Miksi VETIS kyselee palstalla vanhempia miehiä D:
Kommentit (47)
0/5 en usko että vetis on todellinen hahmo!
Luulen, ettei mitään teiniä olekaan, vaan aikuinen mies, joka yrittää hivuttaa aloittajan kuvaamia aloituksia tänne ja joka paikkaan, jotta asia alkaisi vähitellen tuntumaan normaalilta. Yöks.
Tunnetusti tiedämme, että lapsikin, joka törmää johonkin aikuiseen usein, tämä aikuinen tuntuu lapsesta kohta tutulta, eikä osaa pelätä. Epänormaali yritetään saada normaaliksi vaivihkaa siten, että törmäämme asiaan koko ajan.
Yhden aloituksen näin minäkin eräänä päivänä, taatusti ei kukaan teini tuommoisia kirjoita.
Voihan tuo olla ihan honey trap pedofiileille, niin kuin heti alkuun mainittiinkin.
Oletko sinä vetis alkanut polttamaan?
Vierailija kirjoitti:
No käi sä voit vastata! Oletko vai et?
Miksi se teitä kiinnostaa?
Vierailija kirjoitti:
Luulen, ettei mitään teiniä olekaan, vaan aikuinen mies, joka yrittää hivuttaa aloittajan kuvaamia aloituksia tänne ja joka paikkaan, jotta asia alkaisi vähitellen tuntumaan normaalilta. Yöks.
Tunnetusti tiedämme, että lapsikin, joka törmää johonkin aikuiseen usein, tämä aikuinen tuntuu lapsesta kohta tutulta, eikä osaa pelätä. Epänormaali yritetään saada normaaliksi vaivihkaa siten, että törmäämme asiaan koko ajan.
Yhden aloituksen näin minäkin eräänä päivänä, taatusti ei kukaan teini tuommoisia kirjoita.
Voin todistaa olevani 8lk tyttö. Saat huomenna vaikka koko koulukaappini sisällön, jos haluat. Kävikö muuten mielessä, etten välttämättä kirjoita tänne kaikkea ihan tosissani?
T. Vetis kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et voisi sitä anonyymi palstallle kertoa?
Vierailija kirjoitti:
T. Vetis kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaa ensin mun kysymykseen.
Jonkun pitäis ilmiantaa toi Vetis foballe, se on varmaan joku pedari.
Nainen59 kirjoitti:
0/5 en usko että vetis on todellinen hahmo!
Miten musta tuntuu, että olet joku elämäänsä vittuuntunut teinipoika, jonka tunnen jostain?
T. Vetis kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Vetis kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaa ensin mun kysymykseen.
Kiinostaa vain tietää oletko sinä tosissaan vai pelleiletkö.
Lupasit vasta kysymykseeni tämän jälkeen.
Voi hyvänen aika!!!!!