Hävettää niiden puolesta jotka käy LIDLissä
Kummallisia ja halpoja ulkolaisia tuotteita. Voitotkin valuu ulkomaisille sijoittajille. S-kaupan sen sijaan omistavat asiakasomistajat ja keskon ja stockmannin osakkeita löytyy monelta suomalaiselta. Miksi hitossa joku käy LIDLissä?
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Miksi saan alapeukkuja? Onko muka jotain pahaa siinä, että yrittää suosia suomalaista ja edesauttaa työpaikkojen pysymistä ja uudien syntymistä?
Ap
Voi ittu... Suomalaisethan siellä on töissä ja tuotteetkin ovat suurimmaksi osaksi ihan kuule suomessa tehtyjä :D Mutta häpeä sä .. niin mun ei tarvii ! :D :D
Lähenkin tästä ostamaan lirttiin suomalaisia tuotteita. moro
Mä en käy lidlissä enää kuin harvoin. Mulla ei ole sinällään mitään lidliä vastaan, mutta sieltä ei saa kaikkia mun lempituotteita, joten käyn sitten prismassa, kun en jaksa käydä kahdessa kaupassa. Niin ja tietty kala- ja lihatiskit puuttuu. Lidlin vaniljajäätelöä pitäisi kyllä käydä hakemassa!
Lidl on ollut Suomessa vuodesta 2002, ja edelleen jaksaa jakaa mielipiteitä :) Mä en oikeasti jaksa ymmärtää ihmisiä, joiden peffaa kutittaa, jos joku käy Lidlissä ja jaksaa siitä vielä avautua Vauva-palstalla tai jossain muualla palstalla.
Jokainen käy ja vie rahansa sinne minne huvittaa, nää Lidl-aloitukset alkaa olla jo niin aikansa eläneitä.
Olemme häpeä-kansaa! Kaikkea pitää hävetä. Kaupan valintaakin, heh! Häpeä ihan rauhassa ja keskity oikein siihen. Häpeääsi elämäsi kivasti sitten kuluukin - ja rahasi, jotka viet sitten niihin vähemmän häpeällisten kauppojen kassoille.
Itse olen raadollinen rahan kanssa. Ostan liki aina sieltä, mistä saan edullista ja laadukasta. Rahat eivät ole olleet vielä loppu, kiitos "julman" ajattelutapani. Mutta jatka sinä häpeääsi!
AP, etkö ymmärrä?? Koko asiakasomistajuus on suurta sumutusta,muka minä ja sinä ollaan omistajia:DDD
Jos meillä ei olisi LIDL:ä ja muita kauppoja,silloinhan kesko ja s-ketju nostaisivat hinnat taivaisiin,kilpailu puuttuisi.
LIDL on merkittävä kilpailija Suomessa,joka saa hintoja toisillakin kaupoilla alaspäin laskemaan.
Meillä on oltu S-ryhmän asiakasomistajia 90-luvulta alkaen ja ennen tehtiinkin ihan kaikki ostokset ko. ketjussa. Havahduimme kolme vuotta sitten vaihtamaan S-market Lidliin jo ihan hintojen takia. S-markettiin hurahti kerrallaan n. sata euroa, Lidlissä lasku jää suunnilleen puoleen tästä. Se, mitä sieltä ei löydy, haetaan nykyään K-supermarketista.
Ässän ovea emme halua avata, koska tuotevalikoimiin tuli mm. halal-liha, jossa eläimen teurastustapa on julma ja maamme lakien vastainenkin.S-ryhmä on myös julkisesti kertonut lahjoituksistaan näille uusille kunniakansalaisille, joten boikottiin meni tämä ketju:D
Ei jumakauta mikä aloitus.. Häpeä itteäs ennemmin,tee jotain hyödyllistä. Auta naapuria, pese vessa,ikkunat.. Ihan mitä vaan.
Traumaattista lapsuuttako täällä purat,ja haluat aiheuttaa muille vitutusta?
Jos näkisin sut livenä, voisit jopa vähän ojentaa sua..
Mikä hemmetti täällä ihmisiä vaivaa? Että ihan HÄVETTÄÄ jos joku käy Lidl.ssä..😂
Vierailija kirjoitti:
Kummallisia ja halpoja ulkolaisia tuotteita. Voitotkin valuu ulkomaisille sijoittajille. S-kaupan sen sijaan omistavat asiakasomistajat ja keskon ja stockmannin osakkeita löytyy monelta suomalaiselta. Miksi hitossa joku käy LIDLissä?
On sulla mielenterveysongelmat! Hanki hoitoa!
En keksi ainuttakaan syytä tukea riistoporvarikauppiaita tai meidän rahojamme itärajan taakse tappiolla sijoittavia osuuskuntia. Sun avautumises on just tyypillisen bonusplussalampaan aivopieru.
Lidlissa asioinnin aiheuttaman säästöt olen sijoittanut osakkeisiin seuraavasti: Fortum maksaa nykyisin miltei kokonaan meidän sähkölaskun, Elisa, Telia ja DNA meidän puhelinlaskut ja netit ja Nesteen osingoilla tankkailisin mukavasti 6kk vuodessa. Ulkomailta tulee mukavasti kassavirtaa osinkojen muodossa ihan joka kk varmaan triplasti enemmän kuin sinä saat bonuksia ässältä.
Mutta hei, kerää sinä vaan niin plussia ja bonuksia, minä nauran matkalla pankkiin!
Häpeä ihan rauhassa mun puolesta :D Meidän paikallinen K-market on aivan p***ka, mitään ei siellä ei ole mitä etsit (jos erikoistuotteita yrität löytää) ja he-vi -osasto nuupahtanutta salaattia ja mätäneviä vihanneksia ja hedelmiä täynnä. Lidl:stä saa paljon laadukkaampaa (suomalaista) tuoretavaraa kuin meidän kylän K:sta. Mun ruuanlaitto perustuu paljolti perusraaka-aineisiin ja niitä kaikkia löytyy Lidl:stä. Lähinnä etniseen ruuanlaittoon haen joitakin tuotteita muualta.