Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi kun naiset joutuisivat kärsimään kestopuutteesta

Vierailija
30.01.2017 |

Ehkä he eivät sitten enää vähättelisi toisten puutetta.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minulla on tässä asiassa myötätunto miesten puolella, vaikka nainen olenkin. Ei naiselle seksin saaminen ole mikään ongelma, jos sitä haluaa. Olen tavallinen viisikymppinen nainen ja eroni jälkeen minulla on ollut rakastajana kolmekymppinen sinkkumies. En varmasti ole hänelle unelmien nainen, mutta ei miehillä ole niin paljon valinnanvaraa, mutta varmasti hän tykkää olla kanssani, koska on niin innokkaasti järjestämässä tapaamisia. Tämäkin mies on ollut kauan sinkkuna ja haluaisi oman perheen, mutta ei ole jostain syystä kelvannut ikäisilleen naisille. Alussa olleen ujouden ja jännittyneisyyden lisäksi en tiedä syitä, miksi jutut ei ole toimineet naisten kanssa. Itse pidän häntä unelmavävynä.

N51

Nostan hattua rehellisyydellesi.

Vierailija
22/45 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikani kärsin ja sitten otin rakastajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta helvetin vertaa. Jos haluaisitte sitä seksiä oikeasti niin vapauttaisitte naisen seksuaalisuuden ettekä inisisi lortoista ja ei-neitsyistä. Kannattaa opetella ajattelemaan muullakin kuin munalla niin voi nähdä asioita kokonaisuuksina. Olette itse vaatineet naisia olemaan siveitä sen lisäksi että naiset ovat jo siveämpiä.

Että onneksi olkoon vaan.

Vierailija
24/45 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään kaunis nainen ei ole katsonut minua sekuntiakaan pidempään vaikka housuissani jyskyttää joten naisia ei siittämisen harjoittelu kiinnosta, ainakaan minun kanssa.

Vierailija
25/45 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

6v ja 6-kertaa: kyllä on kiva olla ukkomies :(

Välillä lyhtypylväskin näyttää haluttavalta...

Vierailija
26/45 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta helvetin vertaa. Jos haluaisitte sitä seksiä oikeasti niin vapauttaisitte naisen seksuaalisuuden ettekä inisisi lortoista ja ei-neitsyistä. Kannattaa opetella ajattelemaan muullakin kuin munalla niin voi nähdä asioita kokonaisuuksina. Olette itse vaatineet naisia olemaan siveitä sen lisäksi että naiset ovat jo siveämpiä.

Että onneksi olkoon vaan.

Naiset siveämpiä? Heillähän on nykyisin keskimäärin enemmän seksikumppaneita.

Vierailija
27/45 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minulla on tässä asiassa myötätunto miesten puolella, vaikka nainen olenkin. Ei naiselle seksin saaminen ole mikään ongelma, jos sitä haluaa. Olen tavallinen viisikymppinen nainen ja eroni jälkeen minulla on ollut rakastajana kolmekymppinen sinkkumies. En varmasti ole hänelle unelmien nainen, mutta ei miehillä ole niin paljon valinnanvaraa, mutta varmasti hän tykkää olla kanssani, koska on niin innokkaasti järjestämässä tapaamisia. Tämäkin mies on ollut kauan sinkkuna ja haluaisi oman perheen, mutta ei ole jostain syystä kelvannut ikäisilleen naisille. Alussa olleen ujouden ja jännittyneisyyden lisäksi en tiedä syitä, miksi jutut ei ole toimineet naisten kanssa. Itse pidän häntä unelmavävynä.

N51

Miehillä on mahdollisuus kohdella seksikumppaneitaan ja kannattaa naisen vapaampaa seksuaalisuutta mitta sen sijaan he huorittelevat ja vaativat neitsyitä. Ihan kuule omaa vikaa eikä mitään sympatiaa sille että halutaan syödä ja säästää. Siitä hintana on ilman jäänti.

Vierailija
28/45 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen olen ja puutteessa, mutten jyystön puutteessa. Jokainen mies on tarjonnut vain jyystöä, kun minä haluan hellyyttä ja läheisyyttä. Ollaanpa sitten ilman puolin ja toisin.

Minäkin olen nainen ja samassa puutteessa kuin sinäkin. Mieheni ei seurusteluvaiheen jälkeen ole juuri halannut tai koskettanut. Muutoin kuin alapäähäni. Sitten kehtaa ihmetellä kun saa vain harvoin. No, minä en saa ikinä. :/

Vierailija
29/45 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei tunne naisen elämää ollenkaan. On hyvin yleistä, että nainen kyllä saa seksiä useastikin, muttei koskaan orgasmia kuin oman käden kautta. Mutta sitä nämä miehet, joille orgasmi on seksissä kuin seksissä lähes sata varma eivät tajua.

Vierailija
30/45 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kaipaan kaikkia: hellyyttä, läheisyyttä ja kunnon jyystöä. Mutta kun naiset ovat niin kranttuja eikä tällainen 120kg keski-ikäinen herrasmies kelpaa. Kaikkea noita olisin valmis antamaan kauniille, halukkaalle naiselle, myös sen tyydytyksen ensin. Eihän naiset näe valioyksilöä vaikka viereen talutettaisiin.

Vierailija
31/45 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuomittu käsityöläinen kirjoitti:

6v ja 6-kertaa: kyllä on kiva olla ukkomies :(

Välillä lyhtypylväskin näyttää haluttavalta...

Sehän ON haluttava. Samoin posteljooni ja naapurin polkupyörä.

Ovuloiva nainen

Vierailija
32/45 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kaipaan kaikkia: hellyyttä, läheisyyttä ja kunnon jyystöä. Mutta kun naiset ovat niin kranttuja eikä tällainen 120kg keski-ikäinen herrasmies kelpaa. Kaikkea noita olisin valmis antamaan kauniille, halukkaalle naiselle, myös sen tyydytyksen ensin. Eihän naiset näe valioyksilöä vaikka viereen talutettaisiin.

Naiset kranttuja ja silti 120-kiloinen mies huolii vain kauniin naisen?

Vierailija
33/45 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitiä hätiä, olen Tyytyväinen ja Onnellinen.

Vierailija
34/45 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hi hiii...

Vierailija
35/45 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipa hyvä olo viimeisimmistä viesteistä :). Kiitsa!

Vierailija
36/45 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kärsin myös kestopuutteesta. En ole vuosiin saanut nukuttua kunnolla. Mikään temppu ei auta. Unen kestopuute siis todellinen. Jaan mielelläni myötätunto kaikille samassa tilanteessa oleville. Kuulutko sinä heihin? Et maininnut puutteesi laadusta, joten ajattelin varalta tarjota vertaistukea. 

Sama juttu, ja lisäksi rahasta on kestopuute.

Vierailija
37/45 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kärsinkin.

T. Neitsyt 29 v.

Et kärsi. Ei naisen panetus ole jatkuvan hiostavaa, kuten miehellä. Miestä panettaa aina, mutta naista vain silloin, kun mies tulee kertomaan naiselle, miten kaunis nainen onkaan.

Vierailija
38/45 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kun miehilläkin olisi kuukautiset, miettisivät millä rätillä tukkisivat verenvuodon. Voi kun miehilläkin heittelisi hormonit sinne sun tänne kuukauden aikana niin että välillä olo on kuin perkeleellä ja välillä enkelillä. Loppusi se turhanpäiväinen vikiseminen.

Kuukautiskärsimyksenne on kohtuullinen korvaus siitä että niin rumaa naista ei olekaan etteikö jostain kolosta ryömisi joku olmi halukkaana tyydyttämään teitä.

Se kelpaako se olmi teille on toinen keskustelu :B

Eli sinä harrastaisit ilomielin seksiä jonkun kolostaan ryömineen naispuolisen olmin kanssa? Miksi ihmeessä?

Vierailija
39/45 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kun oppii pelaamaan ..no joo jätetään sanomatta.. vähän jännitystä.

Vierailija
40/45 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kohtalaisen viehättävä nainen ja minulla on juuri tuollainen mies - hellyys kelpaa vain ottavana osapuolena, jyystöäkään ei ole kykenevä noin lihava antamaan, kun edes selällä röhnöttäessä ja hiotessa ei kunnolla seiso, läheisyys on miehen mielestä sitä, että hän puhuu. Tässä on oltu nyt 2,5 v ilman. Ottakaa nyt ihmeessä naiset nuorempi ja sutjakampi mies, sellainen ihmisenä mukava, herrasmies tahtoo sanoa seksisti.