Miksi mieheni on niin järkevä kaikessa?
Otsikko nyt oli hieman huono... Tarkoitan, että mieheni ei koskaan hempeile. EI KOSKAAN. Hän ajattelee ihan kaiken järjellä, ei tunteella. Ei koskaan hellää kosketusta, ei suukkoa, seksikin on kuivunut kasaan. Kierrämme toisemme noin metrin päästä. Koskaan hän ei edes hipaise minua. Oikeastaan näin on ollut aina, tosin ennen oli vielä seksiä. Lasten myötä se on jäänyt...
Mieheni ei koskaan puhu rakkaudesta. Niitä kolmea sanaa en ole kuullut ikinä.
Ja yhdessä on oltu sentään 13v ja naimisissakin jo pitkään.
*HUOKAUS*
Muuten kyllä mukava ja hyvä mies.
Kommentit (10)
joka päivä halataan, pussataan ja hempeillään - myös sanoilla. Välillä tietysti vähän " viileämpiä" kausia, mutta joskus sitten taas hehkeämpiä. En voisi edes kuvitella aamuja joilloin ei pieneksi hetkeksi käperryttäisi sylikkäinen ennen päivän touhuja.
Seksiäkin on, ei tosin ihan yhtä usein kuin ennen kahta lasta mutta kuitenkin.
Mutta niin kai se on että ihmiset ovat erilaisia eikä toisenlaiseksi voi miestä muuttaa. Jos ei puhu eikä pussaa niin ei kai mikään sitä toiseksi tee.
Mitä vastaa???? Vai tarkoitatko ettei oma-aloittetisesti sitä sano et rakastaa.
Eikä tarttekaan, jos ei sanat hänen suuhunsa istu. 4 vuotta sitten, kun pyysi " tuukko mun vaimoksi loppu elämäksi" , niin uskoisin sen tarkoittavan, että rakastaa :).
perheestään. Mut kyl hellyyskin kuuluu liittoon. Miten reagoi kun sä teet aloitteen,halaat tms.?
Mies rakentaa perheelleen mökin tai tosin osallistuu vastuullisesti arjen pyörittämiseen.
Mutta ikävää on se, että tuossa kohdassa ei välttämättä kohtaa naisen ja miehen intressit. = /
Ammatiltaan insinööri. Auttaa kyllä kotitöissä tosi paljon että sen puoleen ei mitään valittamista. Ja on kunnollinen mies mutta tosiaan tuo hellittelypuoli ei häneltä luonnistu.
Jos kysyn, rakastatko, myöntää kyllä vaivaantuneena. Samoin jos halaan itse niin kyllä hän sitten halaa jne mutta aina on minun tehtävä se aloite! Koskaan ei olla kuljettu esim kaulakkain niin kuin jotkut vastarakastuneet, hyvä että käsi kädessä, joskus!
ap
Mutta tokihan sellaista hellyyttä ja rakkaudentunnustuksiakin tarvii. Ymmärrän sua. Jutelkaa!
P:S. Suosittelen Väestöliiton nettisivuilla " Toimiva parisuhde" -kohdassa olevaa PARISUHDEKARTOITUSTA. Tehkää se. Sen avulla on hyvä jutella.
tarkoitan lapsuudestaan tai mistään vastaavasta. Olen perin tottunut että hän on sellainen. Joskus kuitenkin mietin että johtuuko se jotenkin minusta. Eikö hän vain rakasta minua.
ap