisiä kuin täältä. Uskon, että myös keskimääräinen älykkyys on siellä korkeampi.
Huutista!
Vierailija kirjoitti:
Tämä iänikuinen "ah, niin hieno","ah, niin mahtava" jne. oli se ironinen ilmaisu tai ei.
t. Porvoo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"paskavammaisin tekosyysi" ja muut ylilaudan idioottien hokemat.
Ylilaudalta löytyy varmasti merkittävästi enemmän korkean älykkyysosamäärän omaavia ihmisiä kuin täältä. Uskon, että myös keskimääräinen älykkyys on siellä korkeampi.
Huutista!
Oletko tosissasi? Ylilaudalla käy monia ihmisiä, jotka lukeutuvat Suomen älykkäimpiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ei voi olla kovin älykäs, jos...", "kukaan tervejärkinen ihminen ei...", "miten tyhmä täytyy olla, jos...?"
Pidän turhana ruveta keskustelussa pohtimaan muiden älykkyyttä, kun sillä ei ole yleensä juuri mitään tekemistä aiheen kanssa. Usein toisen älykkyyden puutetta ei edes käytetä itsessään perusteluna (missä olisi jo edes hitusen järkeä), vaan se on vain turha johtopäätös, jonka ainoa tarkoitus on loukata toista ("koska ajattelet/teet noin, et ole älykäs").
Jos on itse älykäs, niin näkee aika helposti toisen älykkyyden puutteen hänen kirjoituksestaan. Joskus turhauttaa niin paljon, että en malta olla sitä sanomatta. Kun haukun ihmisiä, niin haukun heitä nimenomaan tyhmäksi ja usein he ovat sen ansainneet. Itse asiassa en keksi miten muuten ihmisiä edes haukun. Älykkyyden puute on ainoa asia, joka saa minut oikeastaan ärsyyntymään, koska se on suurin yksittäinen syy miksi ihmiset toimivat typerästi. Ihminen voi vaikka potkaista 20 mummoa ojaan, enkä minä sitä voi tuomita jos se oli tuossa tilanteessa järkevin tapa toimia. En voi sietää ihmisiä, jotka asettavat tunteet järjen edelle, eikä minun kannattaisi koskaan edes aloittaa keskustelua tuollaisen ihmisen kanssa, koska tiedän, että hermoni palavat tuon epäloogisuuden edessä. En vain yksinkertaisesti voi sietää tyhmiä ihmisiä.
Kaikilla meillä tunteet ohjaavat tekemisiämme, sinäkin haukut muita tyhmiksi tunteidesi viemänä. Jostain syystä näet, että muut tyhmyyttään asettavat tunteensa järkensä edelle (sanavalintasi antaa ymmärtää, että se olisi mielestäsi lähes tarkoituksellista toimintaa, vaikka todellisuudessahan ihmiset ovat usein sokeita tunteidensa vaikutuksille), mutta itse et vaikuta huomaavan tunteidesi vaikutusta toimintaasi – tai pidät omien tunteidesi aiheuttamaa käytöstä oikeutetumpana kuin muiden kohdalla? Ymmärrätkö omia tunteitasi paremmin kuin muiden?
Älyään voi ihan hyvin käyttää opiskellakseen, mistä tunteissa on kysymys, ymmärtääkseen muita ja myös itseään. Muiden käytös ei turhauttaisi niin paljon eikä aiheuttaisi itsessä niin voimakkaita tunteita, kun ymmärtää mistä heidän käytöksensä johtuu. Ihmisten sisällä tapahtuvat tunteet ovat yhtä todellisia "tapahtumia" kuin mitkä tahansa muutkin asiat maailmankaikkeudessa.
Jos joku ihminen on vaikka tyhmä, niin siinä ei ole oikeasti mitään syytä suuttua.
"Itse asiassa en keksi miten muuten ihmisiä edes haukun."
"älykkyyden puute on ainoa asia, joka saa minut oikeastaan ärsyyntymään, koska se on suurin yksittäinen syy miksi ihmiset toimivat typerästi." Melkoinen kehäpäätelmä, tai sitten sarkastinen esimerkki huonosta argumentaatio kyvystä.
Luin pari kertaa tuon tekstin tuossa, ja olen aika varma, että sarkasmiahan se. Ei kukaan voi oikeasti olla noin sokea itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää olla ihan äärimmäisen huippuälykäs, ennen kuin on varaa sysätä tunteensa kokonaan pois kun tekee päätöksiä elämässään.
Älykäs tekee päätökset siten, että niistä seuraa hyvää, myös hänelle itselleen. Tyhmäähän se olisi jos laskelmoisi ja järkeilisi elämänsä, siten että valitsisi muka järkevimmän koulun, työn, auton, asunnon, kumppanin ja lapsiluvun, mutta kärsii niistä päätöksistä sitten lopun ikäänsä, kun ei kuunnellut tunteitaan ja sitä mitä alitajunta sanoo.
Lääkkeet.
Jos muuta sanottavaa ei ole, sen voi jättää sanomatta. Joka keskusteluun tungetaan nykyään lääkkeitä tai niiden ottamatta jättämistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vitun virkkaajat
Ot, mitä tämä tarkoittaa?
En tiedä. Kai virkkaajat tarkoittaa keskustelijoita.Joku tätä hokee varsinkin Saara Aalto ketjuissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Meni tunteisiin"
En yleensä jaksa vääntää turhasta asiaa, mutta tämä on koko elämän tyhjäksi tekevä sanonta. Jos et tunne mitään, olet kuollu, ja toisekseen mitä ihmeen vikaa on kertoa, miltä asia tuntuu. Yksilötasolla tunne jotakuinkin synonyymi olla elossa. Tässä on jotain niin perustavan ihmisvihaista ja nihilisoivaa.
Mä ymmärrän tämän niin että jokin asia menee yli = tunteet läikkyy ja vaikuttaa käytökseen tarpeettomasti. Esim. suuttuu olkiukoista.
Se kun saat sanottua viimeisen sanan ja toinen tietää hävinneensä, mutta heittää jotain "selvästi jollekkin ihmisille on turha selittää." kun ei keksi enää muuta.
hater, jankkaaja ja kaikki muut saara-ja-meri fanittajien ilmaisut
näpäyttäminen
sanan käyttäjät saisi nukettaa helv*ttiin
Vierailija kirjoitti:
Se kun saat sanottua viimeisen sanan ja toinen tietää hävinneensä, mutta heittää jotain "selvästi jollekkin ihmisille on turha selittää." kun ei keksi enää muuta.
Esim.
"kateus vie kalatkin vedestä"
"vit*u sä oot ääliö"
"v*tun virkkaja"
Kaikki mikä liittyy ah niin hulvattomaan Porvooseen saa jotenkin epämääräisen olon aikaan.