Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävimmät ilmaisut AV-palstan keskusteluissa

Vierailija
30.01.2017 |

Mä aloitan: "Olkinukke"

Kommentit (83)

Vierailija
41/83 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Official :D

Vierailija
42/83 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/83 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ilmiannettu!"

Vierailija
44/83 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ei voi olla kovin älykäs, jos...", "kukaan tervejärkinen ihminen ei...", "miten tyhmä täytyy olla, jos...?"

Pidän turhana ruveta keskustelussa pohtimaan muiden älykkyyttä, kun sillä ei ole yleensä juuri mitään tekemistä aiheen kanssa. Usein toisen älykkyyden puutetta ei edes käytetä itsessään perusteluna (missä olisi jo edes hitusen järkeä), vaan se on vain turha johtopäätös, jonka ainoa tarkoitus on loukata toista ("koska ajattelet/teet noin, et ole älykäs").

Jos on itse älykäs, niin näkee aika helposti toisen älykkyyden puutteen hänen kirjoituksestaan. Joskus turhauttaa niin paljon, että en malta olla sitä sanomatta. Kun haukun ihmisiä, niin haukun heitä nimenomaan tyhmäksi ja usein he ovat sen ansainneet. Itse asiassa en keksi miten muuten ihmisiä edes haukun. Älykkyyden puute on ainoa asia, joka saa minut oikeastaan ärsyyntymään, koska se on suurin yksittäinen syy miksi ihmiset toimivat typerästi. Ihminen voi vaikka potkaista 20 mummoa ojaan, enkä minä sitä voi tuomita jos se oli tuossa tilanteessa järkevin tapa toimia. En voi sietää ihmisiä, jotka asettavat tunteet järjen edelle, eikä minun kannattaisi koskaan edes aloittaa keskustelua tuollaisen ihmisen kanssa, koska tiedän, että hermoni palavat tuon epäloogisuuden edessä. En vain yksinkertaisesti voi sietää tyhmiä ihmisiä.  

Vierailija
45/83 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun kirjoitetaan oman kommentin loppuun marttyyrimaisesti: "Tiedän jo, alapeukkuja satelee!!"

Vierailija
46/83 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saarahullut

Vierailija
47/83 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"paskavammaisin tekosyysi" ja muut ylilaudan idioottien hokemat.

Ylilaudalta löytyy varmasti merkittävästi enemmän korkean älykkyysosamäärän omaavia ihmisiä kuin täältä. Uskon, että myös keskimääräinen älykkyys on siellä korkeampi. 

Vierailija
48/83 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo! Porvoosta päivää! Taitaa Ap olla Porvoon seudulta? 0/5

Vierailija
49/83 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En yleensä lue tätä ketjua, mutta nyt kun luin, niin pakko kyllä todeta että huh huh miten katkeria ja kateellisia ihmisiä olette!! Miten jaksatte monta kymmentä sivua jauhaa samasta aiheesta potaskaa!? Hankkikaa elämä! Kehoitan muitakin ilmiantamaan tämän koulukiusaamisketjun!"

Vierailija
50/83 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2

Tämä ärsyttää itseäni kaikista eniten 😤😧😬😬😠

Vierailija
51/83 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mistä näitä oikein sikiää?" ja vastaavat ihmisen olemassaoloa vähättelevät solvaukset. Suora kopsaus toisesta keskustelusta: "Mistä tällaisia ihmisiä oikein tulee..."

Vierailija
52/83 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestin lainaus + Tämä.

Huoh.

Reps.

Vierailija
53/83 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Opettelisit ensin kirjoittamaan."

Vierailija
54/83 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä pari täällä esiintyvää ärsyttävää sanontaa:

"paskavammaisin syy"

"peppukipeily"

Vierailija
55/83 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sossupummi,lompakkoloinen,wt,siiderivalas.Nämä kertovat kyllä vain enimmäkseen kirjoittelijoiden älystä ja moderoinnin tasosta.Odottelen sitä päivää kun vauva palstan modet ja kirjoittajat vastaavat oikeudessa viha puheistaan ja kiihottamisesta kansanryhmää vastaan sillä kansanryhmiä on muitakin kuin ulkomaalaiset ja romanit .

Vierailija
56/83 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"paskavammaisin tekosyysi" ja muut ylilaudan idioottien hokemat.

Ylilaudalta löytyy varmasti merkittävästi enemmän korkean älykkyysosamäärän omaavia ihmisiä kuin täältä. Uskon, että myös keskimääräinen älykkyys on siellä korkeampi. 

Tyypillinen Ylilaudan nyymien perusteeton ylimielisyys ja sen rinkirunkkauksen ylistäminen on myös vituttavaa, kun se tihkuu AV:lle.

Vierailija
57/83 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen sanaton."

Vierailija
58/83 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun toisen henkilön mielipide eroaa omasta - "Menisit ulos, siellä on hieno ilma"

Todella ylimielinen asenne. Ihan kuin tällä toisella henkilöllä ei olisi yhtäläinen oikeus olla internetissä.

Vierailija
59/83 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ei voi olla kovin älykäs, jos...", "kukaan tervejärkinen ihminen ei...", "miten tyhmä täytyy olla, jos...?"

Pidän turhana ruveta keskustelussa pohtimaan muiden älykkyyttä, kun sillä ei ole yleensä juuri mitään tekemistä aiheen kanssa. Usein toisen älykkyyden puutetta ei edes käytetä itsessään perusteluna (missä olisi jo edes hitusen järkeä), vaan se on vain turha johtopäätös, jonka ainoa tarkoitus on loukata toista ("koska ajattelet/teet noin, et ole älykäs").

Jos on itse älykäs, niin näkee aika helposti toisen älykkyyden puutteen hänen kirjoituksestaan. Joskus turhauttaa niin paljon, että en malta olla sitä sanomatta. Kun haukun ihmisiä, niin haukun heitä nimenomaan tyhmäksi ja usein he ovat sen ansainneet. Itse asiassa en keksi miten muuten ihmisiä edes haukun. Älykkyyden puute on ainoa asia, joka saa minut oikeastaan ärsyyntymään, koska se on suurin yksittäinen syy miksi ihmiset toimivat typerästi. Ihminen voi vaikka potkaista 20 mummoa ojaan, enkä minä sitä voi tuomita jos se oli tuossa tilanteessa järkevin tapa toimia. En voi sietää ihmisiä, jotka asettavat tunteet järjen edelle, eikä minun kannattaisi koskaan edes aloittaa keskustelua tuollaisen ihmisen kanssa, koska tiedän, että hermoni palavat tuon epäloogisuuden edessä. En vain yksinkertaisesti voi sietää tyhmiä ihmisiä.  

Omasta mielestäsi älykkäänä ihmisenä varmasti ymmärrät, että kommenttisi on yksinkertaisesti typerä. Se, että asetat itsesi muiden yläpuolelle ja katsot olevasi oikeutettu haukkumaan muita tyhmäksi ei anna sinusta kovinkaan mairittelevaa kuvaa, edes älyllisesti mielessä.

Ainoa konkreettinen peruste jonka esität (oman arviosi lisäksi) muiden tyhmyydestä on se, että jotkut asettavat tunteensa järjen edelle. Tämäkin perustelusi on virheellinen: älykkyys ei korreloi suoraan tunteiden hallinnan kanssa, vaan siihen vaikuttavat merkittävästi enemmän ihmisen temperamentti, kyky hallita tunteitaan ja tietenkin konteksti. Eiköhän meillä kaikilla ole tilanteita tai aihepiirejä jotka tulevat niin sanotusti iholle.

Siinä mielessä olen kanssasi samaa mieltä, että tällä palstalla ärsyttää kun argumentointi perustuu tunteisiin ja olisi miellyttävää jos asioista voitaisiin (edes välillä) keskustella asiallisesti ja loogisesti omia mielipiteitä perustellen. Silloin ei myöskään tarvitsisi taantua "minä olen älykäs, ja te muut tyhmiä" tasolle;D

Vierailija
60/83 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kaikesta sitä ongelman saakin", "hyvin menee, jos tuo on suurin ongelmasi" yms.

"Millaisissa piireissä oikein pyörit, jos..." yms.

"Ei ihmekään, että... kun olet noin negatiivinen", "eiköhän vika ole vain omassa asenteessasi", "eiköhän tuo johdu ihan jostakin muusta kuin..." yms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi