Naiset ovat huomattavasti miehiä viehättävämpiä seksuaalisesti
Naisilla on ihanan pehmeä iho, he tuoksuvat vastustamattomilta, hiukset ovat keskimäärin paksummat. Naisilla on huomattavasti kauniimmat kasvonpiirteet ja he ovat seksikkäämpiä. Ja ne vartalon muodot ovat aivan vastustamattomia ja eroottisen tuntuisia.
T. Ex-heteronainen
Kommentit (36)
Nainen on halpisversio miehestä. Luomakunnan kruunu (mies) tosiaan luotiin ensin ja heikompi astia eli nainen luotiin vain palvelemaan herraansa.
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Naiset, jotka hehkuttavat itseään tällä tavalla ovat varmaan samoja ihmisiä, jotka yrittävät pieninä lapsina vakuutella pojille ettei tytöillä ole peräaukkoa eikä suolen toimintaa. Aikuisena siirrytään sitten sanavaraston kehittyessä näihin AP:n juttuihin ja toivotaan että miehet puutteissaan eivät uskaltaisi sanoa vastaan.
Tässä ketjussa suurin osa saman lesbon tarinoita. Itselleen vastailee.
Itse voin ihastella naisvartaloa kuin kaunista koriste-esinettä -tai objektia, mutta en tunne naisiin seksuaalista enkä romanttista vetoa. Heteroseksuaalisena naisena koen miehet psyykkisesti -ja fyysisesti viehättävinä, kiihotun äärimmäisestä maskuliinisuudesta ja minulle tietyn tyyppinen miesvartalo on vastustamattoman seksikäs.
Vierailija kirjoitti:
Nainen on halpisversio miehestä. Luomakunnan kruunu (mies) tosiaan luotiin ensin ja heikompi astia eli nainen luotiin vain palvelemaan herraansa.
Millä logiikalla viimeiseksi luotu olisi vähäarvoisempi kuin toiseksi viimeisenä luotu, jos luomisessa siirryttiin yksinkertaisemmasta kompleksisempaan? Itse ainakin haluaisin palvoa ja palvella naisista kauneinta eli rakastani.
Naiset, jotka hehkuttavat itseään tällä tavalla ovat varmaan samoja ihmisiä, jotka yrittävät pieninä lapsina vakuutella pojille ettei tytöillä ole peräaukkoa eikä suolen toimintaa. Aikuisena siirrytään sitten sanavaraston kehittyessä näihin AP:n juttuihin ja toivotaan että miehet puutteissaan eivät uskaltaisi sanoa vastaan.
Ei mua kiinnosta ainakaan seksuaalisessa mielessä miehet lainkaan, vaan ihanat naiset. Miehet ovat siinä mielessä mulle kuin ilmaa.
Vierailija kirjoitti:
Mies on luomakunnan kuningas vain omissa teston höystämissä aivoissaan. Naisesta se ihmiskunta kasvaa.
Mutta asiaan; naiset ovat kaikin puolin sekä fyysisesti että seksuaalisesti miehiä viehättäviä. Rinnat, takapuoli, hyvä tuoksu, sileä iho. Sitten vielä naisen valikoivampi seksuaalisuus joka ei ole alentavaa, ronskia tai alatyylistä kuten miehen. Naisen kanssa seksi on kultaa, miehen kanssa muovia. Tajusin juuri etten arvosta miesten seksuaalisuutta sen takia että miehelle laukeaminen on niin helppoa ja miehet yrittävät kaikkia. Miehet ovat samanlaisia pukkeja kuin koirat, naiset ovat seksuaalisesti kehittyneempiä, intensiivisempiä ja romanttisempia.
Olen täysin samaa mieltä kanssasi.
Vierailija kirjoitti:
Ei mua kiinnosta ainakaan seksuaalisessa mielessä miehet lainkaan, vaan ihanat naiset. Miehet ovat siinä mielessä mulle kuin ilmaa.
Se on OK mutta miksi tästä asiasta pitäisi tehdä joku valtataistelu kun kyse on makuasiasta? Ovatko monet heteronaiset niin katkeria miehille että pitää sepittää tällaisia juttuja tunteakseen itsensä vahvaksi?
Vierailija kirjoitti:
Se on OK mutta miksi tästä asiasta pitäisi tehdä joku valtataistelu kun kyse on makuasiasta? Ovatko monet heteronaiset niin katkeria miehille että pitää sepittää tällaisia juttuja tunteakseen itsensä vahvaksi?
En mä ole hetero, vaan ex-hetero ja juuri siksi, kun tajusin, miten viehättäviä ja sensuelleja olentoja naiset ovat seksuaalisesti miehiin verrattuna.
Monet 100% heteronaiset ovat samaa mieltä aloittajan kanssa, ja mikäs sen mukavampaa miehelle kuin ihailla naisia yhdessä puolisonsa kanssa.
No ei mun mielestä pidä paikkaansa. Pidän miestä seksuaalisesti viehättävänä. t. heteronainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä logiikalla viimeiseksi luotu olisi vähäarvoisempi kuin toiseksi viimeisenä luotu, jos luomisessa siirryttiin yksinkertaisemmasta kompleksisempaan? Itse ainakin haluaisin palvoa ja palvella naisista kauneinta eli rakastani. <3
Mutta siltähän se näyttää yhä vuonna 2017, että naiset alistuvat miehille. Tälläkin hetkellä jossain nainen palvoo ja palvelee miestään. Tai miehiä ylipääätään. Jopa täällä "tasa-arvoisessa" Suomessa.
Naiset ovat vähä-älyisiä vammaisia idiootteja joista ei ole yhtään mihinkään.
t. miesaivoilla ajatteleva hetero mies eikä mikään mänletti
Väärin, kyllä parasta on sileät, karvattomat ja nuoret aasialaispojut (+18 kuitenkin). Niitä tulee aina Itä-Aasian (ei siis Thaimaan) matkoillani kairattua usein pyllyyn. Kiima on ihan mieletön kun sellaisen kanssa pääsee sänkyyn.
Vierailija kirjoitti:
Nainen ei ole tullut kylkiluusta vaan naisen vaginasta, samoin mies. Onhan se noloa myöntää riippuvuus naisen kehosta.
Anatomisesti vagina ja pippeli ovat yhtä ja samaa rakennetta kahtena eri versiona.
Luusta ja vaginasta ei ole tehty yhtään mitään. Vaan evoluution edestessä kehittyi suvullinen lisääntyminen, jonka ansiosta geenejä pystyi sekoittamaan ja täten löytämään parhaiten ympäristöön soveltuvat geenit nopeammin.
Sukupuolet erotettiin toisistaan geneettisillä ohjeilla, jotka aiheuttavat muutoksia hormonitoimintaan, mutta ennen kuin me kohdussa kehitytään mieheksi ja naiseksi, olemme käytännössä samanlaisia lukuun ottamatta y-kromosomia. X-kromosomihan on molemmilla sama, naisella niitä vain on kaksi.
Jumala ja Allah yhdessä panivat siten, että naisesta tuli miehen omaisuutta ja panopuu kuten Allah ja Jumala niin halusivat panna kaikkia nuoria naikkolihuoruleita.
Jännä. Tykkään juuri siitä miesten karheudesta, kovuudesta ja kulmikkuudesta, urheilijamiehistä. Naisissa tykkään molemmista, pehmeistä ja lihaksikkaimmista. Olen bi.