Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yritän laihduttaa ja aivan tajuton nälkä.

Vierailija
30.01.2017 |

Kalorilaskuri antaa peruskulutukseksi vaan 1700 kaloria ja laihdutusmääräks 1350. Oon tänään syönyt ton 1700 kaloria ja aivan tajuton nälkä. Ei ihme, että paino meinaa nousta normaalilla ruokavaliolla.

Vois yrittää lisätä liikuntaa, mutta sen seurauksena on vaan kahta kauheempi nälkä.

Nuorena olin 10 kg laihempi, mutta toisaalta elin pitkiä aikoja aivan minimaalisella syömisellä, en tajua miten pysyin silloin ees hengissä :/

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öö nälkä on vain illuusiota ja se kyllä häviää jonkun ajan päästä. Siis en oikeesti ymmärrä miten jotkut selittää noista syömisistään noin. Sä oot vetänyt tänään enemmän kuin minä ja mä mietin jaksanko käydä enää kaupassa ostamassa jonkun skyrin iltapalaksi vai meenkö nukkumaan. Fakta on se, että kun meet nälkäsenä nukkumaan niin ei sulla aamulla ole nälkä. Nälkä tulee vasta myöhemmin päivällä kun keho herää kunnolla. Syöt lounaan ja se on siinä koko päivä. Ihan perus opiskelijan elämällä vaikka en olekkaan opiskelija.

Illusio ei toimi mulla, aina nälkä :)

Ap opettele sietäämään nälkää, kaikille ei toimi vesi ja ns rasva.

Laihdutin aikoja sitten hyvät kilot, ja kyllä jokapäivä koen nälkää, mutta saan riittävästi kaloreja, että tässä painossa pysym.

En edes ole laiha... 172/63

Vierailija
22/27 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähähiilihydraattisella ruokavaliolla ei tarvitse nähdä nälkää. Laihduin 12kg noin vain. Söin kolmesti päivässä hyvää ruokaa, eikä vatsa kurissut.

Surettaa teidän kalorinkyttääjien puolesta, kitudieetti johtaa lopulta sortumiseen. Jos sillä laihtuukin, se paino pitäisi saada pysymääkin siinä ihannepainossa. Vhh on hyvä myös tässä. Ei pääse paino nousemaan.

Juu rasvaa vaan suonet täyteen, siitähän se kroppa tykkää...

Ei sitä rasvaa suoneen tykitetä. :)

Kroppa muuten oikeesti tykkää rasvasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kannattaa syödä nyt jotain. Eli just se neuvottu keitetty kananmuna olis hyvä ja sitten jotain kasvista, jota saa oikein rouskuttaa tai vaikka kaurapuuroa ja voinokare. Jos keho vaatii ruokaa, kyllä se sen kuluttaakin. Ei tarvitse stressata.

On paljon vaarallisempaa elää nälässä, koska silloin ennemmin tai myöhemmin repsahtaa ja silloin repsahtaa johonkin roskaruokaan. Tai sitten vaan pitää itseään nälässä ja keho rupeaa säästöliekille.

On parempi syödä heti kun on nälkä ja vielä siinä tilassa, että tekee terveellisiä valintoja.

Vierailija
24/27 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää hampunsiemen ruokavalioosi. Siinä on loistavat määrät nii hyviä rasvoja, proteiinia, hiilihydraattia kuin kuitujakin. Pitää nälkää ja on itsessään monipuolisesti ravitseva.

Vierailija
25/27 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ilmeisesti saa tarpeeksi rasvaa vaan syöt lähinnä hiilihydraattia joka nostaa verensokeria mikä  aktivoi insuliinintuotannon mikä laskee verensokeria josta seuraa nälkä..

Syö  yksi keitetty kananmuna pienellä voinokareella iltapalaksi.

aion ehkä tehdä tän...

Niin mutta onhan tämäkin kamala ajatus. Loppuikänsäkö pitäisi ihmetellä mitä saa milloinkin syödä ja kuinka paljon? Mulla tämä laskeminen ei vaan toimi. Ennen olin hoikka söin miten vain mutta vanhemmiten kaikki tarttuu kiinni. Tosin en liiku yhtään.

Ihan kun minä! parikymppisenä en syönyt mitään, sitten oli pitkä aika, jolloin söin tavallisen terveellisesti ja paino pysy samassa mutta nyt kun 40 tuli mittariin, niin tuntuu, että kaikki jämähtää kiloiksi ja koko ajan vaaka hiipii ylöspäin. Ärsyttää.

En kyllä ajatellut loppuelämääni laskea mitä syön, mutta kyllä tää kalorien merkkaaminen on avannut, että niitä juustovoileipiä ei voi syödä ihan niin liberaalisti kun mulla on ollut tapana.

ap.

Vierailija
26/27 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihtunut kirjoitti:

2-3 tunnin reippaalla kävelyllä päivittäin voit tuplata kalorinkulutuksesi ja voit syödä nälkäsi pois. Siis jos syöt terveellisesti.

8 miinuksesta päätellen liikunta on poissuljettu laihdutusmuoto.

Vierailija
27/27 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullapa ei oo nälkä, söin tänään uunilohta kermaisella kantarellikastikkeella kera yrttisten uunikasvisten, ja nyt iltapalaksi oon nauttinut reippaan annoksen paahdettuja&suolattuja cashew-pähkinöitä, protskupatukan ja hedelmäsalaattia sekä ison kupin oikein hunajaista ja mausteista kofeiinitonta chaita. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi