Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei ymmärrä sitä, että joskus sairastan.

Vierailija
30.01.2017 |

Mikä neuvoksi? Mies jotenkin halveksii sitä jos joskus (harvoin) olen sairaana, enkä jaksa samalla tavalla tehdä kotitöitä, pyydän häntä viemään lapsia harrastuksiin, tai tekemään jotain muuta sillä aikaa että saan levätä. Aina nälvii jotenkin "ai niin unohdin et oot kipeenä... kunnon miesflunssa.." tms. En ymmärrä. Minusta hän on tosi ilkeä. Itse ei kyllä ole mikään supermies, vaan on kaikenlaista vaivaa josta valittaa ja hän saa kyllä sairastaa kun on sairas.

Sama juttu oli silloin kun olin raskaana, ja todella huonovointinen. Halveksi sitäkin, eikä vahingossakaan tarjoutunut esim käymään kaupassa jos olin huonovointinen tai muutenkaan auttamaan.

Ikinä ei kysy vointiani tai jaksamistani muutenkaan. Jotenkin olen jo tottunut siihen, mutta ei ehkä ole normaalia, vai? Itse ainakin kyselen miten joku voi/jaksaa jos on kipeänä. Mielipiteitä?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on itse kipeenä ollessaan sellainen että urakoi kaikkea ja lähes marttyrimaisesti hoitaa kaikki  työt ja velvollisuudet ja käy vieläpä kaveria auttamassa vaikka olisi sairaalakunnossa. Ja kun minä olen kipeä se odottaa minulta samaa. Ärsyttävää, mutta tavallaan ymmärtää että kun toimii itse noin. Mutta kyllä se toisaalta vie ja tuo minua lääkärikäynneille aina (vaikka pääsisin bussilla itse) ja auttaa käytännön asioissa jos tarvetta. 

Vierailija
42/45 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas inhottavaa. Mun mies onneksi ymmärtää ja suurimmaksi osaksi on tukenakin. On käynyt sairaalassa katsomassa leikkauksen jälkeen ja hakenut kotiin, laittanut safkat ja tuonut vuoteeseen jos on tarvinnut, juossut kauppa-asiat. Muutenkin jos on kotona kun tuun töistä, niin laittanut kahvit ja viikonloppusin tuo sänkyyn aamukahvit monesti jne. Tiskaa ja osallistuu kotitöihin, vie koiran, hieroo mun jalat. Mutta hän on kotona ja minä töissä, joten tietenkin ihan ymmärrettävää, että kantaa kortensa kekoon. Huonojakin puolia löytyy, mutta en vaihtaisi kyllä pois. 

Ihana mies :) Etenkin tuo jalkojen hieronta :D Eivaan, mielestäni jalkojen hieronta on ehkä ihaninta mitä tiedän, mutta ei mies ole koskaan jalkojani hieronut, vaikka monesti olen sanonut että nauttisin siitä. Päinvastoin on itse asiassa ilmaissut sen olevan hänen mielestään vastenmielistä... Täytyy toivoa, ettei koskaan sairastu pahasti, koska silloin ei kyllä jaksa kuunnella kiukuttelua ja syyllistämistä yhtään. Niin se se onkin. Hän syyllistää minua siitä, jos olen sairaana. T.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ei miehet ole mitään hoivaaji a

Vierailija
44/45 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit aukaista salaisen sana-arkkusi ja sanoa vihaisesti miehelle kuinka saatanan mulkku se on. Raivoa ja huuda ja lopuksi voit ilmottaa että kaikki tunteet on kuollu ja ero on seuraava askel. Sitte lähdet.

Mutta ainiin, ettehän te ikinä viitsi erota koska lapset, ei oo rahaa, kämppää, lainat yms yms. Teillä on yksi elämä ja te päätätte elää paskassa sen sijaan että ottaisitte elämänne takaisin.

Vierailija
45/45 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävää!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi