Makwan Amirkhanin hermo pettää jatkuvasti?
http://www.iltasanomat.fi/muutlajit/art-2000005066560.html
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000005057362.html
Ai ai, kun märät sukat ja nälkääää...byääääää !!!
Kommentit (122)
Vierailija kirjoitti:
Juu totuus löytyy iltapaskojen klikkijutuista, kertoo paljon ihmisen älykkyydestä joka noihin tarttuu.
Taidatkin itse olla oikea koulukiusaaja.
Olen ollut Makun harras ihailija jo vuosia, sitten nämä pari ohjelmaa, missä ollut mukana, romutti kaiken. Onhan hänellä vielä aikaa parantaa ja iän karttuminen hioo terävimpiä särmiä myös luonteesta.
Maku on niin kuuma! Voisin nuolla sen lihaksia . Aaaaaaargh ku pääsiskin. Se on ihana!!
Trendikkään seksikkyyden kannalta kun on tärkeää vain se että osaa äheltää matossa kunnes toinen tukahtuu ja itse nousee ylös hehkuttamaan itseään vatsalihakset kiiltäen. Erätaidot ja muu selviytyminen ja kovuus on junteille.
Saantan hölmöläiset. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
aplesiinit ja omenat kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun Maku tiesi, kuin tiesikin, että joutuu Nuuksioon siinä ohjelmassa. Mitäs läks... ja sitten mies kehtaa tyttöjen seurassa märytä koko ajan. Osaakohan tuo ees hävetä, tuskin.
Nii. Se on sen verran kova jätkä ettei sen tarvitse sulta hakea hyväksyntää olemalla sulle mieliksi. Se veti sen omalla tavallaan. Nyt sua itkettää jostain syystä se?
Miks ihmeessä?
Miksi sen olisi pitänyt olla ohjelmassa jotenkin muuten? Sun mieliks vai?
Tosi "kova jätkä" olikin :D Turhaa sitä on jälkikäteen selitellä ettei pojan hermo kestänyt metsässä, vaikka se varmaan hävettääkin nyt telkkarista nähtynä.
Jos sulla on jotain Makua vastaan niin mene sä pojittelee sitä sen kaa kahden kesken niin sitten näät kuka on poju ja kuka ei.
Mulle on ihan turha tulla pojittelee Makua kun fanina tiedän että se on fighter ja sä et ole.
Ei elämässä asioita ratkaista fyysisellä tappelemisella, ei se määritä ihmisen "kovuutta". Täällä pärjää ne kenellä on henkistä kanttia ja sitä ei ainakaan ohjelmassa näyttänyt hänellä olevan.
Joo joo muttei elämässä asioita ratkaista myöskään vittuilemalla anonyymisti keskustelupalstoilla ja mustaanmaalaamalla ihmisiä.
Sulla ei yksinkertaisesti ole selkärankaa. Häpeäisit saatana.
T: Lanttu Peetu
Lähtemällä erinäisiin tv-ohjelmiin mukaan luulisi ymmärtävän, että asettaa näin itsensä koko kansan arvostelulle alttiiksi. Vapaaottelijat, niin kuin kaikki muutkin urheilijat ovat julkisuuden henkilöitä. Heidän edesottamuksiaan seurataan, Onhan Maku tehnyt paljon hyviäkin juttuja ja sen takia arvostus on ollut korkealla, ainakin itselläni. Nämä viimeaikaiset esiintymiset taas..... ???
fani ja ei fani kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lanttu Peete täs taas moi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Makusta on tullut itsekeskeinen.
Näin se peli pelaa. Maku sitä ja tätä kunnes voittaa ottelun ja taas kansa nuolee persettä.
mm Muhammed Ali jakoi aikoinaan samalla tavalla kansaa kahtia.
Oli ylpeä koska oli hyvä ammatissaan. Hän oli ammattilainen ja ei ammattilaiset eivät pitäneet asenteesta eli ammattiylpeydestä ammatissaan jossa oli hyvä ja videoilla on edelleen hyvä ja todiste todellisesta taidosta.
Se on ihan sama mitä mieltä vittupäät on. Jokainen kulkee oman tiensä.
Mut kerropa mulle, mikä URHEILULEGENDA Amirkhani on ? Nuori kossi! Mitä meriittejä ???
Käyppä kysymässä siltä iteltään. Jos haluat tavata sen niin ei ole maan alla tai piilossa.
Käy kysymässä jos uskallat ja jos kiinnostaa edes. Näyttäisi sille että sulla olis sille aika paljon itkettävää.
Ite fanina uskon että maailman huipulla on jo mutta ne ottelut on vaan kiven takana.
Mikä hemmetin " jos uskallat".. Amirkhani taitaa olla sulle joku jumala jota katsot suurin kostein silmin ylöspäin kuin pikkupoika idoliaan :D ( hyvin on pärjännyt UFC,ssä , ei siinä mitään)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun Maku tiesi, kuin tiesikin, että joutuu Nuuksioon siinä ohjelmassa. Mitäs läks... ja sitten mies kehtaa tyttöjen seurassa märytä koko ajan. Osaakohan tuo ees hävetä, tuskin.
Nii. Se on sen verran kova jätkä ettei sen tarvitse sulta hakea hyväksyntää olemalla sulle mieliksi. Se veti sen omalla tavallaan. Nyt sua itkettää jostain syystä se?
Miks ihmeessä?
Tosi "kova jätkä" olikin :D Turhaa sitä on jälkikäteen selitellä ettei pojan hermo kestänyt metsässä, vaikka se varmaan hävettääkin nyt telkkarista nähtynä.
Jos sulla on jotain Makua vastaan niin mene sä pojittelee sitä sen kaa kahden kesken niin sitten näät kuka on poju ja kuka ei.
Mulle on ihan turha tulla pojittelee Makua kun fanina tiedän että se on fighter ja sä et ole.
Ei elämässä asioita ratkaista fyysisellä tappelemisella, ei se määritä ihmisen "kovuutta". Täällä pärjää ne kenellä on henkistä kanttia ja sitä ei ainakaan ohjelmassa näyttänyt hänellä olevan.
Kyllä elämässä valitettavasti ratkaistaan asioita fyysisesti. Sodat ja järjestyksenvalvonta on hyviä esimerkkejä. Se että sun ei tarvitse pistää fyysisesti tikkua ristiin etkä jaksa niin ei tarkoita etteikö maailmalla suuressa elämässä asioita ratkaista fyysisesti.
Vierailija kirjoitti:
Ei ne armeijassa uskaltais kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä ainakin armeijan olosuhteissa kovilla leireillä kapiaiset usein sanoivat että valittajat pärjää aina mutta seuratkaa niitä jotka ovat hiljaa ja jutelkaa niille. HE eivät välttämättä jaksa pitkään ja luovuttavat kesken.
Eli tässäkin nähtiin vain se että Makulla oli energiaa valittaa kun muut olivat niin poikki etteivät enää jaksaneet liikuttaa leukaläpeään, kun olivat niin huonokuntoisia.
Intissä kyllä ne jotka jaksoi parhaiten, puursivat vaan valittamatta eteenpäin.
Voi vaan kuvitella, millainen koulutettava tuo Maku olisi. Huh! Menis inttiin, niin näkis mistä kissa pissii. :-)
Taitaa olla vähissä ne kapiaiset jotka uskaltaa Makulle huutaa saati alikessut.
Voisi olla aika hiljasta pataa Makulle. Jos on erimielisyyksiä niin ne voi helposti ratkaista vapariottelulla illalla jumppalassa tai salilla.
Suomen puolustusvoimissa erimielisyyksiä ei ratkaista tappelemalla, kuten teillä Irakissa.
Juu. Ei uskalleta sanoa Venäjällekään suoria sanoja ja hannaillaan senkin lisäksi Naton kanssa että ei oikein uskalleta ratkaista asioita mitenkään.
Se on tullut selväksi.
Tappelemalla tuskin Venäjän kanssa asioita selvitettäisiin se tappelu olisi ohi parissa päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks ihmeessä?
Joo joo muttei elämässä asioita ratkaista myöskään vittuilemalla anonyymisti keskustelupalstoilla ja mustaanmaalaamalla ihmisiä.
😂 Itsehän se siinä vittuilet. Ei taida henkistä kanttia olla sinullakaan kun noin pienestä hermostut.
Turha yrittää jankata viimeistä sanaa. Minä voitin tämän väittelyn ja osoitin myös olevani asiallisempi kuin sinä.
Nyt jumalauta häpeä.
Ei sitä nyt voi kukaan muuksi muuttaa että hän valitti ja ei kestänyt olla kolmea päivää metsässä, olkoot mitä mieltä hänestä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
fani ja ei fani kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lanttu Peete täs taas moi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Makusta on tullut itsekeskeinen.
Näin se peli pelaa. Maku sitä ja tätä kunnes voittaa ottelun ja taas kansa nuolee persettä.
mm Muhammed Ali jakoi aikoinaan samalla tavalla kansaa kahtia.
Oli ylpeä koska oli hyvä ammatissaan. Hän oli ammattilainen ja ei ammattilaiset eivät pitäneet asenteesta eli ammattiylpeydestä ammatissaan jossa oli hyvä ja videoilla on edelleen hyvä ja todiste todellisesta taidosta.
Se on ihan sama mitä mieltä vittupäät on. Jokainen kulkee oman tiensä.
Mut kerropa mulle, mikä URHEILULEGENDA Amirkhani on ? Nuori kossi! Mitä meriittejä ???
Käyppä kysymässä siltä iteltään. Jos haluat tavata sen niin ei ole maan alla tai piilossa.
Käy kysymässä jos uskallat ja jos kiinnostaa edes. Näyttäisi sille että sulla olis sille aika paljon itkettävää.
Ite fanina uskon että maailman huipulla on jo mutta ne ottelut on vaan kiven takana.
Mikä hemmetin " jos uskallat".. Amirkhani taitaa olla sulle joku jumala jota katsot suurin kostein silmin ylöspäin kuin pikkupoika idoliaan :D ( hyvin on pärjännyt UFC,ssä , ei siinä mitään)
Ei mua hävetä myöntää että se on mulle esikuva. Mitä pahaa esikuvissa on?
Sun esikuva taitaa olla Donald Trump.
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä nyt voi kukaan muuksi muuttaa että hän valitti ja ei kestänyt olla kolmea päivää metsässä, olkoot mitä mieltä hänestä tahansa.
Miten niin ei kestänyt?
Kestihän se ja video on todisteena siitä.
Voitin. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks ihmeessä?
😂 Itsehän se siinä vittuilet. Ei taida henkistä kanttia olla sinullakaan kun noin pienestä hermostut.
Turha yrittää jankata viimeistä sanaa. Minä voitin tämän väittelyn ja osoitin myös olevani asiallisempi kuin sinä.
Nyt jumalauta häpeä.
😅😅älä ota enää niitä hormoneja vaikka lihakset niillä kasvaisikin.
Päähän kohdistuvista iskuista voi seurat mm tällaista:
Siis mitä vittua? kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin ei kestänyt?
Ilmeisesti et katsonut samaa ohjelmaa. Kaikkihan sen näki että valitti koko ajan, niin osallistujat kuin juontajakin. Ei se siitä enää muuksi muutu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin ei kestänyt?
Ilmeisesti et katsonut samaa ohjelmaa. Kaikkihan sen näki että valitti koko ajan, niin osallistujat kuin juontajakin. Ei se siitä enää muuksi muutu.
Fiksumpaa on retkeily, kuin toisen kuristaminen ja hakkaaminen verille, mun mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin ei kestänyt?
Fiksumpaa on retkeily, kuin toisen kuristaminen ja hakkaaminen verille, mun mielestä.
Sanos se mun kiusaajille jotka aiheuttivat mulle vakavat vammat aivoihin kun olin 10v. Olisit sanonut niille että retkeily on kivempaa.
Mun mielestä kuristaminen ja hakkaaminen verille kuuluu mieluummin kehään kuin koulumatkalle. Kukaan ei auttanut mua mutta Makwan edes yrittää tehdä jotain koulukiusaamiselle.
Se mitä te täällä teette. En edes ymmärrä.
Suututatte mua tosi kovaa. Meen välillä tohon sohvalle rauhottumaan kun käyn ihan ylikierroksilla ja väsyn tähän jankkaamiseen.
Mulla on ihan ok olla nyt. Eläkkeellä ja joku jo vittuilikin että oon kermaperse ja istun päivät pitkät koneen äärellä ja kattelen vaparia. Nukun välillä päiväunia neljästi päivässä kun väsyn niin nopeasti.
Riittää jos pyydätte anteeksi nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin ei kestänyt?
En mä kato tollassia ohjelmia. Niitä leikkaillaan miten sattuu ja ei mua itseasiassa kiinnosta Maku mustikkametsässä vaan kehässä.
Samasta syystä mua ei kiinnosta katsoa Michael Jacksonia missään elokuvassa vaan kuuntelen sen levyjä, koska se on hienoa musiikkia.
Makwan on kyllä seksikäs, mutta kun ei se pelkkä kaunis kuori riitä. Hän on jo pimahtanut kahdessa tv-ohjelmassa, meni maku koko mieheen.