Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä p*rkele siinä on kun en laihdu vaikka käyn 2 kertaa päivässä salilla ja lenkkeilen :/

Vierailija
30.01.2017 |

Paino se vaan pysyy samana ja maha röllöttää . Juon paljon vettä ja en syö herkkuja kun kerran viikossa. Nukun riittävästi. Oon ihan loppu tähän touhuun kohta.

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syöt liikaa. Syö vähemmän.

Juuri näin. Kaiken maailman dieetit ovat muotia mikä milloinkin. Kylmä totuus kuitenkin on, että jos syö vähemmän kuin kuluttaa, laihtuu. Ahmimismääriä vähentäessä on vain  muistettava pitää ruokavalio riittävän monipuolisena.

Vierailija
42/56 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkastuta kilpirauhasarvosi, sulla saattaa olla vajaatoiminta ja silloin on tosi vaikeeta laihtua vaikka kuinka liikkuis ja söisi kohtuudella.

Mittautin arvoni viime kesänä ja silloin kaikki oli kunnossa, eli en usko että tästä olisi kyse. Tavoite olisi tiputtaa noin 20kg siis ja pitää ne pysyvästi poissa. 

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata tehdä mitään lupausta. On raskasta olla koko vuosi ilman alkoholia tai herkkuja.

Tee se päivä kerrallaan. Toki jos kerran viikossa retkahtaa niin viikon työ on mennyt hukkaan, mutta voit aloittaa taas uudestaan ja yrittää päästä irti sokerin himosta.

Sokeri kuitenkin ennenpitkään vie hautaan ennenaikaisesti aiheuttaen jonkun pahan taudin elimistöön. On parasta lopettaa heti mutta armeliaasti.

Vierailija
44/56 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laihduin n.30kg. Olutta en juonut juuri yhtään, säännölliset ruoka-ajat, 1pv viikossa vedin herkkuja. Ja pelkkää pyöräilyä liikuntana. Homman juju oli mulla se, että tarkkailin syömistä, luulen että jo pelkällä ruokatapojen ja ruuan muutoksella olisi kilot lähteneet ilman liikuntaakin, toki pikkuisen hitaammin.

Se oli pidemmän ajan prokkis, pikalaihdutukseen en usko ja pysyvä muutos on pitkän ajan lopputulos. Olen nyt 7v ollut normaalipainoinen joten muutos on ollut pysyvä.

M

Vierailija
45/56 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ihmisistä kokee että ulkonäkö ei ole niin suuri nautinto kuin sokerista saatava mielihyvä sykäys aivoille. Suurin osa ei koskaan pysty lopettamaan sokerin käyttöä.

Mitä väliä sillä on kun me kuollaan kuitenkin.

Onko sillä väliä kuoleeko ylipainoisena vai fittnesmummona?

Vierailija
46/56 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laske kalorit jos ei muuten putoa. Voit syödä vaikka 500kcal edestä suklaata ja keksiä joka päivä, mutta se on sitten pois "oikeasta" ruoasta joten nälkä saattaa tulla.

Ja salilla voi käydä vaikka 3 kertaa viikossa tekemässä jotain järkevää perusvoimaohjelmaa ja unohtaa älyttömät lenkkeilyt ja tuhannet vatsalihasliikkeet.

Vierailija
47/56 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fitnessblenderin Kelli kertoo tällä videolla tarinansa, kuinka lakkasi urheilemasta liikaa ja syömästä liian vähän, ja laihtui 20 kiloa ja on nyt elämänsä kunnossa. Suosittelen - ko. video muutti elämäni ja myös kroppani on hyvää vauhtia parantumassa.

Vierailija
48/56 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syöt liikaa. Syö vähemmän.

Päin vastoin. Pitää syödä monta monta monta kertaa päivässä runsaasti kaikkee mistä saa proteiinia jos siis haluu sen six-packin näkyviin.

Ei pidä. Proteiinilla saat munuaiset pilalle ja maksan rasvottumaan. Ylimääräinen käyttämätön proteiini muuttuu maksassa rasvaksi ja imeytyy vyötärölle ja poskille.

Vierailija
49/56 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä liha pois.

Itse laihduin parissa kk:ssa 5kiloa, kun vaihdoin töissä kasvisruokaan. Enkä edes liikkunut.

Puolita ruokamäärä mitä syöt yhdellä aterialla, syö liioitellun hitaasti.

Vierailija
50/56 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki toitottavat ruokavaliota, ja itselläni toimii saman universumin konstit. Kokeilin kaikenlaista ennen kuin sain painoni tippumaan, ja yllättävää kyllä, taustalla oli gluteeniyliherkkyys. Nyt kun ajattelee niin lähestulkoon kaikessa kehoon kuulumattomassa valmisskeidassakin on gluteenia, joten gluteenin kokonaan poistamalla helposti pääsin myös niistäkin eroon ilman erityistä päänvaivaa.

Nyt olen hoikka, energinen ja päässä leikkaa aivan uskomattomalla tavalla verrattuna entiseen! Tämä ei tietenkään korvaa liikuntaa, vaan sekin on olennainen osa kehon ylläpitoa. Mutta kokeileppa tällaista, ihan vaan jos auttaisi (huom. itse muutuin gluteenittomaksi vegaaniksi 6 viikoksi, se oli osa ruokavaliokokeilua minulla. Lopulta aloin lisäämään vanhoja ruoka-aineita takaisin ruokavalioon ja huomasin että lihakin aiheuttaa vaan päänvaivaa ja suolisto-ongelmia, jätin sitten senkin taakseni).

Vierailija
51/56 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki toitottavat ruokavaliota, ja itselläni toimii saman universumin konstit. Kokeilin kaikenlaista ennen kuin sain painoni tippumaan, ja yllättävää kyllä, taustalla oli gluteeniyliherkkyys. Nyt kun ajattelee niin lähestulkoon kaikessa kehoon kuulumattomassa valmisskeidassakin on gluteenia, joten gluteenin kokonaan poistamalla helposti pääsin myös niistäkin eroon ilman erityistä päänvaivaa.

Nyt olen hoikka, energinen ja päässä leikkaa aivan uskomattomalla tavalla verrattuna entiseen! Tämä ei tietenkään korvaa liikuntaa, vaan sekin on olennainen osa kehon ylläpitoa. Mutta kokeileppa tällaista, ihan vaan jos auttaisi (huom. itse muutuin gluteenittomaksi vegaaniksi 6 viikoksi, se oli osa ruokavaliokokeilua minulla. Lopulta aloin lisäämään vanhoja ruoka-aineita takaisin ruokavalioon ja huomasin että lihakin aiheuttaa vaan päänvaivaa ja suolisto-ongelmia, jätin sitten senkin taakseni).

Gluteeni on kyllä paha, jos sitä syö liikaa. Kannattaa katsoa, ettei leivän tuoteselosteessa lue vehnäproteiini tai gluteeni tms... sitä lisätään leipiin, mikä on kauheaa!

http://www.terve.fi/ruokavaliot/76713-hyva-vai-paha-vilja-tassa-ovat-my…

Valkoinen vehnä tekee hallaa elimistölle

Oikein. Valkoisessa vehnässä ei ole ravintoaineita vaan pelkkää energiaa, ja pitkän jalostuksen vuoksi kehon on vaikea käsitellä sitä. Pahimmillaan vehnä alkaa käydä suolistossa, jolloin vatsa turpoaa ja tulee ilmavaivoja.

– Valkoisesta vehnästä tehdyissä tuotteissa on paljon piilosokeria, joka edesauttaa käymisprosessia. Usein esimerkiksi leipiin lisätään myös gluteenia, jotta siitä saataisiin kuohkeampaa. Gluteeni aiheuttaa helposti yliherkkyyttä, Witting sanoo.

– Valkoinen vehnä toimii aivoissa samoissa osissa kuin päihteet, mutta tietysti pienemmässä mittakaavassa. Siksi ne koukuttavat nopeasti mielihyväntunteen vuoksi.

Vierailija
52/56 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vaikuttaa mukavalta ja rehdiltä tyypiltä, tsemppiä. Toivotaan, että sinunkin laihdutus onnistuu.

M

Vierailija
53/56 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viininolutsiideri on läskien juomia

En nyt tiedä. Itsellä olut tai jopa neljäkin maistuu kovan treenin jälkeen. Etenkin intervallityylisen sparrin jälkeen. Jotenkin alkoholi tuntuisi pärähtävän paremmin kroppaan kun on kuluttanut kaiken energian. Ja etenkin janojuomana sen osuus on erittäin herkullinen. Olut on hyvä koska siinä on energiaa sopivasti ja ei tarvitse syödä sitten mitään.

Alkoholi rentouttaa myös venyvyyttä tuovien harjoitusten aikana. Tästä syystä on joskus hyvä olla humalassa joogatreeneissä. Se nimittäin ei ole kiellettyä ja kukaan tuskin huomaakaan.

Joinain päivinä urheilija voi elää pelkästään oluella. Olutpaastothan ovat hyvin suosittuja keskieuroopassa ja niillä paastottiin luostareissakin keskiaikana.

Toki nykyään tiedetään että terveellisempi ja kalorittomin vaihtoehto olisi kannabis mutta se on laitonta.

Ei kannata sen urheilun alle tuoda mitään raittiusaatteita. Urheilla voi ja saa sekä pitääkin jos elää vähän epäterveellisemmin! Kekkonenkin nautti olutta mutta liikkui.

On aina ilo nähdä ihmisiä liikuntatapahtumissa osallistumassa vaikka he sitten käyvätkin röökillä treenien päätteeksi. Tupakointi ei nimittäin estä sinua liikkumasta. Syyllistävistä ihmisistä ei kannata välittää, heille syyllistäminen on se juttu eikä nähtävästi liikunta.

Pääasia että liikutte.

Liikunta on sana ja merkitsee tiettyä asiaa. Liikunta ei merkitse raittiutta tai mitään henkistä asiaa. Henkilökohtainen näkemys on sitten oma näkemys ja ei ole kohteliaista tyrkyttää omaansa muille, kuten tämä lainaamani kommentti teki. Ei se välttämättä ole läskien juoma. Läskeilläkin on oikeus liikkua ja vaikka sillä Farkkumarkulla. Ei ne farkut estä lähtemästä lenkille.

Vierailija
54/56 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja en oo trolli. Ehkä joillekkin ihan itsestäänselvyyksiä nää mutta ite oon vasta viimeaikoina alkanut kiinnittämään huomiota elämäntapoihin ja liikuntaan, mistä en aikaisemmin mitään tiennyt/kiinnittänyt huomiota.

Alotin tän "kuntokuurin" viime lokakuussa.

ap

Mäkin aloitin terveemmän elämän viime lokakuun alussa. Just tänä aamuna (kuten aina kuun viimeisenä päivänä) kävin puntarissa. 13 kiloa kadonnut.

Surkeana sohvaperunana on ole saanut itseäni liikkeelle lainkaan. Ainoa liikunta on jokapäiväinen 100 metrin kävely bussipysäkille ja takaisin, mitään muuta en tee. (Hyi mua!)

Sen sijaan olen muuttanut syömiseni lautasmallin mukaiseksi ja jättänyt kaikki herkut (pullat, karkit, sipsit) pois. Lautasmallikaan ei ihan päde, vaan kasviksia on selvästi enemmän kuin puolet lautasesta, ja perunaa/pastaa/riisiä ihan vaan nimeksi. Punaista lihaa ei lainkaan, sitä enemmän kalaa ja joskus kanaa.

Vierailija
55/56 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tää nyt on vähän mainosbloggaus, niin tästä saat jo hyvää perustietoa, miksi et saa tuloksia, kun liikut liikaa:

http://kaisajaakkola.com/2016/02/liikun-saannollisesti-ja-syon-hyvin-mi…

Vähennä liikuntaa, ja ala kiinnittämään huomiota siihen, että saat riittävästi ravintoa oikeasta ruoasta. Ja kyllä, tiedän mistä puhun sillä olen itse ajanut aineenvaihduntani sekaisin liikkumalla liikaa ja syömällä liian vähän. Koko keho oli melkoisessa stressitilassa lopulta, ja sitä tässä korjaillaan nyt. 

Ihan perussääntönä tavalliselle, töissä käyvälle perheelliselle ihmiselle riittää 2-3 kunnollista treeniä (ei mitään reidenloitontajia lehteä lukien) ja pari kevyttä aerobista viikossa. Unohtamatta kunnollista unta ja riittävää ravintoa. 

Vierailija
56/56 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastu tai masennu, silloin ei ruoka maita ja kuihdut pikkuhiljaa.

Nim. Kokemusta on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi