Makwan Amirkhanin hermo pettää jatkuvasti?
http://www.iltasanomat.fi/muutlajit/art-2000005066560.html
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000005057362.html
Ai ai, kun märät sukat ja nälkääää...byääääää !!!
Kommentit (122)
Lanttu Peetu täs taas moi. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä vittua? kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä nyt voi kukaan muuksi muuttaa että hän valitti ja ei kestänyt olla kolmea päivää metsässä, olkoot mitä mieltä hänestä tahansa.
Miten niin ei kestänyt?
Kestihän se ja video on todisteena siitä.
T: Lanttu Peetu
Ilmeisesti et katsonut samaa ohjelmaa. Kaikkihan sen näki että valitti koko ajan, niin osallistujat kuin juontajakin. Ei se siitä enää muuksi muutu.
Fiksumpaa on retkeily, kuin toisen kuristaminen ja hakkaaminen verille, mun mielestä.
Sanos se mun kiusaajille jotka aiheuttivat mulle vakavat vammat aivoihin kun olin 10v. Olisit sanonut niille että retkeily on kivempaa.
Mun mielestä kuristaminen ja hakkaaminen verille kuuluu mieluummin kehään kuin koulumatkalle. Kukaan ei auttanut mua mutta Makwan edes yrittää tehdä jotain koulukiusaamiselle.
Se mitä te täällä teette. En edes ymmärrä.
Suututatte mua tosi kovaa. Meen välillä tohon sohvalle rauhottumaan kun käyn ihan ylikierroksilla ja väsyn tähän jankkaamiseen.
Mulla on ihan ok olla nyt. Eläkkeellä ja joku jo vittuilikin että oon kermaperse ja istun päivät pitkät koneen äärellä ja kattelen vaparia. Nukun välillä päiväunia neljästi päivässä kun väsyn niin nopeasti.Riittää jos pyydätte anteeksi nyt.
Miksi sitten jankkaat, jos siitä tulee huono olo? Kannattaisi laittaa netti kiinni, ehkä se saisi sinut voimaan paremmin. Ei kannata väsyttää itseään yhden keskustelun takia.
on aika pyytää anteeksi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä nyt voi kukaan muuksi muuttaa että hän valitti ja ei kestänyt olla kolmea päivää metsässä, olkoot mitä mieltä hänestä tahansa.
Miten niin ei kestänyt?
Ilmeisesti et katsonut samaa ohjelmaa. Kaikkihan sen näki että valitti koko ajan, niin osallistujat kuin juontajakin. Ei se siitä enää muuksi muutu.
En mä kato tollassia ohjelmia. Niitä leikkaillaan miten sattuu ja ei mua itseasiassa kiinnosta Maku mustikkametsässä vaan kehässä.
Samasta syystä mua ei kiinnosta katsoa Michael Jacksonia missään elokuvassa vaan kuuntelen sen levyjä, koska se on hienoa musiikkia.
Anteeksi.
En tiennyt aivovammastasi. Pyydän anteeksi kaikilta.
Lanttu Peetu täs taas moi. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin ei kestänyt?
Fiksumpaa on retkeily, kuin toisen kuristaminen ja hakkaaminen verille, mun mielestä.
Sanos se mun kiusaajille jotka aiheuttivat mulle vakavat vammat aivoihin kun olin 10v. Olisit sanonut niille että retkeily on kivempaa.
Mun mielestä kuristaminen ja hakkaaminen verille kuuluu mieluummin kehään kuin koulumatkalle. Kukaan ei auttanut mua mutta Makwan edes yrittää tehdä jotain koulukiusaamiselle.
Se mitä te täällä teette. En edes ymmärrä.
Suututatte mua tosi kovaa. Meen välillä tohon sohvalle rauhottumaan kun käyn ihan ylikierroksilla ja väsyn tähän jankkaamiseen.
Mulla on ihan ok olla nyt. Eläkkeellä ja joku jo vittuilikin että oon kermaperse ja istun päivät pitkät koneen äärellä ja kattelen vaparia. Nukun välillä päiväunia neljästi päivässä kun väsyn niin nopeasti.Riittää jos pyydätte anteeksi nyt.
No ei tää noin vakavaa ole että pitäisi ylikierroksilla käydä :) Sinä olet fani ja toiset ei. Eiköhän se Makwan ole pohjimmiltaan ihan hyvä tyyppi, tässä nyt vaan puhuttiin siitä, miten monet yllättyi kun oli erilainen tossa ohjelmassa mitä olisi luullut. Mukavaa illanjatkoa :)
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten jankkaat, jos siitä tulee huono olo? Kannattaisi laittaa netti kiinni, ehkä se saisi sinut voimaan paremmin. Ei kannata väsyttää itseään yhden keskustelun takia.
Pyydät nyt vaan anteeksi niin et ole niin paha kuin annat ymmärtää.
Anteeksi pyyntö riittää.
Ei tartte nöyristellä mut annat vaan ymmärtää että sä olit tässä väärässä ja mä oikeassa. Aika surkeaa sulta kiusata. Tosi low
Meen nukkuu hyvää yötä.
Anteeksi pyyntö hyväksytty.
öitä kaikille ja voimia huomiseen kirjoitti:
Meen nukkuu hyvää yötä.
Minäkin pyydän anteeksi Lanttu Peetulta, tv Ap.
Surkee vinkuja tämä Maku.
Tappeluun just rahkeet riittää, ei muuhun.
Autan sua nyt vähän kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi pyyntö riittää.
Ei tartte nöyristellä mut annat vaan ymmärtää että sä olit tässä väärässä ja mä oikeassa. Aika surkeaa sulta kiusata. Tosi low
Mitä ihmettä sä hourailet? Mitä mun pitäisi pyytää anteeksi ja ketä muka olen kiusannut? Sulla viiraa päässä pahasti.
Autan sua nyt vähän kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi pyyntö riittää.
Nyt ymmärrän sanonnan; ei ole kaikki muumit laaksossa.
öitä kaikille ja voimia huomiseen kirjoitti:
Meen nukkuu hyvää yötä.
Sinä olit taustalla lujana ja oikeassa.
Minäkin pyydän anteeksi Lanttu Peetu.
Vierailija kirjoitti:
Kärsii alemmuuskomplekseista jolloin kaikki ulkoiset ärsykkeet koetaan uhkana. Siksi aloitti tuon urheilunkin koska kyllästyi olemaan se joka ottaa vastaan. Parempihan se on antaa kun ottaa sanoi vanha sananlasku.
Niin kun kattoo ketkä tuolla punttia eniten nostelee on just nämä tummakulmat kun muuten saisivat hintelinä pikkumiehinä ehtimiseen otsikkoonsa. Pienellä patilla hauiksessa ei saa joka käänteessä pataansa.
Vierailija kirjoitti:
Tappeluun just rahkeet riittää, ei muuhun.
Vapari ei ole tappelua ensinnäkin.
Kerro meille mihin sulla riittää rahkeet, muuhunkin kuin täällä vinkumiseen?
https://www.disabilitykarate.co.uk/uploads/images/Karate15_42.jpg
Ottaisit mallia kuvan pojasta. Hiljaa istut paikallas ja katsot tuota kuvaa niin ehkä oivallat jotain kamppailulajeista.
Tappelut on housuissas kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tappeluun just rahkeet riittää, ei muuhun.Vapari ei ole tappelua ensinnäkin.
Kerro meille mihin sulla riittää rahkeet, muuhunkin kuin täällä vinkumiseen?
https://www.disabilitykarate.co.uk/uploads/images/Karate15_42.jpg
Ottaisit mallia kuvan pojasta. Hiljaa istut paikallas ja katsot tuota kuvaa niin ehkä oivallat jotain kamppailulajeista.
Outo kuva.
Kun on niin tyhmä ettei muuta osaa kuin tapella, ei edes kannata odottaa asiallista käytöstä.
Tyhmä poika. Yök Yök.
Maku ensin armeijaan ja sitten koulun penkille opiskelemaan kunnon ammatti. Tällä menolla on aivovaurio tulossa.
Vetääkö toi steroideja kun hermo menee jatkuvasti mitättömistä asioista.
Tyhmä toki on mutta ei selitä tuota jatkuvaa raivoamista
Se on Nuuksio :D ei mikään erikoisjoukkojen koulutusleiri. Oon ollut siellä 8 vuotiaana partioleirillä. Ja kyllä, meilläkin kastui sukat, kengät ja kaikki varusteet kun eksyttiin suolle suunnistustehtävässä. Mutta ei siellä kukaan kiroillut.
Miksi lähteä erä-Jormaksi, jos ei tykkää olla erä-Jorma? En ymmärrä. Säälittävää ja lapsellista touhua.
Vierailija kirjoitti:
Miksi lähteä erä-Jormaksi, jos ei tykkää olla erä-Jorma? En ymmärrä. Säälittävää ja lapsellista touhua.
Kaikkea pitää kokeilla että tietää mistä pitää.
Miksi oletat että pitäisi pitää asiasta jota kokeilee ensikertaa?
V*ttu mikä luuseri. Toi kääpiö vois kokeilla joskus tehdä ihan oikeita töitä, mutta eipä karvaranteilta se luonnistu. Ainoa missä ovat hyviä on muiden hakkaaminen ja raiskaaminen.