Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä p*rkele siinä on kun en laihdu vaikka käyn 2 kertaa päivässä salilla ja lenkkeilen :/

Vierailija
30.01.2017 |

Paino se vaan pysyy samana ja maha röllöttää . Juon paljon vettä ja en syö herkkuja kun kerran viikossa. Nukun riittävästi. Oon ihan loppu tähän touhuun kohta.

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja en oo trolli. Ehkä joillekkin ihan itsestäänselvyyksiä nää mutta ite oon vasta viimeaikoina alkanut kiinnittämään huomiota elämäntapoihin ja liikuntaan, mistä en aikaisemmin mitään tiennyt/kiinnittänyt huomiota.

Alotin tän "kuntokuurin" viime lokakuussa.

ap

Unohdit sitten tärkeimmän huomiotta, eli ruokavalion.

Vierailija
22/56 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää alkaa vissiin pitämään jotain ruokapäiväkirjaa jos sieltä saisi vähän avustusta että miksei tää homma toimi. Minun kohdallani ei toimi oikein että jätän ihan kaikki herkut pois, koska parin viikon päästä syön sitten kahta kauheammin niitä. 

Olen ollut siinä uskossa että liikunta on laihdutuksessa kaiken a ja o. 

-ap

Liikunta on laihtumisessa tosi pieni osa. Tärkein on ruoka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, mutta ei mitään karkkipusseja ja sipsejä tai muita herkkuja. Siis ollenkaan. Ei ennen, kun olet saanut jonkun tietyn haluamasi kilomäärän pois.

Vähennä myös sitä perusruokaa reilusti. Kaikki pikkunälkään syömiset pois, pelkästään aamupala, lounas, päivällinen ja iltapalaksi tyylin hedelmä ja teetä. Katso, että syömäsi ruoat ovat vähäkalorisia. Ja kaikki epäterveelliset einekset pois, ei todellakaan siis mitään ranskalaisia ja pizzaa. Eikä oteta sitä toista lautasellista, vaikka olisi kuinka hyvää.

Juo ennen joka ateriaa ainakin yksi lasillinen vettä, mielummin enemmänkin, niin annoskoko pienenee, kun ei jaksa syödä niin paljoa. Ota vähemmän lautaselle kuin ennen ja juo vettä päälle.

Siinä vinkit, jotka toimivat. Vaatii itsekuria ja kieltäytymistä paljon, mutta homma vaan toimii niin. Ei ole olemassa ihmistä, joka ei laihdu, jos toimii kuten yllä. Kuntoilu auttaa lähinnä kiinteytymisessä, mutta laihtuminen lähtee ruoasta mitä suuhusi laitat.

Miksi väitän näin? Koska näillä -20 kg.

Vierailija
24/56 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu että syöt liian vähän ja vääränlaista ruokaa. Ei se auta ap, sulla on pakko ottaa kasvikset, hedelmät, marjat ja salaatit kehiin. Säännöllinen ruokailurytmi, 3-4 tunnin välein jotain. Sokeri pois, makeutusaineet pois. Viljat ja peruna minimiin. Lihakunnan tuotteita ja rasvaa joka pitää nälkää, reilusti!

Paljon vettä, puhdasta vettä, ei mitään lightlimu paskaa tai vichya.

Paras neuvo kaikille laihduttajille on: Lopettakaa laihduttaminen. Lakatkaa näännyttäminen ja kituminen ja syökää luonnollista ruokaa. Sieltä se nälkäkin taas putkahtaa oikein kunnolla ja vessassa juoksuttaa yötä päivää...

Vierailija
25/56 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei liikuntaa kannata käyttää laihduttamiseen ellei halua tehdä laihduttamisesta entistä vaikeampaa psyykkisesti. Liikunta lisää kulutusta ja lisää ruokahaluja.

Liikunta antaa terveemmän habituksen eli kiinteyttää. Laihdutuksen aikana kannattaa välttää rajua kuntoilua se lisää riskiä retkahduksille. Todella harva terve ihminen osaa pitää itsensä kurissa ravinnosta. Ravinto on kuitenkin luonnollinen tapa ylläpitää elintoimintoja.

Bulimikot ja anorektikot ovat omaa sarjaansa. Heille se on helppoa.

Eräs tuttuni pudottaa painoa kahvilla ja tupakalla. Ei ole terveellistä mutta äärimmäisen tehokas tapa päästä alipainoiseksi.

Vierailija
26/56 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

I feel u ap, itse kulinaristi herkuttelija myös, ei ole helppoa. 

M

Vierailija
27/56 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syör todennäköisesti hiilareita, etkä kestä nälkää.

Vierailija
28/56 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku joskus sanoi että herkuttelupäivän voi pitää kerran viikossa. Minun kohdalla toi ei selvästi toimi eli nyt pitää vaan pysyä tiukkana ja keksiä terveellisiä herkkuja. 

Vaikeata tulee luultavasti olemaan mutta jotain pitää tehdä.

-ap

Vierailija
29/56 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen laihtunut 20 kg ylipainosta 8 kiloa nyt kolmessa kuussa. Käyn kolmesti viikossa reilun tunnin salilla ja lenkillä joka päivä koiran kanssa. Lisäksi poljen kotona useamman kerran viikossa kuntopyörää. Mutta syömisissä on suurin muutos. Etenki vehnähöttöhiilareita vältän. Minä en usko mihinkään täyskieltäytymisiin herkuista vaan pyrin muuttaan ruokavaliota niin, että en oo sen kanssa kusessa sitten, ku tavotteeseen on päästy. En nimittäin taas kerran halua kiloja takasin. Ei siis mitään superdieettejä mulle, joissa kaikki hyvä on kiellettyä.

Vierailija
30/56 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkuttelupäivänä ei voi syödä pussillista sipsejä vaan vain 50 grammaa ja sama juttu namien kanssa.

Lattet ja smoothiet on kaloripommeja

Annoskoot niin että

Välipalat pois

Vierailija
31/56 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen laihtunut 20 kg ylipainosta 8 kiloa nyt kolmessa kuussa. Käyn kolmesti viikossa reilun tunnin salilla ja lenkillä joka päivä koiran kanssa. Lisäksi poljen kotona useamman kerran viikossa kuntopyörää. Mutta syömisissä on suurin muutos. Etenki vehnähöttöhiilareita vältän. Minä en usko mihinkään täyskieltäytymisiin herkuista vaan pyrin muuttaan ruokavaliota niin, että en oo sen kanssa kusessa sitten, ku tavotteeseen on päästy. En nimittäin taas kerran halua kiloja takasin. Ei siis mitään superdieettejä mulle, joissa kaikki hyvä on kiellettyä.

Ruokavaliosta sen verran, että en todellakaan ole käyttänyt light tuotteita vaan täysrasvaisella on menty. Pitää paremmin nälän poissa. Syön vaihdellen kasvis-ja liharuokia, ja myös hiilaripitoisia lisukkeita, mutta annoskoot kohtuullisia.

Vierailija
32/56 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku joskus sanoi että herkuttelupäivän voi pitää kerran viikossa. Minun kohdalla toi ei selvästi toimi eli nyt pitää vaan pysyä tiukkana ja keksiä terveellisiä herkkuja. 

-ap

Herkuttelupäivän voi pitää ehkä vuoden päästä.

Viikonlopun herkuttelu nollaa kaiken. Eli ne kilot kerääntyy heti takaisin kroppaan jos perjantaina tai lauantaina syö epäterveellisesti. Elimistö imee kaiken heti takaisin sinne mistä on lähtenyt.

Herkuttelupäivä sopii niille jotka ovat jo päässeet tavoitteeseen.

Herkuttelupäivä on sellainen kuin alkoholistille pakollinen saunakalja. Eli ei edes kuukautta voida olla ilman alkoholia.

Se kierre sokerikoukkuun on katkaistava. Jos kerran viikossa syö sokeria niin retkahdus on helppo seuraavina lähipäivinä.

Sokeri on koukuttavin huumausaine ja salakavalin.

Vierailija
33/56 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-ap

Jospa panostaisit ruokaan etkä herkkuihin.

Vierailija
34/56 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-ap

Pidä aina tummaa suklaata ja jotain pientä naposteltavaa kotona (pähkinät, rusinat), otat sen palan tai lusikallisen kun sokerinhimo iskee. Karkkipäivän voit ihan hyvin pitää 2-3 krt kk.ssa. Ei se nopea laihtuminen vaan se ruokavalion muutos! Syö, mutta syö terveellisesti! Kun saat aidoista ruoka-aineista tarvitsemasi ravintoaineet, makeanhimo tyyntyy pikkuhiljaa! Huomaat ettei niin paljon edes tee mieli karkkia, eikä niin isoa annosta. Kaikki himot kertovat jostakin puutoksesta! Mikään pilleri ei korvaa oikeaa ruokaa!

Ja todellakin tarvitset liikuntaa. Käy pitkillä kävelyillä/lenkeillä yht. 2,5 tuntia viikossa. Ihan jo pelkästään endorfiinien takia. Vaikka kolme pitkää lenkkiä.

Vierailija
35/56 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viininolutsiideri on läskien juomia

Vierailija
36/56 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Herkuttelupäivän voi pitää ehkä vuoden päästä.

Viikonlopun herkuttelu nollaa kaiken. Eli ne kilot kerääntyy heti takaisin kroppaan jos perjantaina tai lauantaina syö epäterveellisesti. Elimistö imee kaiken heti takaisin sinne mistä on lähtenyt.

Herkuttelupäivä sopii niille jotka ovat jo päässeet tavoitteeseen.

Herkuttelupäivä on sellainen kuin alkoholistille pakollinen saunakalja. Eli ei edes kuukautta voida olla ilman alkoholia.

Se kierre sokerikoukkuun on katkaistava. Jos kerran viikossa syö sokeria niin retkahdus on helppo seuraavina lähipäivinä.

Sokeri on koukuttavin huumausaine ja salakavalin.

Mä taas oon pikkuhiljaa ymmärtäny miks mun kuurit ei oo koskaan onnistunu. Oon uskonu tähän täyskieltäytymislöpinään ja tehny sitte sortumisesta äärettömän peikon. Mun kuuri on nyt kestäny helposti, vaikka sallin itelleni luvan syödä esim pullan ja 100 grammaa karkkia viikonloppuna. Ja keksin myös voin ottaa iltakahvilla viikollakin. Hui!

Vierailija
37/56 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä laihdutin istumalla kotona etätöissä ja ainoa liikunta oli pyörällä 6km lenkit kaupassa ja asoilla. Meillä tosin mäkinen maasto. Jos saattoi mennä klo 6-14 ilman mitään ruokaa tai sitten söin kaksi paahtoleipää juusolla tai makkaralla. Tällä tavalla paino tippui 75 kg 63 kg. Tuossa painossa on pyörinyt enkä syö kovin terveellisesti. 5 kg voisin tiputtaa jos jättäisin herkut pois.

Vierailija
38/56 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkastuta kilpirauhasarvosi, sulla saattaa olla vajaatoiminta ja silloin on tosi vaikeeta laihtua vaikka kuinka liikkuis ja söisi kohtuudella.

Vierailija
39/56 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen ymmärtänyt miksi mun kuurit ei ole onnistnut. Kun olen kieltänyt kaiken hyvän. Nykyään syön terveellisesti mutta myös keksiä ja vähän suklaata päivittäin kahvin kanssa. Ei se ruokavalio siihen kaadu jos ottaa 100-200kcal päivässä "herkuista". 

Vierailija
40/56 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syöt liikaa. Syö vähemmän.

Päin vastoin. Pitää syödä monta monta monta kertaa päivässä runsaasti kaikkee mistä saa proteiinia jos siis haluu sen six-packin näkyviin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi