Olen Donald Trump. Onko kysyttävää?
Vastaan vain ihmisten esittämiin kysymyksiin.
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Miten oot noin seksikäs?
Terveelliset elämäntavat ruumiillisesti ja ruumiittomasti. Niin metsä vastustaa kuin sinne huudetaan.
Vierailija kirjoitti:
Oletko samanlainen kävelevä katastrofi kuin muuan kaimasi?
Kaimaanit ovat jaloja eläimiä. Kyllä, katastrofit ovat lähellä jos emme ryhdy nopeasti toimiin.
Vierailija kirjoitti:
Vastaan vain ihmisten esittämiin kysymyksiin.
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14702394/hyva-trump-olet-mahtava-ukko-pa…
Vierailija kirjoitti:
Onko tukka hyvin?
Tottakai on! Yritätkö solvata? Poista heti kommenttisi äpärä!
Jotenkin surkuhupaisaa, että asialliset keskustelut Trumpin politiikasta poistetaan, mutta tällaiset paskanjauhantaketjut saavat jäädä. Kai siinäkin sitten jotain logiikkaa on?
Terve!
Olen AV-palstan aktiivi ja kirjoittelen ison osan näistä sekopäisistä jutuista tällä palstalla. Oletkin varmasti lukenut näitä "juttujani" täällä.
Kirjoittelen kuusjoen puutinista, Jallun kämpästä ja tuhannen riemun Iitasta, Veturitallin emakoista, mamuista ja muista älyttömyyksistä. Kommentoin usein omia kirjoituksiani ja kirjoittelen tyhmyyksiä ja ilmiannan vähänkään järkeviä keskustelunaloituksia tällä palstalla.
Elämäni on todella tylsää ja täällä palstalla tunnen olevani johdossa. Palsta on ns. minun!
Kysy minulta mitä haluat! Vastaan kaikille
Vierailija kirjoitti:
Terve!
Olen AV-palstan aktiivi ja kirjoittelen ison osan näistä sekopäisistä jutuista tällä palstalla. Oletkin varmasti lukenut näitä "juttujani" täällä.
Kirjoittelen kuusjoen puutinista, Jallun kämpästä ja tuhannen riemun Iitasta, Veturitallin emakoista, mamuista ja muista älyttömyyksistä. Kommentoin usein omia kirjoituksiani ja kirjoittelen tyhmyyksiä ja ilmiannan vähänkään järkeviä keskustelunaloituksia tällä palstalla.
Elämäni on todella tylsää ja täällä palstalla tunnen olevani johdossa. Palsta on ns. minun!
Terveppäterve! Jatka samaan malliin. Olet meille korvaamaton.
Vierailija kirjoitti:
Terve!
Oletko myös markkina-arvo teorian kannattaja?
Vierailija kirjoitti:
Kuinka usein saat kakkosta siltä sun hyväkroppaiselta vaimoltasi?
Vaimo ei ole seksiä varten. Kakkosta saan koska haluan. Valitsen vain jonkun haaremistani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka usein saat kakkosta siltä sun hyväkroppaiselta vaimoltasi?
Vaimo ei ole seksiä varten. Kakkosta saan koska haluan. Valitsen vain jonkun haaremistani.
Luulen että joudut aina painamaan kakkoseen, koska vaimosi mielestä olet niin vastenmielisen näköinen ettei hän halua nähdä punoittavaa naamaasi eikä pystyssä olevaa etusormeasi kun panette. Lisäksi vaimosi panee mielummin tyttäresi miehen kanssa. Sillä on suurempi muna kuin sinulla.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin surkuhupaisaa, että asialliset keskustelut Trumpin politiikasta poistetaan, mutta tällaiset paskanjauhantaketjut saavat jäädä. Kai siinäkin sitten jotain logiikkaa on?
Paskanjauhantaahan se Trumpin politiikka on.
Miten nopeasti opit suomea?
Terveisin lehmä