Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En saa orgasmia kuin omin käsin

Vierailija
30.01.2017 |

Minulla on ihana mies, joka huomioi minut. Hän haluaa nuolla ja käsin hyväillä klitoristani. On yritetty myös seksileluilla. Mikään ei auta, vaan orgasmin saan ainoastaan omin käsin hyväilemällä. Miehen kosketus tuntuu hyvältä, mutta erilaiselta. Kiihotun hänen kosketuksestaan niin että lopulta on vaikea olla, mutta huippu jää kokematta. En osaa edes neuvoa, miten hänen pitäisi koskea.

Mies on ihana ja nautin seksistä ja läheisyydestä muuten. Tää on vaan mennyt nyt siihen, että haluaisin vaan meidän etenevän äkkiä yhdyntään, miehen laukeavan ja sitten se olisi ohi. Tuntuu kiusalliselta että hän tuhlaa energiaa minuun, koska en vain saa orgasmia.

Onkohan jotain keinoa vielä, millä te orgasmittomat olette oppineet laukeamaan toisen käsittelyssä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fantasioi.

Vierailija
2/5 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fantasiat. Ilman niihin uppoutumista en pysty laukeamaan edes omin avuin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies saa sut lähelle huippua niin miksi et hyvälle itseäsi sormin samalla kun olette yhdynnässä?

Tuleminen tuntuu parhaalle yhdynnän aikana joten suosittelen testaamaan!

Vierailija
4/5 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fantasioi.

Olen yrittänyt sitäkin... en vaan osaa oikein keskittyä fantasiointiin samalla. En tiedä mikä siinäkin on. Silloin kyllä onnistuu, kun itse sormetan, oli mies katsomassa tai ei.

Vierailija
5/5 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Smk kirjoitti:

Jos mies saa sut lähelle huippua niin miksi et hyvälle itseäsi sormin samalla kun olette yhdynnässä?

Tuleminen tuntuu parhaalle yhdynnän aikana joten suosittelen testaamaan!

Välillä oon testannut ja kerran onnistunut tulemaan, mutta esim. doggyssa miestä häiritsee mun itseni hyväily, koska mun käsi osuu vahingossa myös miehen kriittisiin paikkoihin ja hän pelkää tulevansa liian aikaisin. Joskus hieron orgasmin itselleni ennen yhdyntää, mutta molemmat haluaisimme, että myös mies saisi minut tulemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi