Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Katuuko täällä ihmiset niiden seksikokemuksia?

Vierailija
30.01.2017 |

Lääkäri neuvoi minua vapauttamaan stressiä harrastamalla intohimoista seksiä, ehkäisyn kanssa mahdollisimman useasti. (Ollaan läheisiä)

Siitä popsahti mieleeni vanhanaikainen kysymys, onko täällä ihmisiä jotka katuu niiden useita menneisyyden seksikokemuksia? Kerro myös miksi kadut ja oletko nainen vai mies...

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/14 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadun yhtä varatun miehen kanssa sähläilyä, oli huonoa seksiä muutenkin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadun vain sitä että ei ole kokemuksia kuin kahdesta miehestä ja toisesta näistäkin vain kerran ja kovassa kännissä.

Vierailija
4/14 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadun sitä ettei ole seksikokemuksia, ei hyviä tai huonoja.

mies oon

Vierailija
5/14 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kadun vain sitä että ei ole kokemuksia kuin kahdesta miehestä ja toisesta näistäkin vain kerran ja kovassa kännissä.

Aiotko hakea lisää kokemuksia? Itsellä ainakin vähän samallainen elämä ollut mutta nyt 26 vuotiaana naisena olen päättänyt päästä kunnolla panemaan...

Se taitaa olla aika yleistä nuorissa naisissa että "rakastutaan" ja omistaudutaan yhdelle miehelle ja sitten vanhempana vituttaakin ettei tullut saatua enempää irtoseksiä.

Vierailija
6/14 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aiotko hakea lisää kokemuksia? Itsellä ainakin vähän samallainen elämä ollut mutta nyt 26 vuotiaana naisena olen päättänyt päästä kunnolla panemaan...

Se taitaa olla aika yleistä nuorissa naisissa että "rakastutaan" ja omistaudutaan yhdelle miehelle ja sitten vanhempana vituttaakin ettei tullut saatua enempää irtoseksiä.

pannaax?

Vierailija
7/14 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ajoittain ollut maaninen ja seksikumppanien määrä on jotakin mistä en itsekään ole perillä.

Nyt on tauti hallinnassa ja saldo ei ole kasvanut vuosiin. Mutta yksi juttu harmittaa yhä, oli taas meno päällä ja sellainen kovin tumma tyttö tarttui mukaan. Oli Riiasta hän, sitten aamulla tuumin että ei siellä kyllä monia niin tummia ole kuin hän, niiin tunnisti olevansa juutalainen.

Tämä on ainoa ssia mitä tekemisissäni oikeasti kadun.

Vierailija
8/14 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtään kokemusta en kadu, muutamaa käyttämätöntä tilaisuutta kylläkin.

Vierailija
9/14 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kadun vain asioita joita olen jättänyt tekemättä. Kerran täällä vaan eletään, ois vaan pitänyt antaa mennä...

Vierailija
10/14 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ajoittain ollut maaninen ja seksikumppanien määrä on jotakin mistä en itsekään ole perillä.

Nyt on tauti hallinnassa ja saldo ei ole kasvanut vuosiin. Mutta yksi juttu harmittaa yhä, oli taas meno päällä ja sellainen kovin tumma tyttö tarttui mukaan. Oli Riiasta hän, sitten aamulla tuumin että ei siellä kyllä monia niin tummia ole kuin hän, niiin tunnisti olevansa juutalainen.

Tämä on ainoa ssia mitä tekemisissäni oikeasti kadun.

Onko pakko pitää tuota kulissia? Natsikavereiden vuoksiko? Tule vaan kaapista, tunnusta olevasi bi, joka himoaa tummia, niin miehiä kuin naisia ja etenkin juutalaisia. Se helpottaa, kun hyväksyt itsesi sellaisena kuin todellisuudessa olet. Sulla on kielletyn hedelmän syndrooma.

Vierailija
11/14 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs lutkaparaati täällä taas mellastaa?

Vierailija
12/14 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies.

Todella upea blondineitonen tuli baarissa kysymään, haluaisinko tulla harrastamaan threesomea sen ja sen miehen kanssa.

Kun mies työntyi minuun toisesta suunnasta ja se blondi strap-oninsa kanssa toisesta suunnasta, niin kyllä, silloin kadutti.

Vierailija
13/14 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena, levottomana sinkkunaisena tuli hypättyä todella monessa sängyssä, ja kyllähän sitä näin vanhempana miettii, että olisi sitä saanut monet miehet jättää kokeilemattakin. Mitään pahaa ei sinänsä sattunut, varattuihin en koskenut eikä tauteja tarttunut, mutta olisihan sitä maailmantuskaa ja huonoa itsetuntoa voinut muullakin tavalla purkaa.

Nyt kun toista rakastaa, on se seksikin vaan niin erilaista.

Vierailija
14/14 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorena, levottomana sinkkunaisena tuli hypättyä todella monessa sängyssä, ja kyllähän sitä näin vanhempana miettii, että olisi sitä saanut monet miehet jättää kokeilemattakin. Mitään pahaa ei sinänsä sattunut, varattuihin en koskenut eikä tauteja tarttunut, mutta olisihan sitä maailmantuskaa ja huonoa itsetuntoa voinut muullakin tavalla purkaa.

Nyt kun toista rakastaa, on se seksikin vaan niin erilaista.

Niin ja parisuhdetta en etsinyt, pelkästään seksiä.