Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsille ja vauvoille kielto ainakin seuraaviin paikkoihin:

Vierailija
30.01.2017 |

Kirjasto, uimahalli ja kauppa. Ei mitään oikeutta tuoda niitä noihin. Aiheuttavat niin paljon pahaa.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne huonoiten käyttäytyvät asiakkaat ovat jotain aivan muuta kuin lapsia.

T:kassatäti

Vierailija
2/31 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos vaan ite pysyt kotona, kerta oot noin antisosiaalinen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Minä maksan uimahalleista ja kirjastosta. En halua niihin lapsia enkä vauvoja. Niitä ei ole mikään pakko tehdä, joten pysykää te kotonanne.

Vierailija
4/31 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne huonoiten käyttäytyvät asiakkaat ovat jotain aivan muuta kuin lapsia.

T:kassatäti

Höpö höpö. Lapset huutaa ja juoksee.

Vierailija
5/31 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tavallinen ihminen jaksa sitä lapsiperheiden terroria joka jumalan paikassa. Lapset kasvatetaan huutamaan mahdollisimman kovaa ja juoksemaan vanhukset kumoon. Ravintolassakin annokset vaan lentelevät kun villipedot sikailevat ja vanhemmat eivät  muka näe tai kuule mitään.

Vierailija
6/31 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

IJos ne on hiljaa niin saa tulla.

Vierailija
7/31 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on muuten hassua, että mun 2,5-vuotias lapseni mutisi mulle bussissa "ihmiset ei yhtään osaa sanoo kiitos", istuessaan keskiovien vieressä ja nähden aika monta poistumista bussista.

Niinpä, monilla aikuisilla on ihan peruskäytöstavat hakusessa.

Vierailija
8/31 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus lienee sarkasmia liittyen kirjastoketjuun?

Vierailija
9/31 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaadin lapsivapaita kerrostaloja!

Vierailija
10/31 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on muuten hassua, että mun 2,5-vuotias lapseni mutisi mulle bussissa "ihmiset ei yhtään osaa sanoo kiitos", istuessaan keskiovien vieressä ja nähden aika monta poistumista bussista.

Kiitos mistä? Ei ainakaan kaupunkibussissa kuulu huudella miljoonan ihmisen päiden yli keskiovelta kuskille mitään kiitosta, peruskäytöstapoihin kuuluu, ettei aiheuteta tarpeetonta meteliä julkisessa kulkuvälineessä. Eri asia jos kuski päästää etuovesta ja voit kiittää tavallisella äänellä. Mieti nyt kuinka monta kiitoshuutoa tulisi siinäkin, kun koko bussillinen ihmisiä jää kaupungin keskustassa pois.

Vierailija
11/31 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tämä ikäraja sitten menee? Meinaatko, etten minä pääsisi mainitsemiisi paikkoihin? Ihan vain infoksi, että minulla on täsmälleen yhtä suuri oikeus asioida kirjastossa, uimahallissa ja kaupassa kuin sinullakin. Että siinähän noita kieltojasi suunnittelet.

terv. 14v

Vierailija
12/31 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aplta sais kieltää KAIKKI paikat

Pysyköön kotonaan ja tilatkoon sapuskat netistä ettei tarvii ketään nähdä.

Liikuntaakin voi harrastaa kotona... Ja kirjat e-kirjoina

Vierailija
13/31 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitus lienee sarkasmia liittyen kirjastoketjuun?

Ei ole. Tästä on sarkasmi vittu kaukana! Ihmiset on seonneet lopullisesti!!!!

Vierailija
14/31 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjaston ymmärrän, eivät lapset osaa olla hiljaa sielläkään. Viimeksi kyllä kirjastossa käydessäni ei lapsia näkynyt, mutta oli puhelimeensa puhuvia aikuisia ja toisilleen kikattelevia nuoria naisia. Eli hiljaisuudesta ei ollut tietoakaan, vaikkei lapsia ja vauvoja paikalla ollutkaan.

Uimahalli taas... No siellä käydään koulunkin kanssa uimassa ja yritetään opettaa uimataitoa alaluokkalaisille jos eivät vanhemmat ole opettaneet. Vauvauinti taas olisi ilman vauvoja vähän, noh, tyhjää?

Ainakin meidän perhe ja monen muunkin, varsinkin yksinhuoltajien, olisivat nopeasti nälkäkuoleman partaalla jos vauvoja ja lapsia ei saisi ruokakauppaan viedä. Niin naurettava edes pelkkänä ajatuksena.

Jos vauvojen ja lapsien läsnäolo häiritsee aktiviteettejasi noin kovasti, käy asioimassa heti kun puljut aukeavat tai vasta lähellä sulkemisaikaa. Yleensä vauva- ja lapsiperheet eivät siihen aikaan vielä/enää liiku kuin vain kotonaan.

Vierailija
15/31 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii minäkin maksan kun menen lapseni kanssa uimahalliin. Ja siellä on välillä niitä jotka heittää viisi kuupallista samantien vettä kiukaalle. Sitten siellä saa korvistella korvat punaisina...Lapsi tykkää mutta minä en. Eli ne aikuiset käyttäytyy tyhmästi ja antaa esimerkkiä lapsille. Menen lapseni kanssa ensin kirjastoon sitten uimahalliin ja kaupan kautta kotiin hakemaan iltapalaa.

Vierailija
16/31 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä idea olisi langettaa täyskielto alle kouluikäisille ja 7-12-vuotiaat ainoastaan aikuisen seurassa.

Vierailija
17/31 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalauta että mä oikeasti joudun nykyään miettimään, uskallanko ja kehtaanko mennä lapsien kanssa uimaan, kirkkoon, juhliin, kauppaan..

Ja perheelliset ei puolustaudu mitenkään, ne muksut jätetään vaan ihan oikeasti kotiin!!!

Ei ole tervettä, saatana!!

Vierailija
18/31 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos mistä? Ei ainakaan kaupunkibussissa kuulu huudella miljoonan ihmisen päiden yli keskiovelta kuskille mitään kiitosta, peruskäytöstapoihin kuuluu, ettei aiheuteta tarpeetonta meteliä julkisessa kulkuvälineessä. Eri asia jos kuski päästää etuovesta ja voit kiittää tavallisella äänellä. Mieti nyt kuinka monta kiitoshuutoa tulisi siinäkin, kun koko bussillinen ihmisiä jää kaupungin keskustassa pois.

No me ainakin kaupunkibussissa kiitämme, eipä siitä suurta meteliä tule kun huikkaa kiitoksen poistuessaan bussista. Toki jos jollekin se on ongelma, niin voi vaikka ostaa auton niin ei tarvitse ketään kiitellä tai kenenkään ääniä kuunnella, tai halvemmalla jos haluaa päästä niin korvatulpat/kuulokkeet korviin.

Itseäni ei ainakaan yksittäiset, etenkään positiiviset sanat häiritse millään tavalla, päinvastoin.

Vierailija
19/31 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä jokaisella paikkakunnalla lukuunottamatta Helsinkiä, missä olen bussilla kulkenut, on sanottu kiitos jos yhtään käytöstapoja löytyy. Voi kamala jos tulee monta kiitoshuutoa, kuskihan varmaan pahoittaa kiitoksista mielensä.....

Vierailija
20/31 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Minä maksan uimahalleista ja kirjastosta. En halua niihin lapsia enkä vauvoja. Niitä ei ole mikään pakko tehdä, joten pysykää te kotonanne.

Vaikka et ole koskaan ollut itse lapsi, voisit harkita kotona pysyttelemistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi