Uusi mies laukesi jo ennen yhdyntää, voiko tästä tulla mitään?
Menimme sänkyyn tapailemani miehen kanssa. Hyväilin häntä ja välillä pidin kättäni paikoillaan. Yllättäen hän laukesikin jo ennen yhdyntää, pitäessäni kättä paikoillaan... Myöhemmin uudestaan yrittäessämme hän oli tosi varovainen, ettei laukeaisi, kesti ehkä 3 min keskeyttäen liikkumisen välillä... Mies sanoi, että jännittää ja kuulemma osaa vähän pitkittää laukeamista. Onko ihan toivotonta ryhtyä seurustelemaan tällaisen miehen kanssa? Mies on muuten hyvä kandidaatti, mutta pelkäänpä, että seksi voi olla ongelmallista. Kehtaako asiasta keskustella vielä, kysyä kuinka hän on aiemmissa parisuhteissa pystynyt viivyttämään laukeamistaan?
Kommentit (40)
Ennemmin niin päin että jos on hyvää seksiä, niin miehellä on pää kondiksessa, jos huonoa, niin tarkkaile mitä tulee vastaan.
Sitten on taas nämä miehet, kuten omani, jotka ovat läpi elämänsä minuuttimunia.😕
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika
Tää on aina paras:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Anteeksi Ap mutta kuullostat vähän teiniltä. Olisiko pienempi ongelma jollei mies laukeaisi ollenkaan. Ei seksi kahden ihmisen välillä aina tapahdu kuin harlekiiniromaanissa.
Harmi jos kuulostan teiniltä. Olen aikuinen ja vähän huolissani siitä, jos muuten lupaavalta vaikuttavan miehen kanssa ei kemiat kohtaakaan seksuaalisella tasolla. Olen tottunut pitkiin helliin hetkiin ja pelkään, että tämän miehen kanssa niitä ei välttämättä ole luvassa. Seksuaalinen kanssakäyminen on minulle tärkeä osa parisuhdetta. :/
"Olen tottunut pitkiin helliin hetkiin!
Siis jos exän kanssa oot johonki tottunut,niin miks kaiken pitää olla samoin nyt uuden miehen kans?? Unoha ne vanhat tottumukset ja päivitä ittes uudelle tasolle. Sinä ja sinun tottumukset,HALOO.
Koittakaa naiset ymmärtää, että seksi voi olla miehille vaikeaa alussa. Voi kestää useampia viikkoja ennen kuin mies on sinut kanssasi. Se että pohdit jo suhteen poikkilaittoa, kertoo että mies on jännittää ihan aiheesta. Teillä ei siis ole tarvittavaa tunnesidettä ja rakkautta hänen ongelmansa hoitamiseen.
Monet naiset eivät millään ymmärrä kuinka herkkä miehen seksuaalisuus voi olla. Mies tarvitsee hyväksyntää ja varmuutta. Hänen pitää voida luottaa, ettet ole jättämässä häntä. Jos hän ei voi luottaa sinuun, eli hän aavistaa epäröintisi, niin on melko varmaa, että ongelmakaan ei poistu.
Te naiset olette niin tottuneita seksiin, että ette muista, että suurin osa miehistä ei ole. Miesten elämässä seksi on ennen parisuhdetta usein hyvin harvinainen juttu. Asiat oppii helpoiten teininä, mutta aikuisille joilla on seksikertojen välillä vuosiakin, voi olla tosi hankalaa.
Mieluummin noin kuin 40min tylsää jyystöä.
Olit siis miehen sijaan pojan kanssa sängyssä. Josko sitten vuosien kuluttua osaisi tehdä hommat niin kuin mies.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on Jännämies!
Oisko kuitenkin jännäpoika?
Jos ei ole seksissä mitään ongelmaa missään vaiheessa niin ei ole paljon ehtinyt olla seksiäkään. Jokaisella tulee eteen jossain vaiheessa jokin ongelma seksiin liittyen. Nämä ovat yleensä ratkaistavissa jos on halua ratkaista. Siellä mistä löytyy tahtoa, löytyy myös tie.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Anteeksi Ap mutta kuullostat vähän teiniltä. Olisiko pienempi ongelma jollei mies laukeaisi ollenkaan. Ei seksi kahden ihmisen välillä aina tapahdu kuin harlekiiniromaanissa.
Huoh.. Kyllä se nyt vaan useimpia naisia vituttaa jos mies tulee JO ENNEN yhdyntää.
Hyväily oli vielä tosi kevyttä ja varovaista, sellaista hellää kiinni pitämistä lähinnä. Lähes aina miehet ovat pyytäneet "kunnon" jämäkkää otetta eikä tuollaista... mutta mies tulikin jo ennen varsinaista "hoitelua", alun tunnusteluvaiheessa... olin aika ihmeissäni. Koskaan aiemmin en ole tavannut miestä, joka laukeaisi noin helposti. Yleensä on saattanut olla jopa päin vastoin...
"Mulle kaikki ja heti" tätä se on kun nykynaisilla ei minkäänlaista kärsivällisyyttä, itte ollaan olevinaan joku suurikin kultakimpale miehille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on Jännämies!
Oisko kuitenkin jännäpoika?
Ja jännäseksi!
Mitenpähän saisit ukon lääkärin pakeille? Vaivaan on nimittäin olemassa lääke, Priligy. Asiaa ei kannata pitkittää kylläsesiitä -ajatuksella, vaan heti lääkäriin. Siinä ei ole mitään hävittävää. Eikä hävettävää.
Itse olen seurustellut nyt noin 3kk todella ihanan miehen kanssa, hänellä on sama ongelma että laukeaa todella nopeasti.
Ensimmäinen kerta kun harrastimme seksiä niin hän laukesi jo siinä vaiheessa kun laskin hänen housunsa alas, ja toistamiseen silloin kun hän laittoi kortsua päälle, sitten kun pääsimme itse yhdyntään niin se kesti noin 5 työntöä, hän kyllä nuoli minulle orgasmin kahteen kertaan, nyt kolmen kuukauden jälkeen minun orgasmit hoidetaan suuseksillä ja hän laukeaa edelleen joskus pelkästä kosketuksesta tai sitten parin työnnän jälkeen, pisin yhdyntä on kestänyt noin minuutin.
Suihin otossa hän saattaa laueta pari kertaa 2-3 minuutin aikana...
Vähän turhauttaa mutta kun ei saa kunnon panoa, mutta hän kumminkin hoitaa minunkin laukeamisen joka kerta
MiäsHenkilö kirjoitti:
Koittakaa naiset ymmärtää, että seksi voi olla miehille vaikeaa alussa. Voi kestää useampia viikkoja ennen kuin mies on sinut kanssasi. Se että pohdit jo suhteen poikkilaittoa, kertoo että mies on jännittää ihan aiheesta. Teillä ei siis ole tarvittavaa tunnesidettä ja rakkautta hänen ongelmansa hoitamiseen.
Monet naiset eivät millään ymmärrä kuinka herkkä miehen seksuaalisuus voi olla. Mies tarvitsee hyväksyntää ja varmuutta. Hänen pitää voida luottaa, ettet ole jättämässä häntä. Jos hän ei voi luottaa sinuun, eli hän aavistaa epäröintisi, niin on melko varmaa, että ongelmakaan ei poistu.
Te naiset olette niin tottuneita seksiin, että ette muista, että suurin osa miehistä ei ole. Miesten elämässä seksi on ennen parisuhdetta usein hyvin harvinainen juttu. Asiat oppii helpoiten teininä, mutta aikuisille joilla on seksikertojen välillä vuosiakin, voi olla tosi hankalaa.
Hyvin puit ajatukseni sanoiksi. Itsellä on viimeisestä seksikerrasta aikaa pari vuotta ja paineet kasvaa kyllä koviksi, toivottavasti pian tulevaa seksiä varten. Varmaan pitäisi käydä jokin seksin kertauskurssi, niin nainen ei pety ja jätä heti ekan kerran jälkeen.
Laskee housuihinsa koskematta kaluun , MUTTA hoitaa minut kädellä todella ihanasti loppuun asti joka kerta. Uusinnassa saan jo oikeaa sisään .
Muistakaa miehetkin treenata lantionpohjan lihaksia, niin kestävyys paranee.
Ap:n tapauksessa olisin kärsivällinen. En kuitenkaan alkaisi itse kokonaan hoitamaan tuota miehen ongelmaa eli esim. suikkari ennen hommia. Ymmärrystä voi antaa, mutta mies voi itse perehtyä ongelmaansa; hänhän se tietää, mikä on syynä.
Pitää vaan lypsää ensin "löysät pois" ja panna ukko vaikka nuolemaan siksi aikaa että rupeaa seisomaan uudestaan. Varmaan jätkäkin tajuaa että kannattaa vetäistä kätöseen pari kertaa ennen treffejä. Voihan myös olla että se on elänyt niin puutteessa että jo pimpin näkeminen saa sen ruikkimaan.
Minun miehelläni on käänteinen ongelma. Sillä seisoo pienestäkin, ja kauan. Mutta hommasta ei tule loppua. Se hoitelee minut ensin sormin ja kielin, ja sen jälkeen pumppuaa vähän aikaa ja voihkii mielihyvästä, mutta saa orkut vain kovalla runkkauksella. Onhan tälläkin pärjäilty mutta kovin innostavaa se ei ole kun mies kokee suurimman nautintonsa vasta oman kätensä kanssa. Tätä ongelmaa ei voikaan poistaa yhtä helposti väsyttämällä. Onneksi lapset on jo hankittu.
Näin miehenä voin sanoa että tuo on erittäin kiusallinen vaiva, itsellä on ollut aina näin että laukean ennenaikaisesti.. ja tämä ei ole pelkästään seksin aikana vaan myös masturboinnissa, masturboidessa laukean noin vajaassa minuutissa ja seksissä 10-20 sekunnissa...
Oon koittanut puuduttavaa voidetta mut eipä paljoa auttanut...
M24
Vierailija kirjoitti:
Näin miehenä voin sanoa että tuo on erittäin kiusallinen vaiva, itsellä on ollut aina näin että laukean ennenaikaisesti.. ja tämä ei ole pelkästään seksin aikana vaan myös masturboinnissa, masturboidessa laukean noin vajaassa minuutissa ja seksissä 10-20 sekunnissa...
Oon koittanut puuduttavaa voidetta mut eipä paljoa auttanut...M24
Käyppä hyvä mies tohtorin pakeilla! Muuten käy pian niin, että saat koko ikäs kärsiä vaivasta. Ainakin minulla Priligy auttoi ratkaisevasti. Kestän selvästi kauemmin ja orgasmi on paljon intensiivisempi, en pysty olemaan hiljaa kun tulen, en millään. Siis hopi hopi lääkäriin, muutkin samasta vaivasta kärsivät. Ainut ikävä asia on hinta, 10 euroa pilleri. Mutta noin pöytäkirjan ulkopuolella voin sanoa, että kipulääke Tramadolilla on sama vaikutus, jopa tehokkaampi minusta. Eikä maksa kuin muutama kymmenen senttiä kappale.
Nyt on Jännämies!